Joko poliisien kanssa tai ilman
Tullaan käymään ensi viikolla
38
697
Vastaukset
Ihan turhaan vaivaudutte, jos ei ole mitään hyvää sanottavaa.
- Anonyymi
Ehkä jos oletus on että ei ole hyvää sanottavaa niin silloin se on tarpeen jo siitä lähtökohdasta. Elämä on valintoja ja joistain valinnoista joutuu maksamaan
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä jos oletus on että ei ole hyvää sanottavaa niin silloin se on tarpeen jo siitä lähtökohdasta. Elämä on valintoja ja joistain valinnoista joutuu maksamaan
En ole käsittääkseni aiheuttanut mitään sellaista, minkä vuoksi pitäisi poliisin kanssa tulla morjestamaan, yhtään kenenkään... Jos joku niin ajattelee, niin liioittelee vahvasti.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En ole käsittääkseni aiheuttanut mitään sellaista, minkä vuoksi pitäisi poliisin kanssa tulla morjestamaan, yhtään kenenkään... Jos joku niin ajattelee, niin liioittelee vahvasti.
Et olekaan, kohde on eri... Ja niin lapsellista touhua...Minä otin onneksi vaarin siitä, että krapulaa, en ota... Tasasessa vaan myrskyjen yli...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Missä sanottiin että asia koskee sutta. Sä kommentoit jokaiseen aloitukseen vaikka sulta ei kysytä mitään. Susi kaikki aloitukset ei ole sulle ja niihin ei tartte vastata. Kun hyökkäät puolustaa ittees vaikka viesti ei ollut sulle.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Vai etkö muista mitä kaikkea olet tehny vaiko etkö uskalla edes kaikkea tunnustaa mitä olet tehny kun pelkäät kenties liikaa
Anonyymi kirjoitti:
Missä sanottiin että asia koskee sutta. Sä kommentoit jokaiseen aloitukseen vaikka sulta ei kysytä mitään. Susi kaikki aloitukset ei ole sulle ja niihin ei tartte vastata. Kun hyökkäät puolustaa ittees vaikka viesti ei ollut sulle.
Vastaan ihan varmuuden vuoksi. Ja sinunkaan ei tarvitse moderoida, ja hyökätä joka kertaa minun kimppuun. Saan kirjoitella täällä ihan vapaasti, kunhan jätän rauhaan ihmiset, jotka ei halua että niistä kirjoitellaan. Jättäisit sinäkin jo rauhaan.
Anonyymi kirjoitti:
Vai etkö muista mitä kaikkea olet tehny vaiko etkö uskalla edes kaikkea tunnustaa mitä olet tehny kun pelkäät kenties liikaa
Sinä olet varmaan palstan harhaisin yksilö. Tarkista lääkitys. Ota yhteys lääkäriin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sinä olet varmaan palstan harhaisin yksilö. Tarkista lääkitys. Ota yhteys lääkäriin.
Hyvä tokaisu (liioittelua tällaiset).
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mä olen jo tarpeettomassa hoidossa muutenkin sulla on hoito jo liian myöhässä tuskin auttas sua mitenkään siksi se olisi se niuvanniemen suljettu ilman yhteyksiä sulle loppuelämäksesi hyvä sijoituspaikka
- Anonyymi
Tervetuloa vaan peremmälle matalaan majaani. Täytyy imuroida ennen visiittiänne, olenhan sentään vieraanvarainen. Keitän vaikka kahvit. Voin juoda ekana jotta tiedätte ettei se ole myrkytettyä :).
- Anonyymi
Ei taida pedarien kahvit olla kovaa huutoa oli myrkytettyä tai ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida pedarien kahvit olla kovaa huutoa oli myrkytettyä tai ei
😅 En tiedä onko tässä nyt tarkoituksena yrittää provosoida tavallisia ihmisiä vastaamaan ja maalittamaan heitä, kiusanteon aiheuttamista vai pedarien kalastelua. Vai onko tämä vain hauskanpitoa, kuten minun kohdallani on 😙. Ps. Myrkkyni pärisisi mukavasti suonissasi 👌.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😅 En tiedä onko tässä nyt tarkoituksena yrittää provosoida tavallisia ihmisiä vastaamaan ja maalittamaan heitä, kiusanteon aiheuttamista vai pedarien kalastelua. Vai onko tämä vain hauskanpitoa, kuten minun kohdallani on 😙. Ps. Myrkkyni pärisisi mukavasti suonissasi 👌.
Edelleen me inttiin ni tiedät mitä maalittaminen on tuo ei ole lähelläkään maalittamista
- Anonyymi
No, mukavaahan, se on etukäteen info saada...Repesin...
- Anonyymi
Mukavinta on kuvitella että juuri itselleen on poliisit tulossa käymään. Ikävä ajatus toisaalta
- Anonyymi
Sulla on niin kummat pelit, tietäjä, mutta mä nään ne... Tuut kolostas, nautit siitä. Anna mun piiskata sua...Saat palautta ja paikalleen. Loppuu nämä pelisi, kun kehiin astuu mestari.
- Anonyymi
Tule piiskaamaan hopi hopi
- Anonyymi
Salli mun nauraa sua pahempaa pelleä saa varmaan ehtiä
- Anonyymi
Ihan passaa tulla poliisin kanssa tiedä uskaltasitko ilman edes tulla
- Anonyymi
Ole hyvä ja pukeudu vaan...
- Anonyymi
Olenhan minä yrittänyt mutta eipä erakkoa juuri näy. Onko pelkoa siellä suunnalla vai missä joten sori ohi meni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olenhan minä yrittänyt mutta eipä erakkoa juuri näy. Onko pelkoa siellä suunnalla vai missä joten sori ohi meni
Pevottaa isot miehet on kintereillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole hyvä ja pukeudu vaan...
Käyny jo kaapuntillakin muutaman kerran ei ole poliisia näkynnä tänään sielkään
- Anonyymi
Viimeksi kun poliisit kävivät, teki niistä toinen päivän ensimmäisen kiinnioton. Nappasi meinaan pihalle karanneen koirani kiinni ohimennessä.
- Anonyymi
Ny nyt oot pannassa, ja tallessa...
- Anonyymi
Mä haluan, että tulet eteeni. Hiljaa avaat vyösi, avaat housusi, paljastat kaiken, sua hävettää, kuuluu asiaan, mä nautin siitä, ja sinäkin. Tuntuu liikaa, kuuluu asiaan, Ja saan antaa sulle, mitä ansaitset, koska ja vain, niin haluan, ja päätös on minun.
- Anonyymi
Ei siinä kun tulee kattomaan vaan sillähän siitä pääsee
- Anonyymi
Laiton uhkaus. 3v parhaimmillaan
- Anonyymi
Ei oo ketään uhattu. Koita rauhoittua... Nyt vaan.
- Anonyymi
Kovat puheet terve tuloa vihje ovet on auki.
- Anonyymi
Sinä, ja vihjeesi.. Menee kankkulan kaivoon, kyllä se on tunne, joka ajaa, ja tunnistaa...
Sinä et näe, kuin järjellä, ja siinä ei hermoja pidellä...
- Anonyymi
ok. jään odottamaan
- Anonyymi
Tulet käsittelysi saamaan...
Noniin, tervetuloa. Keitän pullakahvit komeille poliisimiehille. Voidaan siinä siinä sitten vaihtaa kuulumisia, että mitä asia koskee ja näin poispäin☺️☕️
- Anonyymi
Se on kiva tapa kuluttaa aikaa jutella toisen poliisin kanssa niitä näitä kun toinen kirjoittaa sakkoa ylinopeudesta
Anonyymi kirjoitti:
Se on kiva tapa kuluttaa aikaa jutella toisen poliisin kanssa niitä näitä kun toinen kirjoittaa sakkoa ylinopeudesta
Niinpä. Kertaakaan en ole jäänyt kiinni ylinopeuden ajamisesta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1212368Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2152008Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j611513Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1751314- 551248
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751046Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa64970Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36907- 52894
- 31865