Kun hain yhtä lääkettä, mikä on ollut monta vuotta. Ja lääkäri määräsi ne 365 pv. eli vuodeksi. Mutta kuin hain ensimmäisen purkin, niin mies farmaseutti sanoi, että nyt mulla enää pari purkkia jäljellä? Ja kirjoitti omakantaan, että lääkettä saamatta 265 pilleriä? Ja sanoin tästä hänelle, että lääkäri kyllä tarkoitti, että 4 prk ja määrätty koko vuodeksi. Niin tämä mies farmaseutti tokaisi, ettei hän tälle pyrokratialle mitään voi, että minun tulee soittaa lääkärille, että kirjoittaa 400 pilleriä vuotta kohden? Ja kun kysyin, että mikä ihmettä? Ja minulla sama lääke monta vuotta?! Oliko vain tyhmä tai ilkeä mies farmaseutti tai ei ymmärrä lääkkeistä mitään? Kun kyseessä ei ole edes kolmiolääke. En mene enää samaan apteekkiin, jos ikinä näen tämän miehen, kun samassa apteekissa muut ovat kohdelleet ihan hyvin ja kirjoittaneet omakantaan ihan oikein.
Apteekkiin todella vaikea mennä...
Anonyymi-ap
1
165
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123710MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721944Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin821243Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671057Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33998Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778