Hiukan vanha minulle, mutta aikaisempi norlyn malli on kyllä hyvännäköinen 😊
Maija Vilkkumaa ei kauheasti kiihota
26
375
Vastaukset
- Anonyymi
Himo ei ole rakkautta.
- Anonyymi
Ei, mutta aikaisempaa mallia olis kiva kokeilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, mutta aikaisempaa mallia olis kiva kokeilla.
Ei julkkikset kiinnostu taviksista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei julkkikset kiinnostu taviksista.
Voi kiinnostua. Mä en edes tiedä kuka aikaisempi on.
- Anonyymi
Älä huoli, tuskin hänkään on sinusta kiinnostunut.
- Anonyymi
Maija Vilkkumaa vai se aikaisempi? Kumpikaan ei minua tunne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maija Vilkkumaa vai se aikaisempi? Kumpikaan ei minua tunne.
Tuskin kumpikaan.
- Anonyymi
Molemmilla naisilla on kauniit jalat ja sopivat hyvin sukkamainoksiin.
Maijalle iso peukku, että hän sai vihdoinkin opinnot päätökseen. Vaikka taiteilijaelämä vei välillä mennessään, hän palasi takaisin opiskelemaan. 👍
Aikuisopiskelu ei aina ole helppoa. Maijallakin meni siihen useampi vuosikymmen.
Hän löysi ajattelemisen supervoiman. Onnea Maijalle! 😃
"– Humanistinen ajattelu on hakkaavien someriitojen vastakohta! Se on jotain muuta kuin aggressiivista tunteiden tyranniaa, sanoi Maija Vilkkumaa valmistuneen opiskelijan juhlapuheessaan humanistisen tiedekunnan valmistujaisissa 5.6.2023.
– Lopulta opiskelussakaan ei ole kyse opintosuorituksista tai tutkintonimikkeestä, vaan ajattelusta. Ajattelu on ihmisen supervoima. "
https://www.helsinki.fi/fi/uutiset/alumnit/helsingin-yliopistosta-valmistunut-maija-vilkkumaa-lopulta-tarkeinta-ajatteluEli siis sulle ei kelpaa ihan tavallisen näköinen, kuitenkin aika kauniisti hymyilevä nainen? No ei ihme että olette tällä palstalla sinkkuja...
- Anonyymi
Kyllä kelpaa.
- Anonyymi
Ei kelpaakaan. Ennemmin sinkku.
- Anonyymi
No ei Vilkkumaata voi kyllä mun mielestä kauniiksi sanoa
Mutta ei missään nimessä rumaksikaan. Tai sitten palstamiehillä on erikoiset standardit rumuudelle.
Katsopas: Maija Vilkkumaa on kaunis.
Ihan hyvin onnistui. Varmuuden vuoksi sanoin sen myös ääneen jos vaikka satut tuntemaan tarvetta pilkunviilaukselle. Senkin pystyin tekemään. Oli yhtä helposti sanottu kuin tehty.
- Anonyymi
Nätit sääret ja sukkikset . Lanseeraa uuden norlyn mallin . tie mitä haluat , äläkä muista välitä . Liian moni miellyttää toisia , vaatekloonit ,hetken pikamuoti yms. kun pitäisi elää oma elämää .
- Anonyymi
Turha tässä varmaan saumasukkaan satsata sitten, nyt meni kirves kaivoon
- Anonyymi
Sinussako olisi saumaa norlyn malliksi?
- Anonyymi
Niinpä. Sinne vaan bokserita/esitteleen 👍😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Sinne vaan bokserita/esitteleen 👍😊
MikI jonku maija vilkkumaan olisi velvollisuu sinu a kiihottaa ? Mitä vattua? Kiihota itse!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MikI jonku maija vilkkumaan olisi velvollisuu sinu a kiihottaa ? Mitä vattua? Kiihota itse!
Tuskin värähtäisi yhtään kenessäkään 🤷♀️
- Anonyymi
Jos ei teille tavallisen näköinen ja normipainoinen nainen sänkyyn kelpaa, niin turha ulista ja rutista jatkuvasti kuinka "kukaan nainen (lue: 18-vuotias miss-Suomi) ei huoli"...
Kirjautumaton palstalutka Kirjautumaton Aiotko luetella kaikki Suomen julkkikset, jotka eivät saa kikkeliin eloa, vai mikä tämän aloituksen tarkoitus on?
- Anonyymi
Niinpä. Miksi pitäisi kiihottaa? Eikö muuta elämänarvoa saisi omata jotain tyhjäpää pässiä pitäisi kiihottaa🙈 ou mai gaad!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Miksi pitäisi kiihottaa? Eikö muuta elämänarvoa saisi omata jotain tyhjäpää pässiä pitäisi kiihottaa🙈 ou mai gaad!
Beto satatzar. Tuon kun saisi pulloon! 😍
- Anonyymi
Elämä alkaa kun ei kysy lupaa ! Tarkoittaa varmaan että ei tarvii kuulua massaan , voit olla oma itsesi. Varmaankin kuuluu myös paljon puhuttu miesten sukkahousut
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1466354Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1964002PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4852807- 312761
- 2012375
- 1862089
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1471512- 581334
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.371304Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?891074