Etupäästä kuulu "lotinaa"?

Anonyymi-ap

Auto on Fiat Ducato Dethleffs. Vm. 2006.
Katsastus meni muuten ok mutta oikean puoleinen ulompi raidetangon pää oli väljä. Se vaihdettiin ja sitten pyörien suuntaus.
Soratietä ajettaessa kuuluu kumminkin edestä pyörien ripustuksista "kolinaa" kun rengas osuu isompaan kiven tai kuoppaan? Mistä tämä kolina johtuu?
Voiko jotkut puslat olla väljät jos näin on niin mitkä puslat?

29

455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ...lisäys vielä, vuosi sitten vaihdettiin molemmat etuiskarit joten niissäkään ei ole vika.

    • Anonyymi

      Johonkin romuttamoon tuo pitäisi viedä, mutta en tiedä kelpaako mihinkään koska on suureksi osaksi muovia.

      • Anonyymi

        Purettuna voi laittaa muovinkierrätysastioihin.


    • Anonyymi

      Paalaamoon, Kyllä minunkin Viiatissa on vikoja paljon.
      Oletko nähnyt minun vikalistani Elnakistani ??

      Palstavahti neuvoo

      • Anonyymi

        On minun ransitissakin ollut paljon vikaa ,vaan vauhtipyörävelini on saanut ne laitettua kuntoon!!!

        Palstavahti kertoo


    • Anonyymi

      No hyvä, nyt hän voi lähteä Palstavahtia tapaamaan Kuopioon.

    • Anonyymi

      Lähde nyt tollaisella reuhulla vielä töihin ajamaan??

    • Anonyymi

      Huumoria täytyy olla mutta ei överiksi pidä kaikkea lyödä.
      Aloitus oli asiallinen ja tarkoitettu että saisin asiallisia viestejä mutta nämä muutamat sairaat autististet hörhöt täällä jaksa jankuttaa samaa mantraansa.

      • Anonyymi

        Ei monikossa. Täällä jankuttaa vain yksi hörhö, eli sivupersoonainen Joksu-Reino.
        Mantraa 😂 tosiaan. Mielen hiljentämistä ikiomassa meditaatiossa.


      • Anonyymi

        Eihän tällä palstalla saa asiallisia vastauksia. Pitäisi kysyä alustan merkkipalstalta niin siellä voisi olla järjissään olevia henkilöitä vastaamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tällä palstalla saa asiallisia vastauksia. Pitäisi kysyä alustan merkkipalstalta niin siellä voisi olla järjissään olevia henkilöitä vastaamassa.

        Ei ole tullut vielä asiallista vastausta mutta en kyllä sellaista kovin kovasti odottanutkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tullut vielä asiallista vastausta mutta en kyllä sellaista kovin kovasti odottanutkaan.

        Puoli vuotta olet kuitenkin jaksanut sinnikkäästi odottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puoli vuotta olet kuitenkin jaksanut sinnikkäästi odottaa.

        Ryypätessä aika kuluu kuin siivillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puoli vuotta olet kuitenkin jaksanut sinnikkäästi odottaa.

        No kerronpa sitten viimein sen ainoan oikean eli asiantuntijan, sepän pojan vastauksen: Kyseessä on jousijalan tukilaakerit eli yläpuolinen ohjainlaakerit, on monta muutakin nimikettä poikien jutuissa. Ne olisi pitänyt myös vaihtaa aina iskareita uusittaessa. Olisi ollut helppo hommakin kun iskarin päät eivät olisi olleet tiellä. Minulla oli kaksi uutta hyllyssä vielä pari kuukautta sitten, mutta ne meni jo. Helppo vaihtaa, jos on sopivia työkaluja ja ymmärrystä.
        Eli kyllä täälläkin vastaksen saa, kun aikansa odottaa, siis n. 1.5 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerronpa sitten viimein sen ainoan oikean eli asiantuntijan, sepän pojan vastauksen: Kyseessä on jousijalan tukilaakerit eli yläpuolinen ohjainlaakerit, on monta muutakin nimikettä poikien jutuissa. Ne olisi pitänyt myös vaihtaa aina iskareita uusittaessa. Olisi ollut helppo hommakin kun iskarin päät eivät olisi olleet tiellä. Minulla oli kaksi uutta hyllyssä vielä pari kuukautta sitten, mutta ne meni jo. Helppo vaihtaa, jos on sopivia työkaluja ja ymmärrystä.
        Eli kyllä täälläkin vastaksen saa, kun aikansa odottaa, siis n. 1.5 vuotta.

        Myöhäsfä vastaus. Fiiattia lähti Mersu tuli tilalle, köyhät ajaa fiiatilla ja kuuntelevat lotinaa.
        Mulle tuli perintöä niin etten unta yöllä saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myöhäsfä vastaus. Fiiattia lähti Mersu tuli tilalle, köyhät ajaa fiiatilla ja kuuntelevat lotinaa.
        Mulle tuli perintöä niin etten unta yöllä saa.

        Otan osaa! Monille tulee hyvin pieni eläke ja sitten vielä pikkuruinen perintö, rikki keinuttu keinutuoli. Kyllä se yöunet pilaa, jos mikä.

        Elämä ei ole reilua, mutta totista touhua silti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otan osaa! Monille tulee hyvin pieni eläke ja sitten vielä pikkuruinen perintö, rikki keinuttu keinutuoli. Kyllä se yöunet pilaa, jos mikä.

        Elämä ei ole reilua, mutta totista touhua silti.

        Tuohan on karmea kohtalo, en toivoisi tuota edes palstavahdille.
        Mulle pätkähti tulla perintönä iso talo järven rannalta, metsää 75hehtaaria.
        Rahallista rahaa 230 000e.
        Olen ollut köyhä ja nyt meni yöunet. En halua luopua -89 vuosimallin elnakista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan on karmea kohtalo, en toivoisi tuota edes palstavahdille.
        Mulle pätkähti tulla perintönä iso talo järven rannalta, metsää 75hehtaaria.
        Rahallista rahaa 230 000e.
        Olen ollut köyhä ja nyt meni yöunet. En halua luopua -89 vuosimallin elnakista.

        Ongelma katoaa heti, kun heräät unestasi.


    • Anonyymi

      Ettekö oikeasti tiedä, mistä se lotina jotuu?

      • Anonyymi

        Vinkki: mitä eukko puuhastaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vinkki: mitä eukko puuhastaa?

        Ja kenen kanssa?


    • Anonyymi

      Kausipaikalla mulla vaunu. Naapurivaunun isäntä saapuu kesäisin aina viikonlopuksi vaunulleen, kysyn että missäs vaimo niin jäänyt kuulemma kotiin.
      Vaunulle tulee pienellä punaisella autolla tytön hupakko, sitten alkaa kuulumaan lotinaa vaunusta. Keikkuu ja kitisee.

      • Anonyymi

        Vieläkö 70-vuotiasta entistä karjakkoa voi kutsua tytön hupakoksi?


      • Anonyymi

        miksei sille naapurille kelpaa parisvaihto?


    • Anonyymi

      Kyllä ei ole -70 luvun karjakko. Taitaa olla että on syntynyt -90 luvulla tuolla itärajan toisella puolen.
      Itä-Suomesa tämä camping alue. Suosittu paikka ,ison järven vieressä. Hieno paikka.

      • Anonyymi

        Jos se sun naapuri maksaa jo matkakulut, niin saisit varmaan itse edullisemmin kunhan on uhrannut sille naapurille ensin 30 sekunttia elämästään.


    • Anonyymi

      Kaapin vaunun ukko kun sammui markiisin alle niin sammuneen ukko rouva hipsii minun autoon ja sitten alkaa se lotuna ja läiske.
      Tämä on minun karavaanari touhun suola.

    • Anonyymi

      Minun vaununi kulmalta kuuluu iloinen lotina silloin kun käyn kusella. Ei sitä pidemmälle viitsi kännipäissään toikkaroita. Pari lavaa kaljaa ja muutama tuopillinen kiljua kusettaa aika railakkaasti.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4853
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1161
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1136
    Aihe