Eileen ei onnistunut mikään ja tuli poltettua tupakkaakin kuin korsteeni.
Vuorokausi on vaihtunut ja astumme Leijonaportti päivään.
18
298
Vastaukset
- Anonyymi
Miten tässä nyt sitten kuuluu toimia? En ole perehtynyt astrologiaan.
- Anonyymi
Leijonaportti päivästä voi lukea enemmän mikä on luxonia sivustolta.
Mutta astrologiasta sen verran, että tänä yönä kuu on sellainen. Että vaihdumme niinsanotulle kituviikolle, joka on noin viikon ennen uutta kuuta.
Ja tästä nyt kituviikosta on sanottu, että vapaudumme, joku taistelu päättyy, meidän ei enää tarvitse puolustaa totuuttamme. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leijonaportti päivästä voi lukea enemmän mikä on luxonia sivustolta.
Mutta astrologiasta sen verran, että tänä yönä kuu on sellainen. Että vaihdumme niinsanotulle kituviikolle, joka on noin viikon ennen uutta kuuta.
Ja tästä nyt kituviikosta on sanottu, että vapaudumme, joku taistelu päättyy, meidän ei enää tarvitse puolustaa totuuttamme.Kuulostaa loistavalta, on ollut tosi rankkaa kyllä. Jotain vapautusta toivon.
- Anonyymi
Minä yritin, tartuin siihenkin oljenkorteen, kun mietin, että mitä tää oikein on. Hävettää, edes sanoa. No, en usko vieläkään, ja olo on vaan tyhmempi. Ehkä, tai juuri siksi...
- Anonyymi
Hae pullo viinaa, niin kyllä se helpottaa.
- Anonyymi
Mikä juttu tämä leijonaportti on?
- Anonyymi
Helpoiten selviää, kun lukee mikä on luxonia sivustolta.
- Anonyymi
Eikös se pitäisi mennä niin, että se itse sisällä tietää, ja kokee, ja kun tulee liian monta selittäjää, niin siinä se meneekin vipuun. En tiedä muista, mutta mulla on jotakin todella vahvasti kaiken nimittämistä vastaan. Loputonta auki selittämistä vastaan. Loputonta merkitysten sanoittamista vastaan. Ei niinkään sitä, mitä se on, vaan miksi yritetään se sanoittaa. Ehkä tällekin löytyy joku astrologinen selitys. Haluaisin vaan sen esenssin, puhtaan olomuodon, mistäkin. Ilman, mitään muuta, kuin tunnetta ja välitöntä kokemista. Kuhan vaan mietin...
- Anonyymi
Ei tule puhdasta, tulee tosi likaista ja raakaa.
- Anonyymi
Tässä eräs tarot tulkinta tälle päivälle.
https://youtu.be/m4NkmcCeIc0- Anonyymi
Violetti kuvastaa henkisyyttä, parannusta, katumusta. Violetti on kuninkaiden ja ylipappien väri.
- Anonyymi
Jos vaan olet sisätilat koti yksin .Johan seinät kaatuu pälle ja masentuu ,mikään ei siloin onnistu.Mikä olen muita nevomaan? Omalla kohdallani masenus ymm ei tule.Kun pidän kiini unirytmi,ulkoilu sällä kuin säällä ja ruoka rytmin.Tv ja netti ei halitse elämään.Lisäksi elän niin etten kanna meneisytäni mukanai.Eli en märehdi mennyt.Huominenkaan ei tullut ,elän päivän keralla.aikuinen nainen vaan ajatuksin
- Anonyymi
Elän karhu ja susi vyöhykkeellä, minähän en tuonne ulos lähde. Ja mitä unirytmiin tulee. Jos kollektiivi tai henkimaailma ei anna sinun nukkua, niin sinähän et voi sille mitään.
- Anonyymi
Tätä mä vähän uumoilinkin ja oikeassa olin.
Nämä täysikuut ja muut, sekä tällaiset porttipäivät ovat minulle vain yhtä kidutusta. Ego huutaa, raivoaa, käskee ja apinoi, minkä suinkin kerkeää ja maadoitus ei toimi laisinkaan.- Anonyymi
Ihan täyttä kärsimystä.
- Anonyymi
Vai niin 🙄 https://youtu.be/HwVnX4ZgliY
Onhan esiportillekin varmasti matkaa
https://youtu.be/nsaTGaho5nA - Anonyymi
No ni no nyt se on ohi ja taas ei tapahtunut mitään muuta kuin pahaa. 😒
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4533876Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181662- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991388Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 501266
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441059
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331047