En vaan jaksa klo 8-16

Anonyymi-ap

Vaikka pidän taukoja, niin päätä särkee työpäivän jälkeen ja olo on väsynyt. Tänään istuttiin kokouksissa, joissa on pakko kuunnella. Sitten on työkaverit, joilla on paljon asiaa. Pidän taukoja, syön säännöllisesti, liikun, olen oikealla alalla jne. Ainoa mikä minulle tulee mieleen, että olen aika herkkä. Rasitun siitä informaatiotulvasta, jota tulee jatkuvasti.

Onko joku tehnyt ahaa-elämyksiä miten pärjätä työelämässä? Käyn jo työpsykologilla ja puhun tuntemuksista myös ystäville.

4

385

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

vaikuttaa siltä että prosessointikykysi ja uuden tiedon suodatuskykysi ei ole kovin hyvä. Onko aina ollut niin? Oletko aina lapsesta asti ponnistelut mentaalisen kapasiteettisi ylärajoilla., Herkkyys ei välttämättä ole se syy tilanteeseen.

• Anonyymi

Joo, samaa olen pohtinut, mutta opin todella nopeasti sitten asiat ja kyllästyn siihen toistoon, joka on monille luontevaa. Ehkä vihaan rutiineja ja itsestäänselvyyksien toistoa. En myöskään jaksa innostua muiden asioista :(

Minulla on todettu keskistymishäiriö ja älykkyysosamäärä on Mensa-tasoa, joten vähän epäilen kognitiivisia kykyjäni. Muistan valitettavan hyvin kaiken...

• Anonyymi

Isälläni oli aikoinaan sama ja hän ratkaisi ongelman ryhtyessään yrittäjäksi. Sai enemmän aikaan, kun aika ei mennyt "jonnin joutavaan".

Itselleni taas yrittäjyys ei ole ratkaisu, koska kaipaan sosiaalisia kontakteja päivittäin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      125
      6388
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      376
      6195
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      71
      6143
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3982
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      148
      2405
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2355
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      130
      1447
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      13
      1289
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      187
      1118
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      64
      950
    Aihe