Itse olen tarkastellut Litteämaa teoriaa avoimesti ja ennakkoluulottomasti. Kuitenkin monet litteänmaan mitat kuten auringon ja kuun koko sekä etäisyys ovat kuitenkin lättäreiden useiden vuosien tutkimustyöstä huolimatta yhä arvailuiden varassa.
Miksi siis lättäpäät ette saa mitään uutta tietoa litteästä maastanne?
Onko minut Youtube videoilla harhautettu uskomaan huuhaaseen vai voisiko maa sittenkin olla litteä?
Itse olen käyttänyt lähteenä: https://www.tietopiste.com/ nettifoorumia. Kyseessä voi kuitenkin pallopää ystävieni mukaan olla dis-informaatio ja feikkisivusto?
Mihin nyt uskon? Viattomien flättärien blogeihin ja youtube videoihin vaiko NASAn kuulavastuksen yhteydessä maalattuihin maalauksiin ja feikki videoihin väitetystä pallomaasta.
Itse olen ulalla tietomäärän näin nopeasti kasvaessa.
Miksi Litteämaa teoria junnaa paikallaan?
53
608
Vastaukset
- Anonyymi
Olet maapallo propagandan uhri. Palaa takaisin litteänmaan totuuden äärelle.
- Anonyymi
Totta ! Delffiinistä tullu maa pallo propakandan uhri selvästi ! Kannattaisi palauttaa maa tietoisuus , eli alkaa taas ymmärtämään että maan piiri on oikeasti litteä !
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17966214K
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Delfine, varastettiinko sulta tunnukset?
Voitko hyvin?
Mites se valokuvaus ja aikavalotus, onko se vieläkin NASAn juoni?
Sano jotain sellaista mistä me tiedetään että sä oot OIKEA Delfine.
Vai rekisteröikö joku nimimerkin mikä vain näyttää samalta? - Anonyymi
Niin ja miksei lättäreiden ihailema Trump tai Putin ole antaneet lausuntoa maan litteydestä?
- Anonyymi
Juurihan venäjä lähetti kuulaskeutujan kohti litteän kuun etelänapaa.
Flättärit eivät ihaile Trumppia eikä Putinia. Hehän ovat kopulta samassa veneessä pallohuijauksen suhteen, vaikka tähtäävätkin eri asioihin. Putin Venäjän maailmanherruuteen, Trump yhdysvaltain maailmanherruuteen. Moninapainen tai täysin yksimielinen yksivaltioinen maanpiiri olisi ihanne, mutta sula mahdottomuus. Syynä on Saatanan olemassa olo. Se tuo paljon pahuutta maanpiirille, mutta toisaalta Jumala sallii sen. Koettelemukset ja ikävätkin maailmantilanteet sotineen yms kuuluvat vain Jumalan kaikkivoipaan suunnitelmaan. Meidän tehtävänä on vain kilvoitella ja taistella syntiä vastaan, sekä roikkua kaksin käsin Kristuksen käsivarsissa, jotta pääsisimme perille meille valmistettuun taivaaseen! Kyllä kannattaa seurata Jeesusta, kun näin suuri voittopalkinto on luvassa!
Maatietoinen kirjoitti:
Flättärit eivät ihaile Trumppia eikä Putinia. Hehän ovat kopulta samassa veneessä pallohuijauksen suhteen, vaikka tähtäävätkin eri asioihin. Putin Venäjän maailmanherruuteen, Trump yhdysvaltain maailmanherruuteen. Moninapainen tai täysin yksimielinen yksivaltioinen maanpiiri olisi ihanne, mutta sula mahdottomuus. Syynä on Saatanan olemassa olo. Se tuo paljon pahuutta maanpiirille, mutta toisaalta Jumala sallii sen. Koettelemukset ja ikävätkin maailmantilanteet sotineen yms kuuluvat vain Jumalan kaikkivoipaan suunnitelmaan. Meidän tehtävänä on vain kilvoitella ja taistella syntiä vastaan, sekä roikkua kaksin käsin Kristuksen käsivarsissa, jotta pääsisimme perille meille valmistettuun taivaaseen! Kyllä kannattaa seurata Jeesusta, kun näin suuri voittopalkinto on luvassa!
kopulta = lopulta
- Anonyymi
Yksi yksinkertainen peruste riittää kumoamaan litteän maan: auringon liike taivaalla. Littumaassa auringon väitetään kiertävän ympyrärataa maan päällä vakiokorkeudella ja yleensä vielä vakionopeudella. Siitä seuraa, että tietyllä aikavälillä aurinko liikkuisi aina saman matkan.
Kaikille on varmasti selvää, kuinka esimerkiksi liikkuvassa autossa istuttaessa ja sivuikkunasta ulos katsottaessa kaukana olevat kohteet näyttävät liikkuvan hitaammin ja lähellä olevat kohteet vilisevät vauhdilla ohi. Sama pätee myös aurinkoon. Yksinkertainen havainnointi osoittaa, että aurinko liikkuu taivaan halki vakionopeudella tarkkailijan sijainnista riippuen. Littumaassa se olisi mahdollista vain, jos tarkkailija olisi aina yhtä kaukana auringosta riippumatta siitä missä on, ja se onnistuisi vain, jos joka ikinen tarkkailija olisi aina radan keskipisteessä - käytännössä siis pohjoisnavalla.
Koska kaikki ihmiset eivät selvästikään ole aina pohjoisnavalla auringon liike taivaalla todistaa littumaan mahdottomaksi. Tähän ei yksikään littumaan kannattaja pysty antamaan uskottavaa vastinetta. Checkmate, littumaa !- Anonyymi
Typo: "tarkkailijan sijainnista riippumatta"
Etkö sinäkin ollut jossain vaiheessa maatietoinen, eli ns. lättäpää? Milloin olet menettänyt maatietoisuutesi? Maatietoinen ajattelu on ajettu pitkälti nurkkaan ja litteästä maasta puhuvat leimataan hörhöiksi ja jopa rasisteiksi, vaikkei itse hyväksyisi rasistista käyttäytymistä lainkaan. Jos Ano Turtiainen on maatietoinen, ei se tarkoita sitä, että kaikki maatietoiset ajattelevat kaikista asioista Ano Turtiaisen tavoin ja olisi venäjämielisiä. On ikävää, kun minuakin on haukuttu venäjämieliseksi, vaikka sympatiat ovat vahvasti lännen ja Ukrainan puolella. Kukaan riistovaltio ei voi mennä toisen maaperälle riehumaan. Mutta koska olen maatietoinen, olen joillekin automaattisesti rasisti ja venäjämielinen.
Ano Turtiaisen kanssa olen tosi monessa asiassa täysin eri mieltä, mutta maatietoinen ajattelu meitä kuitenkin yhdistää. Jos olet maatietoinen, et automaattisesti ole kaikkea muuta siihen liittymätöntä. Etkä ole todellakaan hullu, joka pitäisi laittaa suljetulle osastolle. Tätäkin kuitenkin tapahtuu ja itse olen siitä varsin hyvä esimerkki. Litteän maan kannattajat on pitkälti ajettu nurkkaan erilaisilla keinoilla ja parhaimmat tutkijat ja tietäjät on tavalla tai toisella vaimennettu. Totuus ei saa kuulua täysin puhtaasti, vaikka tiedon vapaan kulun, vapaa-ajattelun yms pitäisi kuulua läntiseen ajattelumaailmaan. Sananvapauttamme rajoitetaan aivan liikaa..... erityisesti maatietoisten.- Anonyymi
Jos käyttää nimimerkkiä"Maatietoinen", pitäisi tietää maastakin jotain?
Litteän maan valheeseen uskovat eivät ikinä voi olla maatietoisia.
Tosin te voitte tuoda tänne todisteita siitä rakkaasta litteästä maastanne, miksiköhän niitä ei ole sadoista pyynnöistä huolimatta näkynyt, väittäminen ja inttäminen ja muu typerä nillitys ei todellakaan kelpaa todisteeksi.
Sananvapautta teillä on ihan varmasti riittävästi, olette aina saaneet valehdella suut ja silmät täyteen, tutkijoita ja tietäjiä teidän porukoistanne on turha hakea. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos käyttää nimimerkkiä"Maatietoinen", pitäisi tietää maastakin jotain?
Litteän maan valheeseen uskovat eivät ikinä voi olla maatietoisia.
Tosin te voitte tuoda tänne todisteita siitä rakkaasta litteästä maastanne, miksiköhän niitä ei ole sadoista pyynnöistä huolimatta näkynyt, väittäminen ja inttäminen ja muu typerä nillitys ei todellakaan kelpaa todisteeksi.
Sananvapautta teillä on ihan varmasti riittävästi, olette aina saaneet valehdella suut ja silmät täyteen, tutkijoita ja tietäjiä teidän porukoistanne on turha hakea.Tajusin Maatietoisen juttuja lueskellessa että kyseessä on palstan vanha tuttu "holy prophet", vain hieman aiempaa sekaisin.
HP oli kaiketi vielä matkalla lataamolle, MT on siellä jo käynyt useammankin kerran. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tajusin Maatietoisen juttuja lueskellessa että kyseessä on palstan vanha tuttu "holy prophet", vain hieman aiempaa sekaisin.
HP oli kaiketi vielä matkalla lataamolle, MT on siellä jo käynyt useammankin kerran.Mistä ihimeen Holy Prophetista nää puhut. Mää en ainakkaan muista kettää sellasta, mutta Maatietonen on ollu jo täälä aika kauvan.
Ukraina oli silloin osa Neuvostoliittoa. Nyt se on itsenäinen valtio ja ajaa ihan erilaista politiikkaa, mitä Venäjä. Ukrainaa ei pidä kurittaa siitä, että se joutui joskus olemaan osa Neuvostoliittoa.
Anonyymi kirjoitti:
Tajusin Maatietoisen juttuja lueskellessa että kyseessä on palstan vanha tuttu "holy prophet", vain hieman aiempaa sekaisin.
HP oli kaiketi vielä matkalla lataamolle, MT on siellä jo käynyt useammankin kerran.Kuka se tällanen holy propheta on? En ole ikinä kuullukaan.
- Anonyymi
Maatietoinen kirjoitti:
Kuka se tällanen holy propheta on? En ole ikinä kuullukaan.
Et niin kun palstalle kirjoitetaan eikä puhuta.
En olisi teitä kahta vältämättä osannut yhdistää kunnes joku meni nostamaan parit vanhat ketjut joissa HP kirjoitteli; ja tunnistin tyylin kun sitä pääsi vertaamaan vierekkäin.
Tietenkään et myönnä, se ei muuta näkemystäni asiasta, olen valintani tehnyt. - Anonyymi
Maatietoinen kirjoitti:
Ukraina oli silloin osa Neuvostoliittoa. Nyt se on itsenäinen valtio ja ajaa ihan erilaista politiikkaa, mitä Venäjä. Ukrainaa ei pidä kurittaa siitä, että se joutui joskus olemaan osa Neuvostoliittoa.
Ukraina ei ole ikinä hyökännyt Suomeen, kyllä se oli ihan todistettavasti Neuvostoliitto.
Nuo neuvostokenraalit pakoittivat tyhmyyksissään tuon hyökkäyksen, ukrainalainen divisioona oli huonosti varustettu ja täysin kokematon talviseen sodankäyntiin, myöskin nuo ryssäkenraalit votkapäissään luulivat liikaa itsestään. Jos heillä oli tiedustelutietoa tuohon typerän hyökkäykseen, he eivät ainakaan välittäneet siitä tippaakaan.
Tuo kirjoituksen loppuosa, jossa herjaat ukrainalaisia, on typeryydessään vertaansa vailla, todistaa ainoastaan sinun täydellistä tietämättömyyttäsi historiasta. Tokihan minä yhä olen maatietoinen. Mutta pysyäkseni littumaa tietoisena kaipaan minua vielä enemmän maatietoisten opastusta ja tietoa mitä kaikkea minun maatietoisena täytyy oppia tietämään.
En siis ole täydellinen maatietoinen, pelkkä asteen 2 tai 3 tasolla oleva maatietoisuutta vastaan ottava ja oppiva henkilö.Anonyymi kirjoitti:
HP oli kaiketi vielä matkalla lataamolle, MT on siellä jo käynyt useammankin kerran.HP on myös JH oikealta nimeltään. Enempää en avaa asiaa, nimimerkki itse tunnistanee.
Anonyymi kirjoitti:
Et niin kun palstalle kirjoitetaan eikä puhuta.
En olisi teitä kahta vältämättä osannut yhdistää kunnes joku meni nostamaan parit vanhat ketjut joissa HP kirjoitteli; ja tunnistin tyylin kun sitä pääsi vertaamaan vierekkäin.
Tietenkään et myönnä, se ei muuta näkemystäni asiasta, olen valintani tehnyt.Voitko laittaa tänne jonku Holy Prophetan kirjoituksen, kun itse en hakutoiminnoilla sellaisia löytäny, vai itsekkö keksit koko Holy Prophetan? Olisi kiva nähä tällasen hahmon kirjoituksia, jotta voisin verrata omia kirjoituksia niihin.
Anonyymi kirjoitti:
Ukraina ei ole ikinä hyökännyt Suomeen, kyllä se oli ihan todistettavasti Neuvostoliitto.
Nuo neuvostokenraalit pakoittivat tyhmyyksissään tuon hyökkäyksen, ukrainalainen divisioona oli huonosti varustettu ja täysin kokematon talviseen sodankäyntiin, myöskin nuo ryssäkenraalit votkapäissään luulivat liikaa itsestään. Jos heillä oli tiedustelutietoa tuohon typerän hyökkäykseen, he eivät ainakaan välittäneet siitä tippaakaan.
Tuo kirjoituksen loppuosa, jossa herjaat ukrainalaisia, on typeryydessään vertaansa vailla, todistaa ainoastaan sinun täydellistä tietämättömyyttäsi historiasta.Ei olekaan. Ukraina on syytön. Neuvostoliiton alaisuudessa ukrainalaisilla ei ollut paljon sananvaltaa.
- Anonyymi
Maatietoinen kirjoitti:
Voitko laittaa tänne jonku Holy Prophetan kirjoituksen, kun itse en hakutoiminnoilla sellaisia löytäny, vai itsekkö keksit koko Holy Prophetan? Olisi kiva nähä tällasen hahmon kirjoituksia, jotta voisin verrata omia kirjoituksia niihin.
Tässä on kuukauden sisään ollut parikin vanhaa ketjua nostettuna missä kirjoittelut nuorempana.
Joko iski dementiat? Vai et aina muista mitä tulee skitsoissa kirjoitettua tai tehtyä?
Mitä enemmän sä vakuutat ettet ollut HP sitä vakuuttuneempi MINÄ olen että olette sama jätkä.
Mieti sitä lopun päivää. Anonyymi kirjoitti:
Tässä on kuukauden sisään ollut parikin vanhaa ketjua nostettuna missä kirjoittelut nuorempana.
Joko iski dementiat? Vai et aina muista mitä tulee skitsoissa kirjoitettua tai tehtyä?
Mitä enemmän sä vakuutat ettet ollut HP sitä vakuuttuneempi MINÄ olen että olette sama jätkä.
Mieti sitä lopun päivää.Ei mee selityksesi läpi. Ite en ainakaan oo huomannut mitään, joskin en täällä ihan hirveänä kirjoittele aloituksiin, jotka ei mua jollain tasolla kiinnosta. Omasta mielestä tylsät aiheet jätän järkiään lukematta.
- Anonyymi
Maatietoinen kirjoitti:
Ei mee selityksesi läpi. Ite en ainakaan oo huomannut mitään, joskin en täällä ihan hirveänä kirjoittele aloituksiin, jotka ei mua jollain tasolla kiinnosta. Omasta mielestä tylsät aiheet jätän järkiään lukematta.
Mulle on täsmälleen yhdentekevää meneekö selitys läpi vai ei.
Olen päätökseni tehnyt, sinä olet sama jätkä kuin aiempi kirjoittelija Holy Prophet ja ei ole olemassa mitään jota pystyt sanomaan tai tekemään joka tämän päätöksen muuttaa.
Opettele elämään asian kanssa. Anonyymi kirjoitti:
Mulle on täsmälleen yhdentekevää meneekö selitys läpi vai ei.
Olen päätökseni tehnyt, sinä olet sama jätkä kuin aiempi kirjoittelija Holy Prophet ja ei ole olemassa mitään jota pystyt sanomaan tai tekemään joka tämän päätöksen muuttaa.
Opettele elämään asian kanssa.Höpötä lisää. En ymmärrä sua kesimäsi holy prophetoineen. Et usko itsekään keksimääsi kuvitteelliseen hahmoon.
Olen aina ollut maatietoinen ja tavoitteeni on joka päivä kehittyä yhä enemmän maatietoiseksi.
Odotan innolla uusia todisteita litteästä maasta niin saan käännytettyä myös pallopää ystäviäni maatietoisuuteen jota he pitävät nyt vainoharhaisena hihhulointina!
- Anonyymi
Litteästä maasta tulee jotenkin mieleen rap-musiikki. Nykyisin rap on about valtasaundia musiikissa joka tarkoittaa etta sillä on ihmisiä tyhmentävä vaikutus. Samalla tavoin litteä maa on räätälöity mielenhallinta ohjelma tietyn psykologisen profiilin omaaville. Qanon on samaa ja tietysti samat tyypit nielee nekin syötit.
- Anonyymi
kekek-kekek kirjoitti:
Onko rap musiikkia?
No se on subjektiivista mut se että rap pauhaa listojen kärjessä ja porukka uskoo litteään maahan kuvastaa jotenkin nykymaailman tilaa. Ja näinhän on siks ett niin halutaan olevan.
- Anonyymi
kekek-kekek kirjoitti:
Onko rap musiikkia?
EI OLE!
- Anonyymi
Mitä ihmettä selität, maahan on litteä kuin pannukakku.
Vaikka maa on litteä, ei sitä pidä pannukakkuun verrata. Maa on täydellisen ympyrän muotoinen kaunis piiri, jonka ääriin ei pääse niin, kuin pannukakussa pääsee. Toisin, kuin pannarissa, maassa vaikuttaa painovoima ja reunamilla työntövoimat, jotka estää reunalle pääsyn.
- Anonyymi
Mites ne pyramidit?
Onko nekin sitten olemassa vaikka muuta väitit? - Anonyymi
On sellainen ongelma olemassa kuin jotta ihmiset eivät ole tarpeeksi älykkäitä ymmärtääkseen Lättyteoriaa ja mihinkä tutkimuksia pitäisi suunnata.
Alle kymmenen prosenttia ihmisistä on lahjakkaita ja erityslahjakkaita on vielä vähemmän. Sitten kun tuon hyvin harvinaisen erityslahjakkaan ihmisen pitäisi olla vielä älykäskin niin tietäähän tuon jo saunavihtakin ettei tuollaisia ihmisiä ole kuin kolme kappaletta Lättymaassa.
Palloteoteerikot ovat koulussa opetettuja älykkyystestien normaalijakauman vasemmalla puolella olevia jotka ihmettelevät mikä on tämä pallo jota sormissani pyörittelen kaiveltuani sen nenästäni. Einsteinkin oli palloteoreetikko eikä hänkään ymmärtänyt Lättyteoriasta yhtään mitään. Tyhmä mies oli tuokin.- Anonyymi
Mitään litteäteoriaa ei ois ilman internettia. Se on vain netissä synnytetty disinfo-mindcontrol operaatio joka on muodostunut jonkinlaiseks liikkeeks asti. Sitten porukka pitää itseään oikein jonain herännäisinä tutkijoina ja jopa profeettoina jotka ovat löytäneet jonkin suuren ja salatun totuuden.
Eiköhän maan muodosta ole keskusteltu aina ja kas kun koulussakin ihan oikeasti opetetaan että se on jotain sieltä litteän ja pyöreän väliltä. Ja sittenhän on toki muitakin teorioita. Te littarithan ette tietenkään ole niistäkään tietoisia kun olette niin litteän propagandan pauloissa. Anonyymi kirjoitti:
Mitään litteäteoriaa ei ois ilman internettia. Se on vain netissä synnytetty disinfo-mindcontrol operaatio joka on muodostunut jonkinlaiseks liikkeeks asti. Sitten porukka pitää itseään oikein jonain herännäisinä tutkijoina ja jopa profeettoina jotka ovat löytäneet jonkin suuren ja salatun totuuden.
Eiköhän maan muodosta ole keskusteltu aina ja kas kun koulussakin ihan oikeasti opetetaan että se on jotain sieltä litteän ja pyöreän väliltä. Ja sittenhän on toki muitakin teorioita. Te littarithan ette tietenkään ole niistäkään tietoisia kun olette niin litteän propagandan pauloissa.Litteän maan tieto oki jo ennen nettiä monilla. Netti mahdollistaa kuitenkin tiedonkulun ennen näkemättömällä tavalla niin hyvässä, kuin pahassa. Hyvää on se, että maatietoinen äänikin saa kuulua ja näin tavoittaa yhä useammat ja useammat. Ilman nettiä näin tehokas tiedonkulku ei olisi mahdollista. Kenties tieto ei olisi saavuttanut minuakaan ja olisin useimman tapaan palloummikko, eli ts. pallopää.
- Anonyymi
Maatietoinen kirjoitti:
Litteän maan tieto oki jo ennen nettiä monilla. Netti mahdollistaa kuitenkin tiedonkulun ennen näkemättömällä tavalla niin hyvässä, kuin pahassa. Hyvää on se, että maatietoinen äänikin saa kuulua ja näin tavoittaa yhä useammat ja useammat. Ilman nettiä näin tehokas tiedonkulku ei olisi mahdollista. Kenties tieto ei olisi saavuttanut minuakaan ja olisin useimman tapaan palloummikko, eli ts. pallopää.
Blaaah. Nää disinfoagentit vois jo siivota pois täältä. Tai no jos se vielä menee läpi niin täytyy varmaan itse olla hiljaa. Kun eihän sille mitään voi. Voisitte kuitenkin keksiä jo jonkun uuden psykoosin. Mitä te ees teette siella.
Anonyymi kirjoitti:
Blaaah. Nää disinfoagentit vois jo siivota pois täältä. Tai no jos se vielä menee läpi niin täytyy varmaan itse olla hiljaa. Kun eihän sille mitään voi. Voisitte kuitenkin keksiä jo jonkun uuden psykoosin. Mitä te ees teette siella.
Pelkäät totuutta? Oletko kenties venäjän trolli tms?
- Anonyymi
Maatietoinen kirjoitti:
Pelkäät totuutta? Oletko kenties venäjän trolli tms?
Juu toi litteä maa on pelkkä mind control operaatio joka on laitettu liikkeelle tollasia varten. Sama kuin jokin white hat vs. black hat on globe vs. flat. Luulette et Trump tai Putin tai jokin pelastaa ja rikolliset saadaan kuriin tai et Jeesus tulee takaisin. Luulette etta systeemiä voi jotenkin muuttaa ja että olette siinä herännäisiä.
Kannattais keksiä jotain järkevämpää sisältöä elämään. Ei tää maailma mihinkään muuttu vaikka kuinka lietsoisitte jotain "totuutta" tai uskontoa. Se salkkareilla näyttäis olevan usein suurin ongelma. Lähdette mukaan näihin juttuihin jotka on jo käsikirjoitettuja ja luulette olevanne tiedon oikealla puolella.
- Anonyymi
Lento Espanjasta Brasiliaan: https://www.bitchute.com/video/2rMFiothLmHZ/
Missä kaarevuus?- Anonyymi
Eihän noita littu-uskovaisaia voi millän lentoreiteillä kumota, he lässyttävät sitä omaa lässytystään , vaikka kaikilla tosiasiolla heidän lässytyksennä on todistettu valheeksi!
- Anonyymi
Litteä maailma on database. SQL, QR koodi eli data Matrix. Cmon.
- Anonyymi
Vesi menee minne menee
https://www.facebook.com/reel/1498517387221262?fs=e&s=TIeQ9V- Anonyymi
Mitähän tuollakin valheellisella videolla yritettiin todistaa?
- Anonyymi
Litteän maan teoria on kuin yrittäisi tunkea pyöreää palikkaa neliskanttiseen reikään. Ei sovi vaikka kuinka yrittää. Lopuksi haetaan höylä ja muotoillaan pyöreä kantikkaaksi. Sitten piilotetaan lastut ja hoetaan että hyvin sopii!
- Anonyymi
Kyllä maa on pyöreä ja jos ei pyöreä niin ainakin puolipyöreä kupolimainen. Yksi aika hauskakin teoria tuli vastaan, missä ehdotettiin että tämä meidän koko aurinkokuntamme on hyvin kehittynyttä teknologiaa oleva "avauursalus kokonaisuus" missä meidät kaikki on karkotettu ja singottu tänne kauas toiseen universiumiin. Kaikki tänne joutuneet olisivat siten jo tuomittuja tänne syystä tai toisesta. Eli kysessä olisi ikäänkuin karkotus tai vankilaplaneetta ihmisille. Ihmistä voidaan hallita jos hän ei tiedä olevansa vankilassa. Syntyy illuusio vapaudesta. Kyllä sinä oikeastaan huomaat sen oletko vapaa kun alat elää vapaasti. Aika pian tulee jokin raja vastaan. Näin tästä teoriasta sellaisen videon missä aurinkokunta ei pysy paikoillaan vaan matkustaa aika avaruudessa koko ajan eteenpäin kauemmas sieltä mistä lähti. Ja kun zoomataan tarpeeksi kauas niin näytämme aivan spketrimaljan bakteereilta kaukaa katsottuna. Jos katsot tiettyjä matemaattisia ja fyysisiä lainalasuuksia niin voisimme elää myös matemaattisfyysessä matriisissa josta on tehty elokuvakin. Se on sitten eri asia onko se matriisi juuri sama kuin tuossa elokuvassa.
- Anonyymi
Litteä maa ei ole edes teoria, pelkkää satua.
Teille on jatkuvasti annettu vedenpitävät todisteet maapallosta, ettekö ymmärrä lukemaanne?Mulle ei palloteoria uppoa! Se vain on monella tasolla täysin absurdi. En jaksa nyt sen enempää avata, ku parempaaki tekemistä, ku jauhaa turhanpäiväisten trollien kanssa. Nyt maistuu enemmän uni, ku turhan jauhaminen!
- Anonyymi
Maatietoinen kirjoitti:
Mulle ei palloteoria uppoa! Se vain on monella tasolla täysin absurdi. En jaksa nyt sen enempää avata, ku parempaaki tekemistä, ku jauhaa turhanpäiväisten trollien kanssa. Nyt maistuu enemmän uni, ku turhan jauhaminen!
Se ei ole mikään teoria vaan todistettu fakta, se että et ymmärrä tosiasioita ja tieteitä ei asiaa muuta.
- Anonyymi
Maatietoinen kirjoitti:
Mulle ei palloteoria uppoa! Se vain on monella tasolla täysin absurdi. En jaksa nyt sen enempää avata, ku parempaaki tekemistä, ku jauhaa turhanpäiväisten trollien kanssa. Nyt maistuu enemmän uni, ku turhan jauhaminen!
Se että sinä et jotain ymmärrä ei tarkoita ettei sitä ole olemassa.
Ainoastaan sen että sinä et jotain ymmärrä.
- Anonyymi
Monestiko teille pitää antaa vedenpitävät todisteet maapallosta 🤷♂️🤦♂️
Onko teidän ymmärryksessä vikaa? - Anonyymi
Et sitten kaipaa toimivaa karttaa litteästä maasta? Sellaista on kyselty, mutta ei ole löytynyt.
Oletko tutustunut tähtien suuntaan litteässä maassa? Jos eri puolilla maata katsottaisiin etelään, niin miten tähdet näkyvät.
Litteässä maassa aurinko ja kuu ovat aina lähempänä kuin pyöreässä. Miksi esimerkiksi kuuhun ei olisi helpompi matkustaa silloin? Toki tähän myös voi esittää sinun kysymyksen, että kuinka pitkällä ne nyt edes ovatkaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603365Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472941Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242789Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541867- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971040Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26860- 45859
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104854