Minulla ja työkaverille on jatkuva katsekontakti hakeutuu lähelle ajottain. Enkä uskalla kysyä mikä homma😂🤭. Hän on aivan törkeän kuuma jutellaan tietysti töissä ym.
Yritän pysyä neutraalina tuo katsekontakti jatkuu vaikka muita on lähistöllä. Hänen lähellään kuumottaa joka kerta. Mutta kumpikaan ei toisaalta tee mitään pelkään jos mokaan 👀😬 kirjoittaj: N
En osaa sano muuta kuin wau mies
19
1820
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta nyt on ollut helpompaa kun olet lomalla?
- Anonyymi
Noh maanantaina taas ☺️
- Anonyymi
Homma on se et tykkään susta ku hullu puurosta. Meillä on hyvä henkilökemia ja viihdyn sun kanssa. Tunnen myös vetoa sua kohtaan.
- Anonyymi
Huomenna toimistolla? 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenna toimistolla? 😊
Tai sitten tuotannollisissa tehtävissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten tuotannollisissa tehtävissä?
Joo, sivusta kylläkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, sivusta kylläkin
Jees ja pitkä tumma mies on "vastakappale"
-sivusta seuraava. Ännälle.
- Anonyymi
Kokeilet annat kerran pillua loppuuko kiinnostus ja kuinka työolosuhteet siitä si pian huononevat harvoin noissa suhteissa sen kummemmin kai käy kun työpaikalla työaikana vehtaatten tiedä sitä si kun itse yleensä kun olen töissä käyn töissä enkä naisia iskemässä niin mulle on opetettu että töissä tehdään töitä ja parisuhde tai seksi/panemiset hoiretaan muualla
- Anonyymi
Hieman samanlainen tapaus, tosin nainen vastapuolella. Sähköisen siniset ihanat silmät. Pari päivää sitten hakeutui lähelle, oli polttavaa, kun hän oli aivan niin lähellä. Kevyttä sähköistä kosketusta...
- Anonyymi
Hmm.. minkä värinen paita oli? 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm.. minkä värinen paita oli? 🤭
Valkea
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valkea
Huppari 🫢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huppari 🫢
Ei ihan varmaa, housuissa oli logo, kerro mikä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ihan varmaa, housuissa oli logo, kerro mikä?
Missä kohtaa logo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä kohtaa logo?
Sukissa sama logo, tämän tietäjä on lähellä bingoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huppari 🫢
Huppari tumma ja hiukset punaisen ja sinisen sekoitus väriä.
- Anonyymi
Olen huomannut että ne tuijottelijat on aina niitä varattuja miehiä ja tuijotuksen kohde on sinkku. Leikkivät vaan ja kokeilevat vieläkö irtoais.
- Anonyymi
Töissä ei olla sen takia, vaan tekemässä töitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1385104
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253376Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132684- 472358
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611791Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471729- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201546- 281520
- 191281