Oleskelulupa perhesiteen perusteella

Anonyymi-ap

Hei! Olisiko täällä halukkaita jakamaan omia kokemuksia oleskeluluvan hakemisesta perhesiteen perusteella, eli tässä tapauksessa avioliiton perusteella, mielellään sellaiset jotka ovat avioituneet ulkomailla ja mies jäänyt sinne hakemaan ja odottamaan lupaa? Kauanko olitte tunteneet, kuinka usein tapasitte ennen avioitumista ja sen jälkeen j.n.e? Saitteko luvan vai hylättiinkö se, ja millä perusteella mikäli hylättiin? Minua hirveästi vaivaa se että minä ja mieheni ei olla voitu asua yhdessä johtuen siitä että minulla on huolettavia lapsia koulussa suomessa sekä työn puolesta myös ei noin vain voi ulkomailla pidempiä aikoja olla , ollaan tietenkin tavattu niin paljon kuin suin vain mahdollista ollut järjestää tapaamisia toistemme luona mutta tietenkään ei ole ollut mahdollisuus kunnolliseen "tosiasialliseen perhe elämään" vielä vaan sitähän varten hän hakee oleskelulupaa jotta voitaisiin elää normaalia perhe elämää suomessa. Hyvin kiitollinen olisin kaikista kokemuksista tähän liittyen!

6

1776

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miehen kannattaisi kyllä tulla ensin tänne ja mennä Suomessa naimisiin jonka jälkeen lupahakemus sisään, niin voisi sitten odotella täällä sen käsittelyajan , jonka pituutta ei kukaan tiedä.

• Anonyymi

Onko sinulla kokemuksia tästä että ulkomailla ei jostain syystä kannattaisi avioitua ja hakea sen jälkeen oleskelulupaa? Luulen että pelkästään viisumin saaminen suomeen avioitumista varten voi olla jo hankalaa kun voivat tulkita sen niin että ei ole aikomustakaan poistua suomesta :/ Olisi erittäin tervettullutta kuulla lisää kokemuksia tästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla kokemuksia tästä että ulkomailla ei jostain syystä kannattaisi avioitua ja hakea sen jälkeen oleskelulupaa? Luulen että pelkästään viisumin saaminen suomeen avioitumista varten voi olla jo hankalaa kun voivat tulkita sen niin että ei ole aikomustakaan poistua suomesta :/ Olisi erittäin tervettullutta kuulla lisää kokemuksia tästä.

Ihan normi viisumi 3kk

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

🍑 ­­N­­­y­­m­­f­­­o­m­­­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17968478l

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Suosittelen että asutte yhdessä ensin ja tutustutte toisiinne kasvotusten kunnolla.

Itse menin naimisiin ulkomailla ja odotin olelupaa kun hän oli suomessa. Sitten oli shokki kun hän muutti suomeen, kun oli erilainen mitä antoi ymmärtää. Ajattelin että ajankuluessa saadaan kompromissi. Ei saatu. Nyt muutosta suomeen on 3, 5 vuotta ja ei toimi suhde.

• Anonyymi

On kokemusta minulta ja tuttavilta. Paljastunut että miehellä oli perhe Afrikassa ka teki vielä lapsia Suomessa ja naimisiin vain oleskeluluvan vuoksi. Teki töitä ja lähetti rahat Afrikkaan perheelleen ja rakensi talon. Siellä on normaalia olla useampi vaimo ja lapsia jos niistä hyötyy. Kiinnitä huomiota kun sitten esittelee vaimonsa sinullekin siskona tai serkkuna vaikka onkin jotain muuta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      379
      2918
    2. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      66
      2314
    3. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      78
      1979
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      80
      1655
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      140
      1562
    6. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      69
      1179
    7. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      1039
    8. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      11
      978
    9. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      264
      975
    10. 40
      844
    Aihe