Oleskelulupa perhesiteen perusteella

Anonyymi-ap

Hei! Olisiko täällä halukkaita jakamaan omia kokemuksia oleskeluluvan hakemisesta perhesiteen perusteella, eli tässä tapauksessa avioliiton perusteella, mielellään sellaiset jotka ovat avioituneet ulkomailla ja mies jäänyt sinne hakemaan ja odottamaan lupaa? Kauanko olitte tunteneet, kuinka usein tapasitte ennen avioitumista ja sen jälkeen j.n.e? Saitteko luvan vai hylättiinkö se, ja millä perusteella mikäli hylättiin? Minua hirveästi vaivaa se että minä ja mieheni ei olla voitu asua yhdessä johtuen siitä että minulla on huolettavia lapsia koulussa suomessa sekä työn puolesta myös ei noin vain voi ulkomailla pidempiä aikoja olla , ollaan tietenkin tavattu niin paljon kuin suin vain mahdollista ollut järjestää tapaamisia toistemme luona mutta tietenkään ei ole ollut mahdollisuus kunnolliseen "tosiasialliseen perhe elämään" vielä vaan sitähän varten hän hakee oleskelulupaa jotta voitaisiin elää normaalia perhe elämää suomessa. Hyvin kiitollinen olisin kaikista kokemuksista tähän liittyen!

6

671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miehen kannattaisi kyllä tulla ensin tänne ja mennä Suomessa naimisiin jonka jälkeen lupahakemus sisään, niin voisi sitten odotella täällä sen käsittelyajan , jonka pituutta ei kukaan tiedä.

      • Anonyymi

        Onko sinulla kokemuksia tästä että ulkomailla ei jostain syystä kannattaisi avioitua ja hakea sen jälkeen oleskelulupaa? Luulen että pelkästään viisumin saaminen suomeen avioitumista varten voi olla jo hankalaa kun voivat tulkita sen niin että ei ole aikomustakaan poistua suomesta :/ Olisi erittäin tervettullutta kuulla lisää kokemuksia tästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla kokemuksia tästä että ulkomailla ei jostain syystä kannattaisi avioitua ja hakea sen jälkeen oleskelulupaa? Luulen että pelkästään viisumin saaminen suomeen avioitumista varten voi olla jo hankalaa kun voivat tulkita sen niin että ei ole aikomustakaan poistua suomesta :/ Olisi erittäin tervettullutta kuulla lisää kokemuksia tästä.

        Ihan normi viisumi 3kk


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍑 ­­N­­­y­­m­­f­­­o­m­­­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17968478l

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Suosittelen että asutte yhdessä ensin ja tutustutte toisiinne kasvotusten kunnolla.

      Itse menin naimisiin ulkomailla ja odotin olelupaa kun hän oli suomessa. Sitten oli shokki kun hän muutti suomeen, kun oli erilainen mitä antoi ymmärtää. Ajattelin että ajankuluessa saadaan kompromissi. Ei saatu. Nyt muutosta suomeen on 3, 5 vuotta ja ei toimi suhde.

    • Anonyymi

      On kokemusta minulta ja tuttavilta. Paljastunut että miehellä oli perhe Afrikassa ka teki vielä lapsia Suomessa ja naimisiin vain oleskeluluvan vuoksi. Teki töitä ja lähetti rahat Afrikkaan perheelleen ja rakensi talon. Siellä on normaalia olla useampi vaimo ja lapsia jos niistä hyötyy. Kiinnitä huomiota kun sitten esittelee vaimonsa sinullekin siskona tai serkkuna vaikka onkin jotain muuta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe