Oleskelulupa perhesiteen perusteella

Anonyymi-ap

Hei! Olisiko täällä halukkaita jakamaan omia kokemuksia oleskeluluvan hakemisesta perhesiteen perusteella, eli tässä tapauksessa avioliiton perusteella, mielellään sellaiset jotka ovat avioituneet ulkomailla ja mies jäänyt sinne hakemaan ja odottamaan lupaa? Kauanko olitte tunteneet, kuinka usein tapasitte ennen avioitumista ja sen jälkeen j.n.e? Saitteko luvan vai hylättiinkö se, ja millä perusteella mikäli hylättiin? Minua hirveästi vaivaa se että minä ja mieheni ei olla voitu asua yhdessä johtuen siitä että minulla on huolettavia lapsia koulussa suomessa sekä työn puolesta myös ei noin vain voi ulkomailla pidempiä aikoja olla , ollaan tietenkin tavattu niin paljon kuin suin vain mahdollista ollut järjestää tapaamisia toistemme luona mutta tietenkään ei ole ollut mahdollisuus kunnolliseen "tosiasialliseen perhe elämään" vielä vaan sitähän varten hän hakee oleskelulupaa jotta voitaisiin elää normaalia perhe elämää suomessa. Hyvin kiitollinen olisin kaikista kokemuksista tähän liittyen!

6

1004

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miehen kannattaisi kyllä tulla ensin tänne ja mennä Suomessa naimisiin jonka jälkeen lupahakemus sisään, niin voisi sitten odotella täällä sen käsittelyajan , jonka pituutta ei kukaan tiedä.

• Anonyymi

Onko sinulla kokemuksia tästä että ulkomailla ei jostain syystä kannattaisi avioitua ja hakea sen jälkeen oleskelulupaa? Luulen että pelkästään viisumin saaminen suomeen avioitumista varten voi olla jo hankalaa kun voivat tulkita sen niin että ei ole aikomustakaan poistua suomesta :/ Olisi erittäin tervettullutta kuulla lisää kokemuksia tästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla kokemuksia tästä että ulkomailla ei jostain syystä kannattaisi avioitua ja hakea sen jälkeen oleskelulupaa? Luulen että pelkästään viisumin saaminen suomeen avioitumista varten voi olla jo hankalaa kun voivat tulkita sen niin että ei ole aikomustakaan poistua suomesta :/ Olisi erittäin tervettullutta kuulla lisää kokemuksia tästä.

Ihan normi viisumi 3kk

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

🍑 ­­N­­­y­­m­­f­­­o­m­­­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17968478l

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Suosittelen että asutte yhdessä ensin ja tutustutte toisiinne kasvotusten kunnolla.

Itse menin naimisiin ulkomailla ja odotin olelupaa kun hän oli suomessa. Sitten oli shokki kun hän muutti suomeen, kun oli erilainen mitä antoi ymmärtää. Ajattelin että ajankuluessa saadaan kompromissi. Ei saatu. Nyt muutosta suomeen on 3, 5 vuotta ja ei toimi suhde.

• Anonyymi

On kokemusta minulta ja tuttavilta. Paljastunut että miehellä oli perhe Afrikassa ka teki vielä lapsia Suomessa ja naimisiin vain oleskeluluvan vuoksi. Teki töitä ja lähetti rahat Afrikkaan perheelleen ja rakensi talon. Siellä on normaalia olla useampi vaimo ja lapsia jos niistä hyötyy. Kiinnitä huomiota kun sitten esittelee vaimonsa sinullekin siskona tai serkkuna vaikka onkin jotain muuta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      148
      6267
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      46
      1695
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      38
      1334
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      45
      1008
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      320
      991
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      45
      903
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      889
    8. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      866
    9. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      847
    10. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      75
      845
    Aihe