Siis aion kutsua kaverin huomiseksi yöksi mutta en tiiä ketä kutsua mun bff on tänään yötä yhdellä toisella joten olisi varmaan aika epäkohteliasta kutsua hänet ja naapurissa asuu tyyppejä joita en haluu yöks koska toisella on tiukat vanhemmat ja toisella tiktok addiktio sitten kans mun luokalla ei oo melkeen ketään kivaa paitsi mun bff joist toista ei tee mieli kutsuu koska se ei oo melkee koskaan meillä sit voisin kutsuu mun lähellä asuvan bffän mut sil on tänää yökyläsynttärit nii en voi D: JOS JOKU LUKEE NII AUTA
Yökyläily kaverin valinta
Anonyymi-ap
1
220
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3825641Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151632- 106971
- 78851
- 50832
Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss44832- 41823
Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56817Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko95814- 39799