Olet ravintolassa viettämässä iltaa ja pöytääsi istuutuu wille rydman ja aku hirviniemi ja kumpikin puhuu mukavia ja iskee sinua kumpikin on julkkiksii ja rahaa on ja jännämiehii toinen ministeri ja toinen huippu näyttelijä kumman kelkkaan lähtisit vai sekoisko pää kun et osais päättää kumpi jännämiehistä ottaisit
Vastaukset 10
- Anonyymi
En ottaisi kumpaakaan, eivät kiinnosta tippaakaan ja en valitse miestä rahan tai julkisuuden perusteella.
- Anonyymi
En sekoaisi, mutta poistuisin kohteliaasti paikalta. En ole kiinnostunut joutumaan mihinkään keltaisen lehditön typeriin otsikoihin.
- Anonyymi
Aku 😍 komeampi kuin kaivattuni 😍😍😍😍😍
- Anonyymi
Höh 😔
- Anonyymi
En sekoiaisi, mutta kyllä ihmettelisin. Ei kai Hirviniemi mikään häntäheikki ole, pienen muksun tuore isä. Villen kanssa politikoisin mielelläni, en lähtisi enkä usko että pyytäisi, ei rohkenisi julkisessa kapakassa, nyt kun on just päässyt pälkähästä, syyttäjän kourista.
Kyllä mä Akun kelkkaan lähtisin🤪
Kumpikaan ei ole tyyppiäni. Mielestäni esim. Nina Lahtinen oli ulkoisesti tasokkaampi kuin tämä ex-kumppaninsa Aku.
- Anonyymi
Ensiksi ihmettelisin miksi ko. kulkevat parivaljakkona naisia iskemässä. Juttelisin varmasti hetken ja ottaisin muutaman kuvan. Sen jälkeen poistuisin, sillä mulle julkisuus on totaalinen turn off miehessä. Sitten ilmoittaisin vinkin Seiskalle tai johonkin, että tiesittekö herrojen puuhista ja luovuttaisin heille ottamani kuvat, korvausta vastaan tietysti.
Pakko sanoa, että sekoaisin. Nimittäin kauhusta. Häipyisin äkkiä paikalta. Vaikka tuskin esim. Wille mun ikäisestä kiinnostuisi. Mun tyttäret, +- 20 v. juoksivat pakoon vielä lujemmin. Wille ei tod.oo heidän tyyppiään.Tuskin Akukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2041551
Palstamiittinkiä taas ajattelen
Niin.. oli tuossa elokuussa Randen kanssa juttua palstamiitistä ensi kesälle. Ajatuksena oli miitti Jyväskylässä, joka181800- 51740
Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm54723Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s36704Työttömille tulossa pakollinen ilmaistyö sanoo kokoomusministeri
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/078a91b0-4bdf-4a7b-9c3b-f3cf2bdd3dae Kokoomus, persut ja kepu laittavat työttömät380666- 30531
- 18525
Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."
Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k49524Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte19516