Olet ravintolassa viettämässä iltaa ja pöytääsi istuutuu wille rydman ja aku hirviniemi ja kumpikin puhuu mukavia ja iskee sinua kumpikin on julkkiksii ja rahaa on ja jännämiehii toinen ministeri ja toinen huippu näyttelijä kumman kelkkaan lähtisit vai sekoisko pää kun et osais päättää kumpi jännämiehistä ottaisit
Nainen sekoaisitko
10
203
Vastaukset
- Anonyymi
En ottaisi kumpaakaan, eivät kiinnosta tippaakaan ja en valitse miestä rahan tai julkisuuden perusteella.
- Anonyymi
En sekoaisi, mutta poistuisin kohteliaasti paikalta. En ole kiinnostunut joutumaan mihinkään keltaisen lehditön typeriin otsikoihin.
- Anonyymi
Aku 😍 komeampi kuin kaivattuni 😍😍😍😍😍
- Anonyymi
Höh 😔
- Anonyymi
En sekoiaisi, mutta kyllä ihmettelisin. Ei kai Hirviniemi mikään häntäheikki ole, pienen muksun tuore isä. Villen kanssa politikoisin mielelläni, en lähtisi enkä usko että pyytäisi, ei rohkenisi julkisessa kapakassa, nyt kun on just päässyt pälkähästä, syyttäjän kourista.
Kyllä mä Akun kelkkaan lähtisin🤪
Kumpikaan ei ole tyyppiäni. Mielestäni esim. Nina Lahtinen oli ulkoisesti tasokkaampi kuin tämä ex-kumppaninsa Aku.
- Anonyymi
Ensiksi ihmettelisin miksi ko. kulkevat parivaljakkona naisia iskemässä. Juttelisin varmasti hetken ja ottaisin muutaman kuvan. Sen jälkeen poistuisin, sillä mulle julkisuus on totaalinen turn off miehessä. Sitten ilmoittaisin vinkin Seiskalle tai johonkin, että tiesittekö herrojen puuhista ja luovuttaisin heille ottamani kuvat, korvausta vastaan tietysti.
Pakko sanoa, että sekoaisin. Nimittäin kauhusta. Häipyisin äkkiä paikalta. Vaikka tuskin esim. Wille mun ikäisestä kiinnostuisi. Mun tyttäret, +- 20 v. juoksivat pakoon vielä lujemmin. Wille ei tod.oo heidän tyyppiään.Tuskin Akukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433037Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613021- 422387
- 311873
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa831808Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251729- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä791317- 391270
- 791090