Niin. Viitaten aikaisempaan keskusteluun: nyt saisi ihan vapaasti kehua. Minua tietenkin. 😄
Ulkonäön kehuminen ei taida nyt onnistua, mutta jos jotain muuta?
🦄
Mikkojuhan! Nyt saa kehua.
64
665
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös tuo homma ole vastavuoroista? Kehuisit ensin vähän mikkojuhania ja niin mikkojuhani sitten palkitsee sinut omilla kehuillaan :)
-harmiseikirj-- Anonyymi
Sivusta totean, että Mikkojuhan on oikein mainostamalla mainostanut niitä kehumishalujaan. Antaisi nyt mennä oikeen sydämensä kyllyydestä, niin voisi sitten ehkä hetken antaa työkavereidensa tehdä töitä ilman häirintää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta totean, että Mikkojuhan on oikein mainostamalla mainostanut niitä kehumishalujaan. Antaisi nyt mennä oikeen sydämensä kyllyydestä, niin voisi sitten ehkä hetken antaa työkavereidensa tehdä töitä ilman häirintää.
Jos yllättäen tulee oikein hottis typy työkaveriksi ei mikkojuhani varmaankaan malta olla lipsauttamatta jotain toista kunnioittavaa kivaa kehua uudelle joukkueen jäsenelle, oikein aurinkoista maanantaita toivotukset söpölle tiimipartnerille mikkosedältä lähtee varmasti :D
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Itseasiassa mä annan niitä kyllä oikeasti hyvin harvakseltaan kuitenkin enkä kyllä todellakaan ole ketään häirinnyt huolimatta ehkä käsityksistä mitä täällä on esitetty.🙂.
Anonyymi kirjoitti:
Jos yllättäen tulee oikein hottis typy työkaveriksi ei mikkojuhani varmaankaan malta olla lipsauttamatta jotain toista kunnioittavaa kivaa kehua uudelle joukkueen jäsenelle, oikein aurinkoista maanantaita toivotukset söpölle tiimipartnerille mikkosedältä lähtee varmasti :D
-harmiseikirj-No mukavan ja hauskan työpäivän toivottamisessa on tuskin mitään vikaa ja melkeinpä niitä ja kehujakin kyllä saan enemmän kuin oon antanut töissä.🙂.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17969297e
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
No mites se nyt meni...jotain juuri sulle personoitua mieluiten.🤔.
No yksisarvisena olet ainakin hyvin upea, mahtava ja erittäin mielenkiintoinen sekä uniikki myyttinen persoona ja on ollut kunnia saada tutustua suhun ja saada lukea sun älykkäitä ja viisaita kommentteja ja saada myös sulta huomaavaisia neuvoja kuinka esimerkiksi mä voisin itseäni parantaa ja kasvaa ihmisenä. Olet myös ollut sitkeä ja urhea tasa-arvon puolestapuhuja ja toisten oikeuksien kunniottamisen edistäjä. Olet myös luonteeltasi vahva ja itsenäinen, omiin kykyihisi luottava uskalias nainen.👏👍💪🤩.
Oliko tuossa nyt edes vähän sinne päin hyväksyttäviä kehuja vai menikö taas turhan makeilun ja tyhjänpäiväisyyksien puolelle?🤗😄.- Anonyymi
Kiitos! Se oli kauniisti sanottu. 😮 Kehut olivat ehdottomasti hyväksyttäviä eivätkä missään nimessä tyhjänpäiväisiä.
Sinusta voisin sanoa sen, että olet kehittynyt palstalla sellaisen ajatusjohtajan asemaan, että ajatuksesi ovat muuttaneet palstan ilmapiiriä miellyttävämpään suuntaan. Tämän palstan ilmapiirillä ei sinänsä ole merkitystä palstan ulkopuolella, mutta sillä on, että sinä pystyt vaikuttamaan muiden ihmisten ajatteluun. En itse voi aina viettää täällä kovinkaan paljon aikaa, koska monet tämän palstan käsitykset ihmisistä ja joskus myös minulle suunnatut viestit saavat minut pahoinvoivaksi.
Sen sijaan sinulle näyttäisi olevan mahdollista mennä johonkin, jossa suurin osa ajattelee asioista aivan eri tavalla kuin sinä. Olet näyttänyt, että pystyt muuttamaan sitä, mikä nähdään normaalina ja hyväksyttävänä ja mikä ei. Se muuttaa vähitellen ilmapiiriä ja sitä kautta yksilöitä.
Pahoittelut kuitenkin siitä, että olen mahdollisesti jo ehtinyt sinua(kin) neuvoa! Neuvominen on syväkoodattu minuun, eikä se ole ollenkaan sosiaalisesti hyväksyttävää toimintaa. 😄 Vaikka voin allekirjoittaa monia niistä kauniista asioista, joita luonteestani toit esille, olen tietoinen heikkouksistani. Sosiaalinen kanssakäyminen on niistä haastavin, mutta onneksi siinä pystyy kehittymään paremmaksi joka päivä. ☺️
En tämän keskustelun pohjalta ymmärrä, miksi kehuminen itsessään voisi olla paheksuttavaa. Luulen että kunhan kehut eivät koske sellaista ulkonäköön liittyvää asiaa, jonka vastaanottaja kokee liian intiimiksi tai seksuaalisesti vihjaavaksi, kehuja voi ja kannattaa antaa tulla suusta ulos. Parhaita kehuja ovat aina sellaiset, jotka tulee sanottua vilpittömästi ennen kuin sanomista ehtii edes ajatella. Kannatan sellaista kehumisen ilmapiiriä ja kannustan sinua siihen. ☺️
🦄 Anonyymi kirjoitti:
Kiitos! Se oli kauniisti sanottu. 😮 Kehut olivat ehdottomasti hyväksyttäviä eivätkä missään nimessä tyhjänpäiväisiä.
Sinusta voisin sanoa sen, että olet kehittynyt palstalla sellaisen ajatusjohtajan asemaan, että ajatuksesi ovat muuttaneet palstan ilmapiiriä miellyttävämpään suuntaan. Tämän palstan ilmapiirillä ei sinänsä ole merkitystä palstan ulkopuolella, mutta sillä on, että sinä pystyt vaikuttamaan muiden ihmisten ajatteluun. En itse voi aina viettää täällä kovinkaan paljon aikaa, koska monet tämän palstan käsitykset ihmisistä ja joskus myös minulle suunnatut viestit saavat minut pahoinvoivaksi.
Sen sijaan sinulle näyttäisi olevan mahdollista mennä johonkin, jossa suurin osa ajattelee asioista aivan eri tavalla kuin sinä. Olet näyttänyt, että pystyt muuttamaan sitä, mikä nähdään normaalina ja hyväksyttävänä ja mikä ei. Se muuttaa vähitellen ilmapiiriä ja sitä kautta yksilöitä.
Pahoittelut kuitenkin siitä, että olen mahdollisesti jo ehtinyt sinua(kin) neuvoa! Neuvominen on syväkoodattu minuun, eikä se ole ollenkaan sosiaalisesti hyväksyttävää toimintaa. 😄 Vaikka voin allekirjoittaa monia niistä kauniista asioista, joita luonteestani toit esille, olen tietoinen heikkouksistani. Sosiaalinen kanssakäyminen on niistä haastavin, mutta onneksi siinä pystyy kehittymään paremmaksi joka päivä. ☺️
En tämän keskustelun pohjalta ymmärrä, miksi kehuminen itsessään voisi olla paheksuttavaa. Luulen että kunhan kehut eivät koske sellaista ulkonäköön liittyvää asiaa, jonka vastaanottaja kokee liian intiimiksi tai seksuaalisesti vihjaavaksi, kehuja voi ja kannattaa antaa tulla suusta ulos. Parhaita kehuja ovat aina sellaiset, jotka tulee sanottua vilpittömästi ennen kuin sanomista ehtii edes ajatella. Kannatan sellaista kehumisen ilmapiiriä ja kannustan sinua siihen. ☺️
🦄Kiitos kovasti noista kauniista ja mukavista sanoista ne tuntui todella mukavilta ja lämmittivät mieltä suuresti.😊.
Eikä sulla ole syytä pahoitella mitään neuvot ovat aina oikeastaan hyväksi barsinkin kun ne tulee sydämestä hyvällä tahdolla ilman yritystä sen erityisemmin kritisoida tai arvostella ja jokainen voi itse päättää onko niiden kanssa samaa mieltä ja tahtooko niitä noudattaa. Sosiaalinsessa kanssakäymisessä kehittyminen on varmaan kyllä ihan jokaisen kokoikäinen jopi ja siinä voi tosiaan aina tulla paremmaksi.🙂.
Joo munkin mielestä kehuminen on positiivinen ja hyvä asia mikä parantaa ilmapiiriä kunhan kehut ovat vilpittömiä ja rehellisiä ja otetaan huomioon juuri tuo mitä sanoit ulkonäköön liittyvistä kehuista. Tämä meidän keskustelu piristi ja paransi paljon mieltä näin päivän päätteeksi ja oli todella mukava ja miellyttävä. Nyt on hyvä mennä nukkumaan. Oikein hyvää yötä ja mukavia unia.☺️🤗.- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Kiitos kovasti noista kauniista ja mukavista sanoista ne tuntui todella mukavilta ja lämmittivät mieltä suuresti.😊.
Eikä sulla ole syytä pahoitella mitään neuvot ovat aina oikeastaan hyväksi barsinkin kun ne tulee sydämestä hyvällä tahdolla ilman yritystä sen erityisemmin kritisoida tai arvostella ja jokainen voi itse päättää onko niiden kanssa samaa mieltä ja tahtooko niitä noudattaa. Sosiaalinsessa kanssakäymisessä kehittyminen on varmaan kyllä ihan jokaisen kokoikäinen jopi ja siinä voi tosiaan aina tulla paremmaksi.🙂.
Joo munkin mielestä kehuminen on positiivinen ja hyvä asia mikä parantaa ilmapiiriä kunhan kehut ovat vilpittömiä ja rehellisiä ja otetaan huomioon juuri tuo mitä sanoit ulkonäköön liittyvistä kehuista. Tämä meidän keskustelu piristi ja paransi paljon mieltä näin päivän päätteeksi ja oli todella mukava ja miellyttävä. Nyt on hyvä mennä nukkumaan. Oikein hyvää yötä ja mukavia unia.☺️🤗.Kiitos samoin, hyvää yötä ja mukavia unia.
Nukuin tänään rennosti 4 tunnin päiväunet (osittain migreenistä johtuen). Ehkä on parasta käydä hieman melatoniinipurkilla nyt, niin uni tulee vielä ennen aamua. 😂
🦄 - Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Kiitos kovasti noista kauniista ja mukavista sanoista ne tuntui todella mukavilta ja lämmittivät mieltä suuresti.😊.
Joo munkin mielestä kehuminen on positiivinen ja hyvä asia mikä parantaa ilmapiiriä kunhan kehut ovat vilpittömiä ja rehellisiä ja otetaan huomioon juuri tuo mitä sanoit ulkonäköön liittyvistä kehuista. Tämä meidän keskustelu piristi ja paransi paljon mieltä näin päivän päätteeksi ja oli todella mukava ja miellyttävä. Nyt on hyvä mennä nukkumaan. Oikein hyvää yötä ja mukavia unia.☺️🤗.Pullea siirappikaveripoika taas vauhdissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pullea siirappikaveripoika taas vauhdissa
No voi kyynel. Menikö hyvin alkanut aamusi piloille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pullea siirappikaveripoika taas vauhdissa
Ei vaan ihan normaalia lämminhenkistä keskustelua. Sinun kommenttisi sen sijaan oli tarpeeton ja sopimaton. Pelkkää ilkeyttä.
🦄 - Anonyymi
Ai että. Vieläkin tuntuu mukavalta lukea tätä viestiä. ☺️
Ensi viikosta on taas tulossa niin kiireinen, etten luultavasti ehdi täällä kovin paljon kirjoitella. Haluan jättää tästä viikosta päällimmäisenä mieleeni kaikki ne ihmiset, jotka kannattavat tasa-arvoa, ja ensisijaisesti sinut. ☺️
Haluaisin myös tuoda luettavaksesi tälläisen artikkelin:
https://yle.fi/a/74-20062899
Tuossa kuvataan sukupuolitettua kiusaamista aika ikävällä tavalla. 🥺 Onneksi tuollakin on vahvan oloinen henkilö sitä ollut vastaanottamassa, mutta pari asiaa mietityttävät minua suuresti:
1) Itse olen mielelläni täällä provosoiva. ☺️ Ei siis ole ihme, että naisvihamieliset kirjoittajat hyökkäävät minua vastaan. Yllä olevan linkin tyttö sen sijaan on käsittääkseni ärsyttänyt kiusaajia ihan vain sen vuoksi, että on ollut esillä ja tyttö. Mitä tämä kertoo kulttuuristamme? Mielestäni ei pelkkää hyvää... 😕
2) Miten voisimme muuttaa kulttuurimme asenneilmapiiriä siihen suuntaan, että nuoria naisia ja tietysti kaikkia muitakin enemmän rohkaistaisiin kuin häirittäisiin? (Voit lukea tämän rivien välistä niin, että miten saisimme joka paikkaan paikalle enemmän Mikkojuhaneita kehumaan ja puolustamaan silloin, kun jotain kiusataan?)
3) Mikä naiseudessa tai tyttöydessä ärsyttää joitain ihmisiä niin vahvasti? Tai jos jätetään sukupuoli pois, asetetaan kysymys eri tavalla: mikä feminiinisyydessä ärsyttää joitain ihmisiä niin vahvasti? Mietin asioita mielellään siten, mihin tilanteet johtavat, kun jotain logiikkaa sovelletaan äärimmäisyyksiin. Olen ymmärtänyt, että kokonaan maskuliinisille arvoille perustuvat yhteiskunnat tuottavat aina lopulta koneiston, jossa yhä kiihtyvällä tahdilla miehet tappavat toisiaan sotimalla ja naiset pakotetaan tuottamaan lisää sotilaita. Koko yhteiskunta valjastetaan tuholle. Feminiiniset arvot päätöksenteossa johtavat suurempaan erilaisuuden hyväksyntään, pitkäjänteisempään aikaperspektiiviin (luonnon, talouden ym. suhteen) ja parempaan yhteistyön ja erikoistumisen hyödyntämiseen.
Anteeksi jos tuli vähän monta kysymystä. 😄
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensi viikosta on taas tulossa niin kiireinen, etten luultavasti ehdi täällä kovin paljon kirjoitella. Haluan jättää tästä viikosta päällimmäisenä mieleeni kaikki ne ihmiset, jotka kannattavat tasa-arvoa, ja ensisijaisesti sinut. ☺️
Tuossa kuvataan sukupuolitettua kiusaamista aika ikävällä tavalla. 🥺 Onneksi tuollakin on vahvan oloinen henkilö sitä ollut vastaanottamassa, mutta pari asiaa mietityttävät minua suuresti:
1) Itse olen mielelläni täällä provosoiva. ☺️ Ei siis ole ihme, että naisvihamieliset kirjoittajat hyökkäävät minua vastaan. Yllä olevan linkin tyttö sen sijaan on käsittääkseni ärsyttänyt kiusaajia ihan vain sen vuoksi, että on ollut esillä ja tyttö. Mitä tämä kertoo kulttuuristamme? Mielestäni ei pelkkää hyvää... 😕
2) Miten voisimme muuttaa kulttuurimme asenneilmapiiriä siihen suuntaan, että nuoria naisia ja tietysti kaikkia muitakin enemmän rohkaistaisiin kuin häirittäisiin? (Voit lukea tämän rivien välistä niin, että miten saisimme joka paikkaan paikalle enemmän Mikkojuhaneita kehumaan ja puolustamaan silloin, kun jotain kiusataan?)
3) Mikä naiseudessa tai tyttöydessä ärsyttää joitain ihmisiä niin vahvasti? Tai jos jätetään sukupuoli pois, asetetaan kysymys eri tavalla: mikä feminiinisyydessä ärsyttää joitain ihmisiä niin vahvasti? Mietin asioita mielellään siten, mihin tilanteet johtavat, kun jotain logiikkaa sovelletaan äärimmäisyyksiin. Olen ymmärtänyt, että kokonaan maskuliinisille arvoille perustuvat yhteiskunnat tuottavat aina lopulta koneiston, jossa yhä kiihtyvällä tahdilla miehet tappavat toisiaan sotimalla ja naiset pakotetaan tuottamaan lisää sotilaita. Koko yhteiskunta valjastetaan tuholle. Feminiiniset arvot päätöksenteossa johtavat suurempaan erilaisuuden hyväksyntään, pitkäjänteisempään aikaperspektiiviin (luonnon, talouden ym. suhteen) ja parempaan yhteistyön ja erikoistumisen hyödyntämiseen.
🦄Moi. En oo itekään juuri ollut nyt täällä on viime aikoina ollut muuta mukavampaa tekemistä siksi vastauksessani on kestänyt mutta yritän nyt jotain pikasta ainakin saada vastattua.🙂.
1. No sen se kertoo ainakin että vielä on tarvetta muutokselle parempaan suuntaan jotta aivan kaikki ihmiset nähtäisiin ja tulisivat kohdelluksi
tasa-arvoisina sukupuolestaan huolimatta vaikka paljon on edistyttykin menneistä ajoista.
2. Se varmaan lähtee siitä millaista esimerkkiä me aikuiset ihmiset annamme lapsille ja nuorille omalla käytöksellämme ja sillä miten toisia kohtelemme ja miten aikuiset vanhempina ja kasvattajina toimivat ja millaisia arvoja välittävät eteenpäin. Siitä millaisessa yhteiskunnallisessa ilmapiirissä lapset ja nuoret saavat kasvaa ja kehittyä ja millaiset arvot siinä yhteiskunnassa on vallalla sukupuolten tasa-arvoa koskien missä he kasvavat. Koska ne lapset ja nuoret ovat se tulevaisuus ja tulevat muokkaamaan sen millainen tulevaisuuden yhteiskunta ja kulttuuri tulee olemaan ja miten siellä toisia ihmisiä tullaan kohtelemaan.
3. No en kyllä osaa sanoo mikä niissä varsinaisesti niin ärsyttää mutta ehkä ainakin joillekin vanhoillisimmille ja konservatiivisimmille miehille siinä on kyse kuvitellusta vallasta kun on virheellisesti ja valheellisesti kuviteltu ja itselle uskoteltu että se mukamas olisi niin että miehet johtavat ja määräävät miten asiat menevät ja miten niiden tulisi olla ja sen vallan tunteen menettämisestä. Takana on myös varmasti paljon pelkoa sekä huonoa itsetuntoa ja omakuvaa ja alitajuisesti he pelkäävät että jos he eivät olekaan vallassa ja määrää niin he menettävät mukamas kaiken kun he eivät pärjääkään tasa-arvoisessa vertailussa ja kilpailussa ja että heitä sitten hyljeksitään ja poljetaan jalkoihin ja kohdellaan kaltoin jos he eivät itse niin ole tekemässä eli he pelkäävät että heitä kohdellaan niin miten he kohtelevat toisia kun eivät käsitä että on myös erilaisia ihmisiä ja kaikki eivät kohtele toisia kuten he tekevät.
En tiedä kuinka hyvin nää vastaukset nyt vastas sun esittämiin kysymyksiin mutta tälläset asiat mulle ensimmäisenä tuli mieleen.🙂. Anonyymi kirjoitti:
🦄Toi oli siis mun vastaus unohdin vaan kirjautua.😄.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Toi oli siis mun vastaus unohdin vaan kirjautua.😄.
Kiitos! Hyviä vastauksia. ☺️
🦄
Täällä saa kukin vuorollaan verbaalisesti selkäänsä ja takerrutaan jonkun persoonaan ja/tai sanomisiin. Ei mitään uutta palstoilla, siihenkin tottuu kun tarpeeksi sattuu. 😏
Minä en nyt kehu ketään, syy että joku aina marisee suosimisesta ja alkaa natkuttaa jossain kohtaa.
Mukavaa sunnuntaita kaikille, mä lähden mattopyykille mummolaan. 🙂Mikkojuhan kirjoitti:
Hyvää huomenta ja oikein mukavaa sunnuntaita. Hauskaa matonpyykkäys reissua mummolaan.😊.
Juu, kolme mattoa kävin pesemässä. Tulin jo kotiinkin. Nyt on puhtaita mattoja taas ensi kesään asti, sen kun vaan käyttää. 🙂
Alkaa työt tuossa piakkoin, niin sitten ei ennätä enää näitä omia talkoita suoritella.Huitale kirjoitti:
Juu, kolme mattoa kävin pesemässä. Tulin jo kotiinkin. Nyt on puhtaita mattoja taas ensi kesään asti, sen kun vaan käyttää. 🙂
Alkaa työt tuossa piakkoin, niin sitten ei ennätä enää näitä omia talkoita suoritella.Mulla on tuossa takapihalla projekti mitä aloitin jo kankaalla pohjustamaan. Sellanen reilu 20 neliöinen istutusalue pelkästään kukkasille ja reunukset vanhasta sähkötolpasta, useammasta.
Tulee puuliljaa ja useita erilaisia liljoja muutenkin, myös mietinnässä vielä mitä muuta. Täytyy mennä jatkamaan sitä jahka huilaan hetken.Huitale kirjoitti:
Mulla on tuossa takapihalla projekti mitä aloitin jo kankaalla pohjustamaan. Sellanen reilu 20 neliöinen istutusalue pelkästään kukkasille ja reunukset vanhasta sähkötolpasta, useammasta.
Tulee puuliljaa ja useita erilaisia liljoja muutenkin, myös mietinnässä vielä mitä muuta. Täytyy mennä jatkamaan sitä jahka huilaan hetken.Tulee varmasti hienot reunukset🤩
Mukavia aherrus hetkiä. Mä valmistaudun henkisesti lasten serkkujen synttäreille.. me pidettiin eilen esikoisen juhlat. Tämä viikonloppu menee siis juhliessa😅 on kyllä rankkaa olla sosiaalisessa kanssakäymisessä näin usein…Haaveilija39 kirjoitti:
Tulee varmasti hienot reunukset🤩
Mukavia aherrus hetkiä. Mä valmistaudun henkisesti lasten serkkujen synttäreille.. me pidettiin eilen esikoisen juhlat. Tämä viikonloppu menee siis juhliessa😅 on kyllä rankkaa olla sosiaalisessa kanssakäymisessä näin usein…Tulee ainakin jyhkeät. 😉
Just oon tässä vetämässä linjeriä, hahmottaa paremmin mihin tulee äärilaitaa.
Hyvät synttärit, pitäkää hauskaa tenavien kera! 🤗Huitale kirjoitti:
Mulla on tuossa takapihalla projekti mitä aloitin jo kankaalla pohjustamaan. Sellanen reilu 20 neliöinen istutusalue pelkästään kukkasille ja reunukset vanhasta sähkötolpasta, useammasta.
Tulee puuliljaa ja useita erilaisia liljoja muutenkin, myös mietinnässä vielä mitä muuta. Täytyy mennä jatkamaan sitä jahka huilaan hetken.Piti laittaa työmusat teillekin. 😄
https://youtu.be/is7MrUedqToHuitale kirjoitti:
Tulee puuliljaa ja useita erilaisia liljoja muutenkin, myös mietinnässä vielä mitä muuta. Täytyy mennä jatkamaan sitä jahka huilaan hetken.Oho...no siitä tulee kyllä varmasti todella kaunis ja hieno kun sen valmiiksi joskus saat. Liljat on kyllä hienoja jäi vaan mieleen kun kävin kesäkuussa yhdellä maalla sijaitsevalla savityöpajalla minkä iso piha oli täys erilaisia liljoja ja muita kukkia erilaisissa penkeissä vanhojen piharakennusten joukossa.😊.
Onneks nuo matonpesu hommat on vaan kertaalleen vuodessa tosin tänä vuonna ei onneks ollu edes meillä tarvetta. Mä käy broidin luona pesemässä painepesurilla tai sitten viime vuosina veljenpojat varsinkin vanhempi on saanut taskurahaa tienata jos on ollut halukkuutta niin on voinu ite luistaa hommasta jos on laiskottanut.😅.Mikkojuhan kirjoitti:
Oho...no siitä tulee kyllä varmasti todella kaunis ja hieno kun sen valmiiksi joskus saat. Liljat on kyllä hienoja jäi vaan mieleen kun kävin kesäkuussa yhdellä maalla sijaitsevalla savityöpajalla minkä iso piha oli täys erilaisia liljoja ja muita kukkia erilaisissa penkeissä vanhojen piharakennusten joukossa.😊.
Onneks nuo matonpesu hommat on vaan kertaalleen vuodessa tosin tänä vuonna ei onneks ollu edes meillä tarvetta. Mä käy broidin luona pesemässä painepesurilla tai sitten viime vuosina veljenpojat varsinkin vanhempi on saanut taskurahaa tienata jos on ollut halukkuutta niin on voinu ite luistaa hommasta jos on laiskottanut.😅.Näin olis tarkoitus, että saa ilmettä pihapiiriin ja viihtyisyyttä. Tuo lasten leikkimökki muuntuu mun toimesta huvimajaksi ja kalustan sen siihen käyttöön. Teen laatoista eteen terassin mihin mahtuu pihakalusteet ja viimeistelen säleiköllä yms. köynnöskasvillisuutta varten pari kohtaa.
Muksuille istutuspaikka kesäkukille mikä reunustaa terassia. Sitten keinut ja trampoliini siihen likelle. Tulee vähän tolkkua tähänkin pihaan. Yksin saan tehä, mutta tuleepa ittenilainen. 😋Huitale kirjoitti:
Näin olis tarkoitus, että saa ilmettä pihapiiriin ja viihtyisyyttä. Tuo lasten leikkimökki muuntuu mun toimesta huvimajaksi ja kalustan sen siihen käyttöön. Teen laatoista eteen terassin mihin mahtuu pihakalusteet ja viimeistelen säleiköllä yms. köynnöskasvillisuutta varten pari kohtaa.
Muksuille istutuspaikka kesäkukille mikä reunustaa terassia. Sitten keinut ja trampoliini siihen likelle. Tulee vähän tolkkua tähänkin pihaan. Yksin saan tehä, mutta tuleepa ittenilainen. 😋Vanerista tartten tehdä välikaton mökkiin, ettei ötökät pääse enää mökkiin. Muuten kurjaa istuksia siellä. 😄
Huitale kirjoitti:
Näin olis tarkoitus, että saa ilmettä pihapiiriin ja viihtyisyyttä. Tuo lasten leikkimökki muuntuu mun toimesta huvimajaksi ja kalustan sen siihen käyttöön. Teen laatoista eteen terassin mihin mahtuu pihakalusteet ja viimeistelen säleiköllä yms. köynnöskasvillisuutta varten pari kohtaa.
Muksuille istutuspaikka kesäkukille mikä reunustaa terassia. Sitten keinut ja trampoliini siihen likelle. Tulee vähän tolkkua tähänkin pihaan. Yksin saan tehä, mutta tuleepa ittenilainen. 😋No hyvältä kuullostaa suunnitelma ainakin.👍. Kun ite teet niin saat tehdä omaan tahtiin ja oman pään mukaan eikä kukaan ole hoputtamassa tai vänkäämässä mitä ja miten pitäis tehdä. Hommaahan siinä riittää varmasti ja on se apukin joskus ihan tervetullutta varmaan mutts sunlaiselle kuka tykkää kovasti touhuta on varmaan mielekästä touhuta ihan ite. Ethän vaan ahnehdi liikaa niin ettet kuuntele omaa kroppaas jos se ilmottelee väsymisestä mutta sä kyllä aivan varmasti tiedät parhaiten mitä se jaksaa.🤗.
Huitale kirjoitti:
Vanerista tartten tehdä välikaton mökkiin, ettei ötökät pääse enää mökkiin. Muuten kurjaa istuksia siellä. 😄
No joo mieluummin sitä ilman hirveetä ötökkä parvee siellä aikaa viettää.😃.
Mikkojuhan kirjoitti:
No joo mieluummin sitä ilman hirveetä ötökkä parvee siellä aikaa viettää.😃.
Juu, pysyy mieli virkeenä kun saan touhuta näitä omia pihanrakennus projektejani. Piirrän päässäni kuvan suunnitellen ja sitten tuumasta toimeen. 😄
Puolisoa ei piharakentelut kiinnosta tipan tippaa, se inhoaa ulkona olemista muutenkin. Hän on ihan sohvaperuna, istuu enimmän osan päiväänsä töissä ja jatkaa kotona, kunnes käy nukkumaan. Ollaa kun yö ja päivä tässä kohtaa, mutta eipähän sotkeennu mun juttuihin. 😜Huitale kirjoitti:
Muksuille istutuspaikka kesäkukille mikä reunustaa terassia. Sitten keinut ja trampoliini siihen likelle. Tulee vähän tolkkua tähänkin pihaan. Yksin saan tehä, mutta tuleepa ittenilainen. 😋Parastahan se onkin tehdä juuri itse ja tulee sellainen mistä itse pitää😁 varmasti ihan mielekästä puuhaa.
Mä en voi oikein keskittyä mihinkään.. mutta kyllähän nuo lapset tuosta kasvaa. Pari vuotta niin on jo huomattavasti helpompaa..🙏Huitale kirjoitti:
Tulee ainakin jyhkeät. 😉
Just oon tässä vetämässä linjeriä, hahmottaa paremmin mihin tulee äärilaitaa.
Hyvät synttärit, pitäkää hauskaa tenavien kera! 🤗Kiitos!🥴
Huitale kirjoitti:
Juu, pysyy mieli virkeenä kun saan touhuta näitä omia pihanrakennus projektejani. Piirrän päässäni kuvan suunnitellen ja sitten tuumasta toimeen. 😄
Puolisoa ei piharakentelut kiinnosta tipan tippaa, se inhoaa ulkona olemista muutenkin. Hän on ihan sohvaperuna, istuu enimmän osan päiväänsä töissä ja jatkaa kotona, kunnes käy nukkumaan. Ollaa kun yö ja päivä tässä kohtaa, mutta eipähän sotkeennu mun juttuihin. 😜No teillä on sitten ainakin enimmäkseen sopiva luonteenmukainen työnjako noissakin asioissa. 😄. Tokihan se on niin myös että ne aina välillä toisen tuollaiset itsestä eroavat piirteet voivat välillä hetkellisesti käydä ärsyttämäänkin mutta kun toisistaan tarpeeksi välittää niin ne ärsytykset myös hyvin pian häviää taas.😊.
Haaveilija39 kirjoitti:
Parastahan se onkin tehdä juuri itse ja tulee sellainen mistä itse pitää😁 varmasti ihan mielekästä puuhaa.
Mä en voi oikein keskittyä mihinkään.. mutta kyllähän nuo lapset tuosta kasvaa. Pari vuotta niin on jo huomattavasti helpompaa..🙏On kyllä ainakin mulle ihan fantastista. Pihanrakennus ja puutarhatyöt ylipäänsä on jotain mihin voin uppoutua päiväkausiksi.
Mikä vähän hillitsee, niin raha ei kasva puissa, joutuu pitää taukoja jotta ehtii kertyä millä kustantaa materiaalit.
Ja sovellan sekä kierrätän paljon.
No onneksi muksut kasvaa. Jää omaa aikaakin. Ja mulla toi 8v. tulee pihatöihin mukaan, ainakin seuraa vieressä mitä teen. 😄Mikkojuhan kirjoitti:
No teillä on sitten ainakin enimmäkseen sopiva luonteenmukainen työnjako noissakin asioissa. 😄. Tokihan se on niin myös että ne aina välillä toisen tuollaiset itsestä eroavat piirteet voivat välillä hetkellisesti käydä ärsyttämäänkin mutta kun toisistaan tarpeeksi välittää niin ne ärsytykset myös hyvin pian häviää taas.😊.
Kyllä mua välillä ärsyttääkin toinen, kun on niin erilainen luonteeltaan. Mutta oon alkanut oppia, että onhan tässä sitten oma vapautensakin, kun yksin tekee. Ei tuu märinää ja tartte veivata. 😜
Istukoon hän sohvalla ympäri vuoden vaan ruutujen edessä, mä en jaksa. Mä touhuun ja kuljen mieleni mukaan.Huitale kirjoitti:
Kyllä mua välillä ärsyttääkin toinen, kun on niin erilainen luonteeltaan. Mutta oon alkanut oppia, että onhan tässä sitten oma vapautensakin, kun yksin tekee. Ei tuu märinää ja tartte veivata. 😜
Istukoon hän sohvalla ympäri vuoden vaan ruutujen edessä, mä en jaksa. Mä touhuun ja kuljen mieleni mukaan.Hieno juttu että oot pystynyt löytään toisen luonteen ärsyttävästäkin puolesta niitä positiivisia hyviä juttuja.🙂.
Huitale kirjoitti:
On kyllä ainakin mulle ihan fantastista. Pihanrakennus ja puutarhatyöt ylipäänsä on jotain mihin voin uppoutua päiväkausiksi.
Mikä vähän hillitsee, niin raha ei kasva puissa, joutuu pitää taukoja jotta ehtii kertyä millä kustantaa materiaalit.
Ja sovellan sekä kierrätän paljon.
No onneksi muksut kasvaa. Jää omaa aikaakin. Ja mulla toi 8v. tulee pihatöihin mukaan, ainakin seuraa vieressä mitä teen. 😄Nykyään on, niin kiva, kun on noita roskalava yhteisöjä missä voi antaa ja vastaanottaa hakemalla kaikkea.. itse tullut myös hyödynnettyä.👍🏼
Nykyisellään piha on laittamatta. Haaveilen terassista ja olisi kiva joskus istuttaa marjapensaita ja tien viereen jotain koristeellisia puita (kirsikkapuu) toki se on hieno vaan sen tietyn aikaa😅 mutta siis suunnitelmia on.Haaveilija39 kirjoitti:
Nykyään on, niin kiva, kun on noita roskalava yhteisöjä missä voi antaa ja vastaanottaa hakemalla kaikkea.. itse tullut myös hyödynnettyä.👍🏼
Nykyisellään piha on laittamatta. Haaveilen terassista ja olisi kiva joskus istuttaa marjapensaita ja tien viereen jotain koristeellisia puita (kirsikkapuu) toki se on hieno vaan sen tietyn aikaa😅 mutta siis suunnitelmia on.On juu. En ole vielä hyödyntänyt niitä yhteisöjä, mutta kotinurkista vanhemmiltani löytyy kaikenlaista hyödynnettävää, kuten nuo sähkötolpat. 😄
Olen kyllä yhdessä yhteisössä josko jotain tarpeellista tulis vastaan.
Mullakin on kirsikkapuun istutus ens vuonna edessä, tytär tahtoo kirsikkapuun. 😛
Ensin inspiroi, sitten tekee. 😅👍Huitale kirjoitti:
On juu. En ole vielä hyödyntänyt niitä yhteisöjä, mutta kotinurkista vanhemmiltani löytyy kaikenlaista hyödynnettävää, kuten nuo sähkötolpat. 😄
Olen kyllä yhdessä yhteisössä josko jotain tarpeellista tulis vastaan.
Mullakin on kirsikkapuun istutus ens vuonna edessä, tytär tahtoo kirsikkapuun. 😛
Ensin inspiroi, sitten tekee. 😅👍No sehän on hyvä jos noin hyvin on hyödynnettävää tavaraa👍🏼😁
Välillä niissä voi olla ihan hyvää tavaraa.. jotain kivilaattoja esim tullut vastaan.
Se on, niin nätti puu kun kukkii😍 en siis yhtään ihmettele, että tyttäresi sellaisen haluaa.Haaveilija39 kirjoitti:
No sehän on hyvä jos noin hyvin on hyödynnettävää tavaraa👍🏼😁
Välillä niissä voi olla ihan hyvää tavaraa.. jotain kivilaattoja esim tullut vastaan.
Se on, niin nätti puu kun kukkii😍 en siis yhtään ihmettele, että tyttäresi sellaisen haluaa.Porukoilla on mielin määrin kaikenlaista, jos vaikka sattuu tarttemaan. 😅
Isäni on ikäluokkaa kaikki talteen, sitä voi tarttea.
Juu, tytär myös tykkää kaikesta kirsikkaisesta hajuna ja makunakin. 😄Huitale kirjoitti:
Porukoilla on mielin määrin kaikenlaista, jos vaikka sattuu tarttemaan. 😅
Isäni on ikäluokkaa kaikki talteen, sitä voi tarttea.
Juu, tytär myös tykkää kaikesta kirsikkaisesta hajuna ja makunakin. 😄Se on kyllä jännä.. toki kyllähän sitä itse myös vähän tulee joskus säästettyä joskos tätä vielä tarvii.😇
Perhanan Yksisarvinen! Kerkesit ennen minua!
Minuakin saa kehua!- Anonyymi
Kiitos, otan tuon nopeuden nyt kuitenkin kehuna. 😄
Katsotaan mitä Mikkis sinulle keksii.
🦄
Mä olen jo sua kehunut.
Näet tosin minun mirlestä asiat tosi putkinäköisesti, mutta sulla on potentiaalia myös nähdä enempi, jonkun pitäisi vaan avartaa sinun näkökenttää.
Mun näkökentän avautumiseen auttoi suoruus ja sellainen "avarimentaliteetti". Mutta en usko, että sä sellaisesta saisit silmiäsi auki. Eikä mulla ole enää honkua kenenkään silmiä erikoisemmin aukoa. Eläkää miten huvittaa. En mäkään ole velkaa mihkään. (No pankille vähän). 🤣- Anonyymi
Mikkojuhan!
Minä tarvitsisin tähän nyt sinulta jonkinlaisen puolustuspuheenvuoron. 🥺
🦄 Anonyymi kirjoitti:
Mikkojuhan!
🦄Mitä tarvitset puolustaa?
Anonyymi kirjoitti:
Mikkojuhan!
🦄No tuota sehän on vain Dissen mielipide. Mun mielestä sä kyllä perustelet asiasi ja mielipiteesi sen verran perusteellisesti ainakin viimeistään pyydettäessä että olet niitä varmasti tarkasti myös harkinnut eri näkökulmista.😊
Kun todella katsot sisimpääsi rehellisesti ja avoimesti ja jos olet itse sitä mieltä että sä harkitset ja katsot asioita kaikista mahdollisista näkökulmista ennen kuin päätät asiasta lopullisen mielipiteesi niin silloin sun ei tarvitse epäillä itseäsi tässäkään asiassa. Muuthan vain näkevät ja kuulevat sen lopputuloksen ei sitä kuinka syvällisen harkinnan jälkeen siihen on päädytty ellet sitten tietysti sitä avaa että miten olet päätynyt tähän lopputulokseen. Tietysti aina voi olla näkökulmia asioista mitä ei vain yksinkertaisesti edes ole tullut huomanneeksi ja ajatelleeksi eikä ole voinut siis siltä kantilta asiaa harkitakaan. Itsekin varmasti olen joissain asioissa ainakin joidenkin mielestä putkinäköinen vaikka omasta mielestäni mietin ja harkitsen asioita tarkkaan ennen kuin päätän mielipiteeni. Ja joskus tietysti myös tunteet voivat hämärtää sitä harkintaa. Kun tuntee vahvasti jostain asiasta tulee helposti toimittua ja mentyä sen tunteen mukaan ja asian tarkempi harkinta unohtuu niin käy itsellekin aina joskus kuten ihan jokaiselle.🙂.
En tiedä oliko tää nyt sellainen puolustuspuhe mitä ajoit takaa mutta yritin parhaani ja samalla avata omaa näkemystäni putkinäköisyys asiaan.😄.- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
No tuota sehän on vain Dissen mielipide. Mun mielestä sä kyllä perustelet asiasi ja mielipiteesi sen verran perusteellisesti ainakin viimeistään pyydettäessä että olet niitä varmasti tarkasti myös harkinnut eri näkökulmista.😊
Kun todella katsot sisimpääsi rehellisesti ja avoimesti ja jos olet itse sitä mieltä että sä harkitset ja katsot asioita kaikista mahdollisista näkökulmista ennen kuin päätät asiasta lopullisen mielipiteesi niin silloin sun ei tarvitse epäillä itseäsi tässäkään asiassa. Muuthan vain näkevät ja kuulevat sen lopputuloksen ei sitä kuinka syvällisen harkinnan jälkeen siihen on päädytty ellet sitten tietysti sitä avaa että miten olet päätynyt tähän lopputulokseen. Tietysti aina voi olla näkökulmia asioista mitä ei vain yksinkertaisesti edes ole tullut huomanneeksi ja ajatelleeksi eikä ole voinut siis siltä kantilta asiaa harkitakaan. Itsekin varmasti olen joissain asioissa ainakin joidenkin mielestä putkinäköinen vaikka omasta mielestäni mietin ja harkitsen asioita tarkkaan ennen kuin päätän mielipiteeni. Ja joskus tietysti myös tunteet voivat hämärtää sitä harkintaa. Kun tuntee vahvasti jostain asiasta tulee helposti toimittua ja mentyä sen tunteen mukaan ja asian tarkempi harkinta unohtuu niin käy itsellekin aina joskus kuten ihan jokaiselle.🙂.
En tiedä oliko tää nyt sellainen puolustuspuhe mitä ajoit takaa mutta yritin parhaani ja samalla avata omaa näkemystäni putkinäköisyys asiaan.😄.Kerrassaan mainiota! Kiitos.
1. Juuri näin: kyseessä on Dissen mielipide. Dissen kyky perustella väitteensä sekä pyytämättä että pyydettäessä on rajallinen. Sen vuoksi en halua keskustella tästä aiheesta hänen kanssaan. Se olisi turhaa.
2. On todellakin outoa olettaa, että kirjoitettu teksti osoittaisi koko päättelyketjun alusta loppuun. Tekstissä on vain lopputulos. Siinä eivät näy kaikki mahdolliset (ja pari mahdotonta) vaihtoehtoa, jotka olen ennen kirjoittamistani käynyt huolellisesti mielessäni läpi.
3. Tunteet voivat vaikuttaa päätöksentekoon, mutta vaikutus ei ole aina negatiivinen. Varsinkin eettisissä pohdinnoissa tunteita kannattaa hyödyntää. Minä esimerkiksi vastustan turkistarhausta ympäri maailman henkeen ja vereen riippumatta siitä, millaisia taloudellisia ja muita järkeviä perusteita sen elinkeinon ylläpitämiseen liittyisi.
4. Pidän sosiaalisia taitojani keskinkertaisia, mutta en tekisi niin kuin Disse: en tulisi tällaiseen keskustelunavaukseen kertomaan kritiikkiä henkilöstä, joka pyytää kehuja.
Dissen väite on täten palstan korkeimman neuvoston toimesta kumottu. ⚖️ Neuvoston kokoonpanoa ei tosin ole toistaiseksi määritelty.
🦄 Anonyymi kirjoitti:
Kerrassaan mainiota! Kiitos.
1. Juuri näin: kyseessä on Dissen mielipide. Dissen kyky perustella väitteensä sekä pyytämättä että pyydettäessä on rajallinen. Sen vuoksi en halua keskustella tästä aiheesta hänen kanssaan. Se olisi turhaa.
2. On todellakin outoa olettaa, että kirjoitettu teksti osoittaisi koko päättelyketjun alusta loppuun. Tekstissä on vain lopputulos. Siinä eivät näy kaikki mahdolliset (ja pari mahdotonta) vaihtoehtoa, jotka olen ennen kirjoittamistani käynyt huolellisesti mielessäni läpi.
3. Tunteet voivat vaikuttaa päätöksentekoon, mutta vaikutus ei ole aina negatiivinen. Varsinkin eettisissä pohdinnoissa tunteita kannattaa hyödyntää. Minä esimerkiksi vastustan turkistarhausta ympäri maailman henkeen ja vereen riippumatta siitä, millaisia taloudellisia ja muita järkeviä perusteita sen elinkeinon ylläpitämiseen liittyisi.
4. Pidän sosiaalisia taitojani keskinkertaisia, mutta en tekisi niin kuin Disse: en tulisi tällaiseen keskustelunavaukseen kertomaan kritiikkiä henkilöstä, joka pyytää kehuja.
Dissen väite on täten palstan korkeimman neuvoston toimesta kumottu. ⚖️ Neuvoston kokoonpanoa ei tosin ole toistaiseksi määritelty.
🦄Ainakin niissä keskusteluissa mitä mä oon ite käynyt Dissen kanssa niin hänen kantansa ja mielipiteensä asiaan on olleet mun mielestä perusteltuja. Mutta voihan kummankin kanta ja mielipide asiaan olla perusteltu vaikka ne olisivatkin erilaiset. Tietysti jos tietää valmiiksi ettei keskustelussa jonkun tietyn ihmisen kanssa tulla pääsemään eteenpäin oli syy sitten mikä hyvänsä ja sitä on jo aikaisemmin yritetty vähemmän hyvällä menestyksellä niin turhaahan se silloin on ja luultavasti sen tuloksena vain kumpikin mieltään pahimmillaan pahoittaa joten miksi aloittaakaan sitä silloin.🙂.
Palstan korkeimman neuvoston!...apua!...onko sellainenkin olemassa!...miks ei mulle kukaan oo kertonut mitään?!.😄.- Anonyymi
"Eikä mulla ole enää honkua kenenkään silmiä erikoisemmin aukoa."
Etkä sinä siihen pystyisikään Yksisarvisen tapauksessa mikäli hän yllämainitun kaltaista jostain syystä tarvitsisi. Hän on tänne ajojahtien ja maalittamisen luvatulle kaatopaikalle ihan liian fiksu. - Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Ainakin niissä keskusteluissa mitä mä oon ite käynyt Dissen kanssa niin hänen kantansa ja mielipiteensä asiaan on olleet mun mielestä perusteltuja. Mutta voihan kummankin kanta ja mielipide asiaan olla perusteltu vaikka ne olisivatkin erilaiset. Tietysti jos tietää valmiiksi ettei keskustelussa jonkun tietyn ihmisen kanssa tulla pääsemään eteenpäin oli syy sitten mikä hyvänsä ja sitä on jo aikaisemmin yritetty vähemmän hyvällä menestyksellä niin turhaahan se silloin on ja luultavasti sen tuloksena vain kumpikin mieltään pahimmillaan pahoittaa joten miksi aloittaakaan sitä silloin.🙂.
Palstan korkeimman neuvoston!...apua!...onko sellainenkin olemassa!...miks ei mulle kukaan oo kertonut mitään?!.😄.Minulla on huonoja kokemuksia siitä, että pyydän Disseltä mitään lisätietoja. Hän ei yleensä pysty muotoilemaan edes varsinaista väitettään sellaisessa muodossa, että sitä voisi kommentoida. Tässä ketjussa se sentään onnistui, vaikka perustelut puuttuivatkin. Mutta maininta jostain avarimentaliteetista! Ilman että sitä "avaa" itse mitenkään! Sanoisin että "avarimentaliteetin" toiminta ei ole hänen kohdallaan onnistunut, ainakaan mitä tulee verbaalisiin kykyihin.
Dissen kanssa keskustellessa tulee samanlainen tunne kuin kauhoessa vettä reikäkauhalla. Ei päästä eteenpäin ja turhauttaa.
🦄 Anonyymi kirjoitti:
Minulla on huonoja kokemuksia siitä, että pyydän Disseltä mitään lisätietoja. Hän ei yleensä pysty muotoilemaan edes varsinaista väitettään sellaisessa muodossa, että sitä voisi kommentoida. Tässä ketjussa se sentään onnistui, vaikka perustelut puuttuivatkin. Mutta maininta jostain avarimentaliteetista! Ilman että sitä "avaa" itse mitenkään! Sanoisin että "avarimentaliteetin" toiminta ei ole hänen kohdallaan onnistunut, ainakaan mitä tulee verbaalisiin kykyihin.
Dissen kanssa keskustellessa tulee samanlainen tunne kuin kauhoessa vettä reikäkauhalla. Ei päästä eteenpäin ja turhauttaa.
🦄No jos sulla tosiaan on sellainen tunne itsellä ja sun aiemmat kokemukset tuntuneet tuollaiselta niin ehkä tosiaan on vaan parempi kohteliaasti sitten kieltäytyä sen suuremmista jutusteluista niin pysyy kummallakin parempi mieli.🙂.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on huonoja kokemuksia siitä, että pyydän Disseltä mitään lisätietoja. Hän ei yleensä pysty muotoilemaan edes varsinaista väitettään sellaisessa muodossa, että sitä voisi kommentoida. Tässä ketjussa se sentään onnistui, vaikka perustelut puuttuivatkin. Mutta maininta jostain avarimentaliteetista! Ilman että sitä "avaa" itse mitenkään! Sanoisin että "avarimentaliteetin" toiminta ei ole hänen kohdallaan onnistunut, ainakaan mitä tulee verbaalisiin kykyihin.
🦄Onko tuossa jotain samaa mitä kun sinulta pyytää perusteluja, ilmoitat ettet halua jatkaa keskustelua? Syy on tuolloin vastapuolessa, ei sinussa?
Sikäli olet mielenkiintoinen satuolento ettet kuulu mihinkään yleiseen kategoriaan, olet varmasti "ikuinen neitsyt"? Älyllisillä lahjoilla loistaminen voi olla toisinaan haasteellista, älyllä ei sikäli ole merkitystä, vaan sillä mihin sitä käyttää.
AV - Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
No jos sulla tosiaan on sellainen tunne itsellä ja sun aiemmat kokemukset tuntuneet tuollaiselta niin ehkä tosiaan on vaan parempi kohteliaasti sitten kieltäytyä sen suuremmista jutusteluista niin pysyy kummallakin parempi mieli.🙂.
Juu näin on. Mutta sinun kehuistasi tuli hyvä mieli. ☺️ Se oli mukavaa.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuossa jotain samaa mitä kun sinulta pyytää perusteluja, ilmoitat ettet halua jatkaa keskustelua? Syy on tuolloin vastapuolessa, ei sinussa?
Sikäli olet mielenkiintoinen satuolento ettet kuulu mihinkään yleiseen kategoriaan, olet varmasti "ikuinen neitsyt"? Älyllisillä lahjoilla loistaminen voi olla toisinaan haasteellista, älyllä ei sikäli ole merkitystä, vaan sillä mihin sitä käyttää.
AVEn yleensä tällä palstalla jatka keskustelua kahdesta syystä: vastapuoli keskittyy epäolennaisuuksiin tai esitetyssä kommentissa on ei-toivottua seksuaalista sisältöä. Sinä syyllistyit kommentissasi jälkimmäiseen, joten minulla ei ole tähän nyt sitten muuta sanottavaa.
🦄 Anonyymi kirjoitti:
"Eikä mulla ole enää honkua kenenkään silmiä erikoisemmin aukoa."
Etkä sinä siihen pystyisikään Yksisarvisen tapauksessa mikäli hän yllämainitun kaltaista jostain syystä tarvitsisi. Hän on tänne ajojahtien ja maalittamisen luvatulle kaatopaikalle ihan liian fiksu.Paljon mahdollista...
Anonyymi kirjoitti:
Juu näin on. Mutta sinun kehuistasi tuli hyvä mieli. ☺️ Se oli mukavaa.
🦄Kiitos. Se on kiva kuulla että pystyin ilahduttamaan.😊.
- Anonyymi
Tapailumies kokkasi naudan sisäfilepihvit. Nam!
- Anonyymi
Nam! 😋 Minulle käy kyllä possukin, ja ulkofilekin menee oikein hyvin! 😋
🦄
- Anonyymi
Suosittelen tennareiden omistajillekin: kunnon nauhat sandaaleihisi: https://www.suutarimestari.fi/category/69/sports-lace
Itsellä ollut aika vahvoissa timberlandeissa nuo jonkin aikaa käytössä, hyväksi totean tuon tuotteen.- Anonyymi
Minä taidan käyttää vain nahkakenkiä... Tennareita käytän vain salilla ja lenkillä (molempiin omansa!).
🦄
- Anonyymi
...kohta sandaali-Santarmi riehuu... jooh sain todella black-jutuista halvalla Timberlandit joiden normihints yli 230eur heheh
- Anonyymi
On noissa timberlandeissakin eräs puute: läppä on liian lyhyt pitäisi olla pidempi, näin on todettava ehkä että alle 400euroa ei kunnollista kenkää saa...
Mutta joo aivan nuo.. voiaikohan kengät ostaa osamaksulla, että kenkä kerrallaan his kovin kalliit, niin seuraavana kuukautena ostaisi toisen jalan kengän, vasemman tai oikean... kenkä kerrallaan... osatoimitus ja osamaksu. - Anonyymi
Eikun hetkinren näissä kenkuloissa, timbereissä on nämä ylänauha-jutut erilaiset... hmm...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175720
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04621Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2252829- 432631
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452240Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332206Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731737Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme141588- 381430
- 1701334