Keittoa voikin syödä

Anonyymi-ap

Kyllä se näyttää keittokin maistuvan kun syö sitä ruisleivän kanssa jossa päällä jossa floora ja palvikinkkua.
Kyllä silläkin ruualla pystyy laihduttamaan

Tottakai siinä kalorimäärä nousee,mutta ei sitä ole pakko niin paljon syödä.

13

413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Keittoa voi myös juoda!

• Anonyymi

Keitto maistuu minullekin ja tänään olen juonut jo lavallisen ohrakeittoa. Kyllä laihtuu kun syö kunnon megahamppariaterian pari kertaa päivässä. Olen laihtunut jo kilon eilisen jälkeen. Vain tyhmät lihoo ja pyöräilee.

• Anonyymi

Eihän se nyt tyhmää ole pyöräillä.Mitä enemmän pyöräilee,sitä enemmän kulutat energiaa ja laihdut.
        Jos et laihdu,niin et ainakaan liho.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän se nyt tyhmää ole pyöräillä.Mitä enemmän pyöräilee,sitä enemmän kulutat energiaa ja laihdut.
        Jos et laihdu,niin et ainakaan liho.

Minä olen tikkulaiha eikä silloin tarvi pyöräillä. Tyhmähän olisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen tikkulaiha eikä silloin tarvi pyöräillä. Tyhmähän olisin.

Voitko kuvitella, että pyöräily on mukavaa? Sitä tekee ihan ilokseen!

Aha, et voi. Aika tyhmä olet sitten.

• Anonyymi

"Kyllä se näyttää keittokin maistuvan kun syö sitä ruisleivän kanssa jossa päällä jossa floora ja palvikinkkua."

Ja taas yksi laihduttaja pahasti harhateillä.

• Anonyymi

Vaihtaisin palvikinkun juustoon tai hummukseen. Itse syön leivän pelkällä margariinilla. Hvp käyttää majoneesia, mutta se ei sovi minulle, koska syön koko pakkauksen sisällön samana päivänä (se on niin hyvää).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaihtaisin palvikinkun juustoon tai hummukseen. Itse syön leivän pelkällä margariinilla. Hvp käyttää majoneesia, mutta se ei sovi minulle, koska syön koko pakkauksen sisällön samana päivänä (se on niin hyvää).

"Itse syön leivän pelkällä margariinilla."

lisää harhailijoita

• Anonyymi kirjoitti:

Käytän kevytmajoneesia. Näin kesällä leivän päällä aika paljon kasviksia mutta leivän syönti on ollut tauolla kun Lidlistä on saanut gaspachoa. Viikonloppuna hapanleivän tekoa pöhiskössä.

• Anonyymi

Kyllä se keitto maistuu hyvin ilman leipääkin kun osaa tehdä keiton oikein hyvin.
      Kannattaa kuitenkin syödä se 2 palaa leipääkin alussa ja jatkossa vain keittoa koska leipä nostaa liikaa kaloreita.

Keitto on terveellinen herkku jos sen osaa tehdä hyvin.
      Laihdutuksessa herkut pitää korvata terveellisellä herkuilla .

• Anonyymi

Nyt sitten tuomitaan ruisleipä palvikinkun kanssa,
      että tunnetaan olevansa paljon viisaampi ja parempi!

Tai jos joku pitää riiskakusta, niin hirveää!
      Nauttiminen riisikakusta on julistettu pannaan!

• Anonyymi

Riisikakun voi korvata seiti kalalla.

• Anonyymi

Voi sitä ruisleipää syödä aina kun syö keittoa,mutta silloin pitää laittaa vain vähän rasvaa ja aivan ohuesti palvikinkkua leivän päälle.

Olen ollut aikaisemmin melkein leivättömällä ruokavaliolla,mutta nyt pääasiallinen ravinto on ruisleipä.
        Leivätön ruokavalio millä olin toimi erittäin hyvin,mutta vaihteen vuoksi pitää nyt syödä eri tavalla.
        Uskon että ruisleivälläkin ja keitolla laihtuu jos kalorit pitää noin 2200 päivässä.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      204
      4035
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      111
      2563
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      38
      2265
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      80
      1390
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      86
      1268
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1149
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      75
      1017
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      873
    9. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      57
      844
    10. S24 Lieksa miksi on paikallinen entinen Kansallinen Kokoomus valtuutettu sali niin kallis?

Vailla alennuksia? gogo express joensuu kertakäynti 10 euroa avoinna 5-24. Miksi pitää Lieksassa tukea paikallista yritt
      Lieksa
      72
      797
    Aihe