Heip.
Intohimoini kuuluuu makaroni/pasta, miten haluatte sitä kutsua. Samanlailla se on intohimoni, kuin joillekin suklaa..
Kyselisinkin siis, ihan tosissaan, et jos päivän ateria on keitettyä makaronia. Niin lihottaako se minua ?
Kamppailen painoni kanssa. Tarkoitus olisi pudottaa joitakin kiloja. Ja ajattelinkin, että haittaako tuo makaronin syönti pahasti.
Pasta, makaroni
7
1295
Vastaukset
- paljon kaloreita
laske... -> kutri.net
- Milla123
No, jos syön päivässä yhden ison lautasellisen keitettyä makaronia ?? Tai siis näinhän melkeen on. En syö muuta kuin sen ison lautasellisen makaronia ja juon vettä. Joskus muutaman bissen illalla.
Lihonko tällä maksimaalisiin mittoihin ? - Milla123
Milla123 kirjoitti:
No, jos syön päivässä yhden ison lautasellisen keitettyä makaronia ?? Tai siis näinhän melkeen on. En syö muuta kuin sen ison lautasellisen makaronia ja juon vettä. Joskus muutaman bissen illalla.
Lihonko tällä maksimaalisiin mittoihin ?et kun makaronissa on aika vähän rasvaa, hiilihydraattia kuitenkin runsaasti.
mut jos en tosissaan mitään muuta kauheesti syö, plus joskus tietty tonnikalaa vedessä tai kasviksia et saa makua ja vaihtelua, niin voiko lihoa oikeesti tosi paljon ?? - jos
Milla123 kirjoitti:
Lihonko tällä maksimaalisiin mittoihin ?siihen kysyt vastausta. mut tosi epäterveellistä. kyllä käy huonosti!! syö pastaa vähän ja muuta vihanneksi ja lihaa, kalaa, kanaa.... saa herkkujakin välil mut kohtuudella. kuukleta ravinto aine laskuri. sieltä lisää. netistä löytyy paljon tietoo!
- Milla123
jos kirjoitti:
siihen kysyt vastausta. mut tosi epäterveellistä. kyllä käy huonosti!! syö pastaa vähän ja muuta vihanneksi ja lihaa, kalaa, kanaa.... saa herkkujakin välil mut kohtuudella. kuukleta ravinto aine laskuri. sieltä lisää. netistä löytyy paljon tietoo!
Jep jep. Mä vaan en halua lihoa enää siihen mitä olin. Ja kun pasta on yksi asia mitä ilman en voi olla, jos olen niin himo on entistä suurempi. KUkaan ei sitä oikeen ymmärrä.. Kaikki sanoo et eihä se maistu miltään tms. Ja mä rakastan pelkkää pastaa ja vaiks herne-maissi-paprikaa.
Mut kiitos vastauksista. Etten romuta laihdutustani makaronilla.
- esimurrosiässä
hirveä makaronin himo. Keitin sitä itselleni joka päivä muun ruuan lisäksi. Höystin suolalla ja voilla ja söin. Lihoin niin, ettei opettaja tuntenut minua syksyllä. VIELÄKIN olen vihainen kotiväelleni, joka ei pannut makaronin syönnilleni rajaa. ANtoivat mun paisua silmiensä alla muodottomaksi. Myöhemmin laihdutin sitten suurella vaivalla lukioaikana. Ja se oli elämäni viisain teko! Kun nyt keski-ikäisenä taas olin päässyt lihomaan, kannustin itseäni juuri tuolla nuoruuden ajan onnistuneella laihdutuksella ja ajattelin, mitä kaikkea hyvää se toi mukanaan. Ja onnistuin taas laihtumaan toistakymmentä kiloa. Jo vuoden olen saanut painoni pysymään normaalilukemissa ja tarkoitus on tsempata edelleen.
- Milla123
Noh, mä en onneksi höystä makaroniani voilla... Ei tulisi mieleenkään. En käytä margariinia, en öljyä, enkä ainakaan voita, en tee oikeastaan sellaista ruokaa johon tarvitsen.
Makaroneihin laitan hieman suolaa keitinveteen, ettei ole ihan mauttomia. Joskus kasvisliemikuution.
Hyvin vähän teen itselleni ruokaa. Yksineläjän on niin tyhnä alkaa tekeen, kun joko pitää tehdä yksi annos, mikä on typerää, tai sitten niin et syö usemman annoksen tai usemman päivän samaa, ja sitä en halua.
Paitsi jos teen salaattia. Mutta sitäkin harvemmin..
En usko joo siihen, et saan hankittuu kauheita lisämakkaroita makaronilla. Enkä mä niitä ihan hillittömästi syö. Ihan norm. annoksia. Mut pari lautasellista päivässä maksimissaan,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315376- 363711
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833273- 112525
- 292112
- 122047
- 1631876
- 1051352
- 141338
- 1371154