Odottamaton käänne treffien jälkeen

Anonyymi-ap

Ensitreffeillä miehen kanssa jonka jollain lailla tiesin ennestään joidenkin vuosien takaa. Lasten harrastuksen parissa useasti silloin juteltu. Nyt törmäsimme toisiimme deittisivustolla.
Juttu alkoi heti luistaa viestien muodossa ja niitten perusteella tuntui olevan molemminpuolista kiinnostusta. Paljon samoja kokemuksia ja kiinnostuksen kohteita asioista.
Ensitreffeillä mieheltä lämmin vastaanotto halauksin. Kahvilassa mukavaa keskustelua ja nauruakin riitti.
Lopuksi mieheltä jälleen halaus ja suudelma suulle ja sanoi että nähdään uudelleen.
Myöhemmin kysyin minkälainen fiilis hänelle jäi treffeistä. Hän kertoi että ihan hyvä, mutta vähän hän jäi miettimään, että onko meistä pariksi.
Vaisto kuulemma sanoi ettei meistä olisi. Ei osannut selittää. Sanoin hänelle , että miksi hän sitten suuteli suulle ja sanoi vielä perään että nähdään uudelleen. Ei kuulemma osannut sanoa, mutta ei ollut ihan kuulemma ollut varma pois lähtiessä ja suudellessa. Samana iltana sitten yhtäkkiä olikin sitä mieltä ettei meistä ole pariksi.
Hämmennys on suuri. Ristiriitaiset tunteet jäi. Miksi mennä suutelemaan ja sanoa että nähdään uudelleen, jos ei sitten kuitenkaan. Siihen en usko että hänellä olisi sillä hetkellä ollut toisia ehdokkaita kumppaniksi. Oli todella kiinnostusta molemmin puolin. Pettymys suuri. Mikä ihme sai käyttäytymään noin.

4

560

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ollut sitä kuuluisaa kemiaa/kipinää.

    • Anonyymi

      Olen myös saanut suudelman ja ehdoituksen nähdä uudestaan. Myöhemmin on muuttunut mieli. Ehkä kuuluit niihin ehkä ihmisiin, joita minulla tuntuu olevan aika paljon. Siis annan lopulta pakit, kun sitä syvempää kiinnostusta ei ole. Itse olen sen verran rationaalinen, että minulle riittää alussa miehen mielenkiintoisuus. Luotan siihen, että seksi yms. muu tulee toimimaan. Jos ei toimi, niin ainakin olen löytänyt henkisesti mukavan miehen. Jatkoa voi miettiä myöhemmin.

    • Anonyymi

      Ja vielä se, että jos on ollut mukavaa, niin helposti tulee sanottua, että nähdään uudestaan... Haluaisitko itse tyhjänlupailijan? Itse en ehdota mitään ellen ole ihan varma. Jos olen epävarma, niin en sano mitään.

    • Anonyymi

      Mies tajusi että hän oli lankeamassa samaan miellyttämisenhalu-ansaan jolla oli saateltu matkaan edellisetkin epäonnistumiset. Hän tajusi onnistuneensa treffeillä erittäin hyvin, mutta dynamiikka joilla asiat etenivät oli hänelle kalliimpi kuin sinulle.

      Tästä hän näki suoraan että suhde kanssasi ei tulisi toimimaan. Sinä kaipaat mieheltä hehkutusta ja siksi sinä pidit treffeistä ja niille saatiin positiivinen sävy. Mies - kokemustensa summana - tietää että pystyy tähän hehkutukseen yksien treffien ajan, tapailun alkupuolella, parisuhteen ensimmäisinä vuosina.... mutta ei kumppanina. Hän tunnisti jäävänsä lopulta huomiotta, vaille energiaa tuottavaa kumppania ja kun hänen energiansa olisi käytetty loppuun mitä jäisi jäljelle? Ei mitään, sinä tulisit tyytymättömäksi, kemia katoaisi ja etsisit uuden hehkuttajan.

      Tämän kaiken mies luki treffien dynamiikasta. Sellaisten treffien jotka olivat sinulle miellyttävä kokemus, koska sellaiseksi treffit tulevat kun mies kantaa sinut maaliin. Toki mieskin piti niistä treffeistä, mutta näki että mitään suhdetta siitä ei tulisi näillä eväillä.

      Meissä miehissä on aina vain enemmän ja enemmän yksilöitä jotka emme enää kanna naisia maaliin. Koska se ei toimi suhteessa, oikeassa parisuhteessa.

      Suudelmassa ja kehoituksessa "nähdään uudelleen" hän kuitenkin jätti oven auki, sinun tahdollesi, sinun energiallesi, sinun toiminnallesi. Jos valitset tehdä osasi niinkuin kuuluukin niin suhde voi olla mahdollinen. Jos jäät odottamaan miehen kantavan sinut maaliin niin hän ei sitä tule tekemään.

      Tämä on tasa-arvoisen ja molemminpuolisesti kunnioittavan ja huomioivan suhteen teesi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      163
      6863
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4067
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2055
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1999
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1839
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1583
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1581
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1555
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1408
    Aihe