Pitäisi tavata toinen ekaa kertaa, ja jossain julkisella paikalla. Ite aina joudun ehdottaa paikkoja, niin olisi kiva vaikka kävely. Mutta missä Helsingissä, julkisella paikalla, jossa olisi muita ihmisiä, voi käydä kävelyllä, joku reitti? Muuten olen tavannut kahvilassa, mutta en jaksa aina tuhlata rahaa kahviini. Muitakin ideoita voi ehdottaa.
Treffipaikat Helsingissä
8
959
Vastaukset
- Anonyymi
Hki suomen homokaupunni. Aleksilla on eräs viihtyisä homoravintola. Se vois olla hyvä!
- Anonyymi
Kun tapaamiset alkaa olla työläitä niin varmaan tajuut että homma ei tule toimimaan.
Passiivinen nainen kannattaa jättää samantien.
Aktiviinen ehdottaa itsekin jotain ja silloin kandee kattoo mitä asioista voi kenties tulla.- Anonyymi
Helsinki on yksi paskimmista deittikaupungeista.
Ei kannata tuhlata aikaa turhiin treffeihin.
- Anonyymi
Miehet on passiivisia. Ikinä eivät ehdota treffipaikkoja, eivätkä tarjoa mitään juotavia.
- Anonyymi
Suomenlinna tai keskuspuisto tai Mustikkamaa
- Anonyymi
Komeat jännämiehet tarjoavat kyllä juomista ja muutakin suuhun pantavaa!
Siitä ei voi naiset kieltäytyä..- Anonyymi
Vai "suuhun pantavaa"😅 Mut joo stadilaisena on pakko todeta että tää paikkq on paska deittipaikka.
Nykyään käyn vähän muissa maisemissa 30-40km ja pidot paranee.
Viepä deitti vaikka Lauttasaareen kävelylle eteläkärjen rannoille ja sitten takaisin hiukan keskemmäksi kahville. Ja on niitä monta muutakin paikkaa, mutta keskity kontrastiin, kävelyä ryteikössä/suossa tms. ja kahvit kivassa kaupunkimiljöössä tai jotain muuta missä kontrastit ovat isoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821339Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651115Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021108Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1691061Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125830Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123758- 77745