Mitä maksaa apuvoima palkkaa ja millaisia kokemuksia löytyy, voiko suositella?
Apuvoima kokemuksia
57
5967
Vastaukset
- Anonyymi
Timpuri saa 18€h +lisät
- Anonyymi
Siis aloitteleva timpuriko?? Pääseekö tekemään urakalla tai viikonloppuja??
- Anonyymi
PARAS FIRMA! PARAS HENKILÖKUNTA JA PALVELU!!
- Anonyymi
Samaa mieltä🤩🤩
- Anonyymi
Onko viikonlopputöitä?
- Anonyymi
Hakee trukkikuskeja tänne Pirkanmaalle. Kukaan heillä töissä jo täällä päin?
- Anonyymi
Huono yritys ja epäluotettava tausta
- Anonyymi
Selektan jämiä... en suosittele
- Anonyymi
Moni tuttu on kehunut Apuvoima Oy:tä EHDOTTOMASTI parhaaksi vuokrafirmaksi. Pitkät pestit, palkka oikein ja ajallaan, työvaatteet ja kengät priimaa sekä toimistolla AMMATTILAISET töissä. Ajattelin itsekin vaihtaa Apuvoima Oy:lle kunhan pesti kilpailijalla päättyy.
- Anonyymi
Onko apuvoimal näin hyvin oltavat niinku edellinen kirjoittaa oikeesti?
- Anonyymi
Samat jäbät kuin aikaisemmin selektalla... ja samat jutut
- Anonyymi
Hyvä yritys. Suosittelen
- Anonyymi
Onko samat herrat kuin Selektal?
- Anonyymi
Oon ollut muutamalla vuokrafirmalla ja tossa apuvoimas ei ollu ongelmia, mukavan olonen henkilökunta ja palkka tuli kun piti
- Anonyymi
Paljoko apu voima maksaa apparile?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljoko apu voima maksaa apparile?
En tiiä ku en oo töissä raksalla, mutta ihan tes:n mukaan oli palkka ja sain myös euron korotuksen muutaman kuukauden jälkeen, mutta sen päätöksen teki työpaikka missä olin kun olivat olleet tyytyväisiä työn jälkeen
- Anonyymi
täysin daiju kaveri haastatteli kyseli jostain viinan juonnist vastasin että lähdetään nyt lenkille juoksee ja katsotaan kumpi jaksaa juosta pitempää.
oli hiljaa sen jälkeen ehkä hänen mielestään näytin sitten sellaiselta.
olin kohtelias ja kerroin että en tarvitse teiltä mitään jos asenne teillä on tuo ja kiitin ja sanoin etsiväni töitä muualta. - Anonyymi
Apuvoimalla otetaan huume seulat. En suosittele hakemaan jos on ns.viihde käyttäjä
- Anonyymi
Osa väestä ollu Selektal, mut ei kyllä heidän osaltaa mitään ongelmia ollu ainakaa Tampereel. Mukavaa väkee toimistol ja ne o paljo tehny töit sen etee et löytys hommii. Oonki ollu ennenki heidän kaut töissä.
- Anonyymi
Löytykö apparille pitkä pesti?
- Anonyymi
Kannattaa soittaa LIITTOON!!!
- Anonyymi
Ei tänne.
- Anonyymi
Komppaan
- Anonyymi
En myöskään suosittele
- Anonyymi
Onko apuvoimalla turussa hyvä henkilökunta? Löytyykö töitä?
- Anonyymi
Löytyy ahkerille
- Anonyymi
En suosittele
- Anonyymi
Loppuko pesti kun ei tarvittu työmaalla muniin puhaltelijaa?
- Anonyymi
En voi suositella!!
- Anonyymi
Eikö tarvittu laiskoja työmaalla?
- Anonyymi
NO jaaa.. palkkaa on korjattii yhe vuode aikana varmaa kolme kert et palkkakuitit kannattaa ainakkin tarkistaa,,
- Anonyymi
Jäikö apukoulu kesken vai mikset osaa kirjoittaa niin että joku ymmärtäisikin?
- Anonyymi
Saikku-ajalta saa taistella korvauksista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saikku-ajalta saa taistella korvauksista.
Lorvikatarriko vaivasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saikku-ajalta saa taistella korvauksista.
Totta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saikku-ajalta saa taistella korvauksista.
Öö miks piti taistella saikkukorvauksista? Siel oli ohje että pitää ilmoittaa saikuista tai ei saa palkkaa, eli ootko vaan jättänyt ilmoittamatta? Mul ei ollu mitään ongelmaa
- Anonyymi
Yksi kerta riitti.
- Anonyymi
12.46 +alv
- Anonyymi
Ei suosituksia. Melkein joka tilissä ollut epäselvyyttä.
- Anonyymi
Paljonko on apparilla jäänyt puuttumaan muniin puhaltelusta?
- Anonyymi
Aivan kauhea paskafirma, ihmisarvot täysin hukassa,tileissä epäselvyyksiä. Never again.
- Anonyymi
Teitkö edes mitään vai kannoit vain haalareita?
- Anonyymi
Mitä siellä kävi?
- Anonyymi
Tbh kuulostat vähän katkeralta
- Anonyymi00060
Mäki huomasin et palkat meni väärin ja niistä sai useemma kerra vuode aikana olla sanomas et mikä tää tällänen nyt on? Vastaus oli aina et hups oho korjataan seuraavaan palkkaan.
Ja komppaan myös tota ihmisarvot hukassa- juttua.
Todella vittumaista käytöstä niiden päästä ja puhuvat alentuvasti ja jos työntekijällä on joku ongelma heidä asiakkaan kans nii ei tod saa apua.
Kierätsin tän firman oikeesti kaukaaaaa - Anonyymi00061
Anonyymi00060 kirjoitti:
Mäki huomasin et palkat meni väärin ja niistä sai useemma kerra vuode aikana olla sanomas et mikä tää tällänen nyt on? Vastaus oli aina et hups oho korjataan seuraavaan palkkaan.
Ja komppaan myös tota ihmisarvot hukassa- juttua.
Todella vittumaista käytöstä niiden päästä ja puhuvat alentuvasti ja jos työntekijällä on joku ongelma heidä asiakkaan kans nii ei tod saa apua.
Kierätsin tän firman oikeesti kaukaaaaaNiin totta!
- Anonyymi
Tampereen Apuvoimasta oma kokemus -> Selekta meni konkurssiin ja automaattisesti Selektalaiset siirryttiin Apuvoimalle.
2v tuli oltu Apuvoiman kautta duunissa ja ei mulla valittamista. Palkat tuli aina ajallaan, myös konkurssin aikana jolloin Apuvoimalta maksoi toimarin omalta tililtä palkan eli, vaikka järjestelmät ei toimineet vielä niin palkan sai. Kerran oli palkka laskettu väärin vaan siitäkin ilmoittaessa asia korjattiin seuraavaan tiliin.- Anonyymi
Tota nyt ei usko kukaan, taitaa apuvoimien kaverit nyt itse kirjoitella höpöjä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tota nyt ei usko kukaan, taitaa apuvoimien kaverit nyt itse kirjoitella höpöjä!
Epäiletkö ettei vuokratyöntekijät osaa edes kirjoittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tota nyt ei usko kukaan, taitaa apuvoimien kaverit nyt itse kirjoitella höpöjä!
Usko tai älä, mutta näin oli.
Oon ollut töissä SOL, Worker, Bolt, Selekta ja Apuvoima kautta. Valittamista ei ole ollut kuin Bolt ja Worker toiminnassa. Monesti ihmettelen kun vuokrafirmoista kuulee aina huonoa. Ehkä vuokrafirmat sitten pärstän mukaan kohtelee?
En tiedä, mutta oma kokemus positiivinen vuokrafirmoista.
- Anonyymi
Helsingin pisteessä tarjottiin hyvä palkka mut soittelevat 3-4 krt viikossa ja lupaavat hommia mut mitään ei kuitenkaan tarjota.
- Anonyymi
Niin totta, et kun lupaavat työntekijälle työt niin ns.varaavat työntekijän, mutta työtä ei todellisuudessa edes ole!
- Anonyymi00058
Eivät sitten tehneetkään sovittuja asioita, äänestän jaloillani.
- Anonyymi00059
Mitä olivat sopineet? Pitkät pestit?
- Anonyymi00062
Hienosti toimi Apuvoima ainakin Pirkanmaan alueella! Palkat tuli ajallaan ja kysymyksiin vastattiin nopeasti. Suosittelen!
- Anonyymi00063
Palkathan tulee niillä työajoilla mitä sinne ite syötetään eli jos on virhe palkassa niin voisko vika olla myös itessä?? Mul ainakin tullut palkka tähän asti oikein ja saanu hyvää palvelua apuvoimilta, vastaavat nopeasti puheluihin ja kysymyksiin elikkä ei valittamista
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116958- 125906
- 78694
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483