Olen tapaillut miestä noin pari kuukautta. Aika klisheisesti kertonut, että ei tiedä mitä etsii. Nyt kun uudestaan kysyin, niin kuulemma on tyytyväinen siihen mitä meillä on, mutta ei ole valmis sitoutumaan. Hän eronnut 10 vuoden liitosta hiljattain ja haluaisi ottaa rennosti. Ainakin on rehellinen. Onko kyseessä elämäntilanne vai väärä nainen?
Turha toivo, jatkaako matkaa?
Anonyymi-ap
2
452
Vastaukset
- Anonyymi
Niin mitä sinä itse sitten haluat? Kaipaatko sitoutumista? Jos niin, niin sitten jatka matkaa. Pitkän liiton jälkeen ei varmasti ihan heti uutta sitoutumista kaipaa, ellei sitten ole ihan läheisriippuvainen ihminen. Ja muutenkin menee ajatukset uusiksi sen suhteen, että onko elämässä sitoutuminen edes tarpeen. Sitä tiedostamattaankin suojaa itseään uusilta kolhuilta.
- Anonyymi
Tärkeintä on nauttia elämän pienistä iloista. Voihan siihenkin sitoutua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466204
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253776Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282941- 412680
- 492660
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262066Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691934Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511868- 281640
- 341633