Kielletty ihastus

Anonyymi-ap

Miten päästä eroon kielletystä ihastuksesta?
Olen onnellisessa parisuhteessa, meillä on lapsia ja niin on tämä mieskin tahollaan. Näemme lähes päivittäin ja tätä on melkein mahdotonta estää, koska lapsemme ovat vielä pieniä ja hyviä kavereita.
Välillämme on selvästi suuria tunteita, mutta enhän voi tietää varmaksi, kuvittelenko vain. Mies flirttailee aika selkeästi, mutta on myös toisaalta luonteeltaan avoin ja aika rohkea. Haluaisin kertoa tunteistani, jotta pääsisin tämän asian yli. Ihastus ei ole itsellään hälventynyt mihinkään. Miten kertoa asia niin, että toinen ei kuitenkaan pelästy ja ahdistu? Kertoisin tästä siis itseni vuoksi.
-ihastunut

7

561

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voit ajatella aivan mitä haluat. Kukaan muu ei pääse aivojesi sisälle.
      Mutta teoistaan ihminen tunnetaan.
      "Mies flirttailee aika selkeästi" - onko tuon tason mies todella mielestäsi ihailun arvoinen?!

• Anonyymi

Ihastuksia tulee ja menee, kaikille. Vain typerät "kertovat ihastuksestaan itsensä takia" ja näin saattavat ensinnäkin kummatkin hyvin kiusalliseen tilanteeseen ja toiseksi nolaavat oman parisuhteensa sekä tietenkin viestivät, että viis veisaavat toistenkaan parisuhteista.

• Anonyymi

Kiitos tästä kommentista. Olet luultavasti oikeassa. Tuskallista vain odottaa ja odottaa, että ihastus lähtee pois. Ajattelen, että ihastus hälvenisi, kun asian pamauttaisi päin näköä, eikä tarvitsisi miettiä enää, että mitähän toinen ajattelee ja oliko tämä nyt flirttailua ja pohtia näitä samoja juttuja aina vaan. Luulen, että hän sanoisi melko suoraan, mikä on hänen näkemys. Pystymme avoimesti puhumaan kaikesta. Mielessäni näen, että naurettaisiin yhdessä toisillemme ja jatkettaisiin omissa elämissä eteenpäin. Olen varma, että hän flirttailee minulle, mutta en tiedä myöntäisikö hän tunteitaan.

• Samaa mieltä. Luulen että tuon ihastuksesta kertomisen perimmäinen tarkoitus ei ole ihastuksen poistaminen, vaan selvittäminen, että onko toinenkin ihastunut.

Sitten jos ihastus saa vastakaikua ollaan vielä pahemmassa tilanteessa.

Jos haluat kertoa ihastuksestasi jollekin, niin kerro vaikka äidillesi/isällesi/miehellesi. Silloin punnitaan, haluatko oikeasti ihastuksestasi eroon.

• Anonyymi

Toimiva keino on puksutella se himo pois. Ei sitä missään ole kielletty.

• Anonyymi

Onko tämä mies yksinhuoltaja, missä te sitten näätte?

• Anonyymi

Kerro omalle puolisollesi, se voi auttaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      45
      2897
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      45
      2835
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2618
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      334
      1684
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1074
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1051
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      907
    8. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      762
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      760
    10. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      43
      702
    Aihe