Potkitaan renkaita, katsellaan ja ihmetellään ilman mitään kiirettä.
Milloin lähdet mun kanssa autokauppaan?
10
635
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi juuri autokauppaan?
- Anonyymi
Siellä vois potkia renkaita. Harvemmin muussa kaupassa renkaita potkitaan.
- Anonyymi
Sitä juuri itse pitkään miettinyt itsekin,mikä olis tyylikäs auto? Taas varmaan tulee monenlaista kommenttia teiltä, mutta joku 70-80 luvun 🤔
- Anonyymi
Riippuu siitä kuka kysyy..
- Anonyymi
Kuka kysyy edellisestä,oletko miltä vuosi kymmenellä syntynyt...kysyn siis tasapuolisesti
- Anonyymi
Lähdetään, vaikka heti. Siitähän on jo aikaa, kun viimeksi käytiin autokaupassa ...
- Anonyymi
Kyllähän siitä hyötyä olisi ollut jos olisit lähtenyt mukaan autokaupoille 😊
- Anonyymi
Ostit uuden auton?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostit uuden auton?
Kauppaan se jäi 🙃
- Anonyymi
Chekataanko kumit vai mennäänkö vanteella?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....979005Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3156837Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1005970- 1523870
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.303251Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.703220- 1812441
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171826- 321478
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191276