8 kilon laihdutus

Anonyymi-ap

Olen 68 kg, 168 cm. Missä ajassa on realistista pudottaa 60 kiloon paino, jos ei halua kärsiä nälästä?

8

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vuodessa. Siis alle kilo kuukaudessa. Tulos on pysyvä, jos jatkat samaan malliin aina. Eli pysyvä elintapojen muutos on paras.

    • Anonyymi

      Minä olen laihtunut -1kg/kk. Olen syönyt keskimäärin sen kcal-määrän jonka tarvitsen tavoitepainossani = 55kg. Välillä enemmän ja välillä vähemmän, riippuen liikunnasta.
      80%oikein ja 20% mielitekoon. Rasvainen kala on heikkouteni.

      Ennen laihduin -2kg/kk, mutta nyt olosuhteista johtuen, en ole voinut kävellä aamulla ja illalla 1tuntia, enkä sujauttaa muuta liikuntaa päivällä väliin kuten silloin.
      Vie vielä kuukauden siihen mahdollisuuteen. Olosuhteet muuttuvat.

      Jokainen on yksilöllinen ja nuorempana on helppo pudottaa painoa.
      Samoin ellei ole perhevastuita, vaan voi suunnitella elämänsä.
      Jos on samanmielisiä ystäviä käydä lenkillä, salilla on helpompaa.
      Partneri, lapset, vanhempien hoito vaikuttaa monella tavalla.
      Asiat tärkeysjärjestykseen!

    • Anonyymi

      Jos jaksat käydä tunnin kävelyllä päivittäin niin tuo paino on pois neljässä kuukaudessa ilman nälän tunnetta.

      • Anonyymi

        Aloittaja on suhteellisen kevytrakenteinen ja 8 laardikiloa tarkoittaa noin 56000kcal energiapanosta.
        Reippaan kävelyn keskivertokulutuksen mukaan laskien tuo vaatii noin puolen vuoden päivittäisen kävelyn!
        Edellyttäen, ettei kävely aiheuta vähäisintäkään närkkimistä tai energiapitoisen juoman nauttimista!
        Tehokkain kokeilemani tapa on 0-hiilari (täydellinen) ruokavalio.
        Ei nälkää! Kaikkea muuta mielin määrin mutta ei grammaakaan mitään hiilaripitoista! Ketosliuskoilla voi seurata prosessia. Jos liuskat eivät värjäydy niin laihduttaja lintsaa tietämättömyyttään tai välinpitämättömyyttään.
        Aloittajan lähtökohdista arvioisin 1kg / viikko olevan realistista. Ensimmäisellä viikolla paino laskee enemmän mutta suurin osa on nestettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on suhteellisen kevytrakenteinen ja 8 laardikiloa tarkoittaa noin 56000kcal energiapanosta.
        Reippaan kävelyn keskivertokulutuksen mukaan laskien tuo vaatii noin puolen vuoden päivittäisen kävelyn!
        Edellyttäen, ettei kävely aiheuta vähäisintäkään närkkimistä tai energiapitoisen juoman nauttimista!
        Tehokkain kokeilemani tapa on 0-hiilari (täydellinen) ruokavalio.
        Ei nälkää! Kaikkea muuta mielin määrin mutta ei grammaakaan mitään hiilaripitoista! Ketosliuskoilla voi seurata prosessia. Jos liuskat eivät värjäydy niin laihduttaja lintsaa tietämättömyyttään tai välinpitämättömyyttään.
        Aloittajan lähtökohdista arvioisin 1kg / viikko olevan realistista. Ensimmäisellä viikolla paino laskee enemmän mutta suurin osa on nestettä.

        Tarkoitatko, että normaali ruokavalioon, mitä hän tarvitsee,
        lisää vain tunnin reippaan kävelyn, niin puolessa vuodessa -8kg?

        Jos siirtyy keto-dieettiin, niin -1kg/viikko = 8viikkoa, eli pari kuukautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko, että normaali ruokavalioon, mitä hän tarvitsee,
        lisää vain tunnin reippaan kävelyn, niin puolessa vuodessa -8kg?

        Jos siirtyy keto-dieettiin, niin -1kg/viikko = 8viikkoa, eli pari kuukautta.

        Ensimmäinen osa on pelkkää matematiikkaa.
        Toinen osa on henkilökohtainen kokemukseni. Kyse ei ole pelkästä keto-dieetistä vaan TÄYDELLISESTÄ HIILARIVAPAASTA. Siis ei grammaakaan mitään missä saattaisi olla hiilaria.
        Ei edes sinappia tai ketsuppia!
        6 viikkoa ja paino 96kg > 80kg. Ei ole súoraan verrattavissa aloittajan tilanteeseen mutta on riittävän suuntaa antava!


    • Anonyymi

      Syö terveellisesti ja hyvin ja lepää oikein.

      • Anonyymi

        Kerro lisää tuosta oikein lepäämisestä.

        Avaaja ilmeisesti on osannut ainakin syödä hyvin, jos painoa on ongelmaksi asti. Ehkä ongelma on ollut väärin lepääminen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe