provinssi

mimma

PROVINSSIROCK 2002!!!!
kuinka moni on menos???? olittako viime vuonna???? mitä ootta mieltä provinssin tunnelmasta????
kävin just perjantaina ostaas lipun.. sinne vaan kaikki tänä kesänä.... loistava tunnelma ja yhteishenki... ihmiset aiva pöhönäs... ja musiikki loistavaa...

23

1915

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zmii

minä oon tulossa.

viime vuonna en päässyt, ja se harmittaa suuresti, koska silloinhan siellä ne parhaat bändit oli. tänä vuonna on oikeastaan vain AL sellanen jättebra.

• zenice

...mä oon ainaki menossa! parhaat festarit mitä suomes on!!!

• mimma

mitäs bändei aiot mennä kattoon???? mikkä vetää???? siel ei oo vielä ainakaa kovin hyvii... mut ei se nii haittaa periaattees... siel on muuten sitte nii mahtavaa...

• zenice
        mimma kirjoitti:

mitäs bändei aiot mennä kattoon???? mikkä vetää???? siel ei oo vielä ainakaa kovin hyvii... mut ei se nii haittaa periaattees... siel on muuten sitte nii mahtavaa...

..ei ne bändit nyt niinkään kauheen hyvii oo, mut provinssissa on muuten vaan aina helvetin hyvä meininki! kyllä otti päähän ku ei viime vuonna tullu lähettyy... mut se ihan tosiasia et suomest ei löydy muita festareita missä olis yhtä hyvä meininki, ja siel on ihan fiksua porukkaaki aika paljo! =)

• MC Laakso
        zenice kirjoitti:

..ei ne bändit nyt niinkään kauheen hyvii oo, mut provinssissa on muuten vaan aina helvetin hyvä meininki! kyllä otti päähän ku ei viime vuonna tullu lähettyy... mut se ihan tosiasia et suomest ei löydy muita festareita missä olis yhtä hyvä meininki, ja siel on ihan fiksua porukkaaki aika paljo! =)

Provinssiin on kesällä tulossa niin monta kovaa nimeä (niin kotimaisia kuin ulkomaisia), että saadaan varmaan odottaa jokunen tovi ennenkuin samanlainen kööri eksyy Suomen maaperälle.
        Viimevuoden bändit oli kyllä yleisönvillitsijöitä (The Offspring, Limp Bizkit jne.), mutta tänä vuonna on musiikillakin osuutta asiaan.
        Dream Theater (Mike Portnoy!!!), Slayer ja Rammstein. Toki nämäkin bändit ovat äärimmäisen hyviä villitsemään yleisönsä, mutta pääsija (ainakin DT:llä) on musiikissa, ja vielä erilaisessa sellaisessa.
        Kotimaisista nimistä odotan YUP:tä, LEGENDAARISTA M.A Nummista, Eläkeläisiä (!!!!), Timo Rautiaista jne.jne.
        Ikävä kyllä paikalle on eksynyt myös koko v*tun dynastia, "äärimmäista lahjakkuutta" edustavat Kwan, Killer ja The Rasmus, mutta eihän niitä ONNEKSI ole pakko mennä katsomaan.
        Odotellaan paikalle vielä muutamia kovia kotimaisia ja jos joku ulkomaalainenkin vielä paikalle eksyisi.
        Luojan kiitos, että Linkin Park ei ainakaan vielä ole löytänyt Suomea kartalta...

• Riku
        MC Laakso kirjoitti:

Provinssiin on kesällä tulossa niin monta kovaa nimeä (niin kotimaisia kuin ulkomaisia), että saadaan varmaan odottaa jokunen tovi ennenkuin samanlainen kööri eksyy Suomen maaperälle.
        Viimevuoden bändit oli kyllä yleisönvillitsijöitä (The Offspring, Limp Bizkit jne.), mutta tänä vuonna on musiikillakin osuutta asiaan.
        Dream Theater (Mike Portnoy!!!), Slayer ja Rammstein. Toki nämäkin bändit ovat äärimmäisen hyviä villitsemään yleisönsä, mutta pääsija (ainakin DT:llä) on musiikissa, ja vielä erilaisessa sellaisessa.
        Kotimaisista nimistä odotan YUP:tä, LEGENDAARISTA M.A Nummista, Eläkeläisiä (!!!!), Timo Rautiaista jne.jne.
        Ikävä kyllä paikalle on eksynyt myös koko v*tun dynastia, "äärimmäista lahjakkuutta" edustavat Kwan, Killer ja The Rasmus, mutta eihän niitä ONNEKSI ole pakko mennä katsomaan.
        Odotellaan paikalle vielä muutamia kovia kotimaisia ja jos joku ulkomaalainenkin vielä paikalle eksyisi.
        Luojan kiitos, että Linkin Park ei ainakaan vielä ole löytänyt Suomea kartalta...

loistavaa settiä =D saatana että nauroin

• JR
        Riku kirjoitti:

loistavaa settiä =D saatana että nauroin

Ehdoton on Dream Theater, ei toista tällästä tule vähään aikaan Suomeen. Kun katsoo muiden bändien jäsenten lempibändejä on DT aika korkealla. Musiikillisesti ehkä ylivoimaisin, joka on Suomessa käynyt.
        Valitettavasti mukana pitää näköjään olla noita kissfmnova -bändejä (rasmus,killer yms.), joiden musiikillet saavutukset eivät korkealle yltää.
        Provinssi näyttää olevan nykyään ylivoimainen festari Suomessa, Ruisrock on mennyt alas kuin ruotsalainen hävittäjä. Eipä osaa Vantaan pojat järkätä festareita (viimevuonna oli sentään bändejä, mutta järjestelyt perseestä), näyttävät ratsastavan Ruisrokin hyvällä maineella muutaman vuoden ja varmaan hylkäävät sen kun yleiso on hylännyt sen parinvuoden sisään!

• maria

mä en ainakaan pääse....harmi vaan....enkä ollut viime vuonnakaan siellä.....

• Jeppe

Olen menossa 1 kerta, ennen olin Ruisrokissa, mutta se on näköjään muuttunut sellaseksi vantaavestivaaliksi, ettei siellä ole edes bändejä. Näyttää ex-Ruisrokin alasajo olevan menossa. Jo viimevuonna sen huomas, ei bändejä, bussit eivät toimineet....
      p.s vinkkejä provinssin käviöiltä vois tulla, esim. leirintäalueista yms...

• zenice

paras vinkki mikä mulle tulee mieleen on se, että kannattaa mennä leirintäalueelle jo ainakin päivää ennen festareiden alkamista, ehkä jo kahta.
        muuten on todella vaikee päästä mihinkään!

• zmii
        zenice kirjoitti:

paras vinkki mikä mulle tulee mieleen on se, että kannattaa mennä leirintäalueelle jo ainakin päivää ennen festareiden alkamista, ehkä jo kahta.

itse nukun koululla.

sylettää kun en viime vuonna päässyt. Weezer, Godsmack, MKKK...

tältä vuodelta odotan Apulantaa, ehdotonta lempibändiäni, Rammsteinia ja YUP:ta.

• male
        zenice kirjoitti:

Siellä on kyllä erittäin mahtava meno...kaikki ihmiset ovat hyvällä tuulella ja yhteishengellä. Itse alue on loistavan kaunis...

• Niina

Noh.. yx tärkee juttu musta on se ettei ota liikaa kamaa mukaan - tosin koskee kaikkia festareita. Yx lämmin paita, kondoomeja, vaihto sukkia ja alushousuja, pyyhe, hygienia tarpeet(vain ihan must jutut), teltta, makuupussi, rahaa tarpeeksi.. ja sitten Seinäjoella ei kannata käydä ostamassa viinaxia: ovat nostaneet hintoja niin saatanasti Provinssin ajaksi! Jos on tulossa autolla, kantsii matkalla käydä ostaa bisset ja muut. Mut jos on tulossa junalla - joka oikeasti kannatta: rokkijunassa oli niiiiin hyvä meno, että huhhuh - niin katsii ehkä ostaa jotain vahvoja jo kotipuolesta, nii ei joudu kantaa suuria litramääriä, ja rahaa säästyy.
        Sitte..tosiaan, kantsii ottaa joku tosi lämmin paita, koska provinssirock on niin alkukesästä, että yöt on hyisiä..tietysti viina lämmittää osaksi! Niin ja ihan ehdotonta on myös se, ettei ota parhaita lenkkareitaan mukaan: mutaa on!
        Provinssin leirintäalueet on kaikki mahtavia! Viime vuonna olin törnävän leirintäalueen syrjäisimmässä kolkassa: joutu käppäilee jonku yli kilsan festari alueelle aina..mut sillä leirintäaluueen osal mis oltii oli suihku lähel(suihkut oli muute kehnoja ja niitä oli vähän!) ja meno oli hulluinta koko yön!

olisi muitaki vinkkei, mut täytyy mennä!!

• Sesca
        Niina kirjoitti:

Noh.. yx tärkee juttu musta on se ettei ota liikaa kamaa mukaan - tosin koskee kaikkia festareita. Yx lämmin paita, kondoomeja, vaihto sukkia ja alushousuja, pyyhe, hygienia tarpeet(vain ihan must jutut), teltta, makuupussi, rahaa tarpeeksi.. ja sitten Seinäjoella ei kannata käydä ostamassa viinaxia: ovat nostaneet hintoja niin saatanasti Provinssin ajaksi! Jos on tulossa autolla, kantsii matkalla käydä ostaa bisset ja muut. Mut jos on tulossa junalla - joka oikeasti kannatta: rokkijunassa oli niiiiin hyvä meno, että huhhuh - niin katsii ehkä ostaa jotain vahvoja jo kotipuolesta, nii ei joudu kantaa suuria litramääriä, ja rahaa säästyy.
        Sitte..tosiaan, kantsii ottaa joku tosi lämmin paita, koska provinssirock on niin alkukesästä, että yöt on hyisiä..tietysti viina lämmittää osaksi! Niin ja ihan ehdotonta on myös se, ettei ota parhaita lenkkareitaan mukaan: mutaa on!
        Provinssin leirintäalueet on kaikki mahtavia! Viime vuonna olin törnävän leirintäalueen syrjäisimmässä kolkassa: joutu käppäilee jonku yli kilsan festari alueelle aina..mut sillä leirintäaluueen osal mis oltii oli suihku lähel(suihkut oli muute kehnoja ja niitä oli vähän!) ja meno oli hulluinta koko yön!

olisi muitaki vinkkei, mut täytyy mennä!!

Mä oon kans menossa Provinssiin ens kesänä, ekaa kertaa. Onpi aika uutta mulle koko festaritouhu yleensäkin, ennen en oo paljon muualla käynytkään. Minäkin tosiaan kaipailisin kyllä sellaisia käytännön vinkkejä, eli jos joku ennen käynyt jaksaisi jotain vielä kertoa, niin olisin kiitollinen. Täällä tulee käytyä sen verran harvoin, että mielummin voi vastata sähköpostiin : [email protected] *kiittää*

• Sandee
        zenice kirjoitti:

...todellakin! Viime vuonna oltiin perillä pe-iltana n. klo 18 ja jouduttiin pykää teltta jollekkin rapaiselle suolle!!! Oikeesti hieno "triangeli"; auto, teltta ja festarialue kaikki tasaisen kilsan päässä toisistaan...Ja vielä semmonen vinkki(ensikertalaisille), et "tutustukaa" mestaan selvinpäin ensin edes jotenkuten, ja kun lähdette teltalta kattokaa joku maamerkki. On sen verran laaja alue...

• jeppe
        Sandee kirjoitti:

...todellakin! Viime vuonna oltiin perillä pe-iltana n. klo 18 ja jouduttiin pykää teltta jollekkin rapaiselle suolle!!! Oikeesti hieno "triangeli"; auto, teltta ja festarialue kaikki tasaisen kilsan päässä toisistaan...Ja vielä semmonen vinkki(ensikertalaisille), et "tutustukaa" mestaan selvinpäin ensin edes jotenkuten, ja kun lähdette teltalta kattokaa joku maamerkki. On sen verran laaja alue...

Kiitos vinkeistä, kumpaa leirintäaluetta tarkoitat? Mites toimii wc:t, suihku yms.?

• ritu

tänä vuonna lähen kaverin kaa sinne. Ei olla koskaa oltu provinssirockissa. Kuin paljon sinne tulee vuosittai yleisöä suurinpiirtein?

OOTAN SITÄ BILETYSTÄ SUURELLA INNOLLA!!!

MAHTAVAT KESÄT KAIKILLE! :)

• Sössääjä

..eli kahdeksas kerta putkeen tulossa. Nimimerkin valitsin siksi kun on joka vuosi missattu viinan takia monta bändiä, mutta toisaalta on ollut hauskaa kyllä ihan leirintäalueellakin. Ja on niitä bändejäkin nähty.
      Tuli muuten mentyä kihloihinkin Provinssissa vuonna 96 ja edelleen asutaan saman katon alla.

Musta tärkein vinkki on, että pitäkääs nuoremmatkin sitten kavereista huolta siellä.

Omasta kokemuksesta pitää sanoa:

- ei pidä sammua sellaiseen asentoon että käsi on sen jälkeen puoli vuotta tunnoton.
      - Eikä ottaa nenää vinoon (vahingossa, eikä tietty tappelemallakaan) ja hukata puhelinta.
      - Eikä pidä hukata lippua, nykyään kun on usein ollut loppuunmyyty tapahtuma eikä hukkaamisesta selviä rahalla niin kuin takavuosina.
      - Housujakaan ei pidä repiä eikä polttaa.
      - Grillatessa laitetaan sapuskat suuhun eikä pitkin paskaista savimaata.
      - Kun oksennetaan punaviiniä ja saapasryhmä tulee auttamaan, kerrotaan niille ettei se verta ole.
      - auton katolla ei tanssita ettei mene lommolle
      - kaikkea viinaa ei pidä juoda heti ensimmäisenä iltana
      - jyrkässä rinteessä pissiessä ei pidä horjahtaa ja kieriä kusivanaa pitkin jorpakkoon
      - Sikoja ei saa härnätä ranskanleivällä, ne voi purra. (tämäkin on tosi juttu, jollain oli yks vuosi n. 60 kiloinen minisika mukana)
      - napa- yms. lävistyksiä EI OTETA lävistyspyssyllä paskaisissa oloissa
      - vessassa kannattaa käydä isollakin hädällä vaikka olis kuinka saastainen bajamaja, muuten on seuraavana maanantaina pylly kovilla. Tosin Provinssin wc-huolto on aika korkeatasoista.

• Sössääjä

sössättiin sitten roomalaiset numerotkin

• Moi..aattelin lähtee myös provinssiin kun lähellä asun, mut on probleema kun ei ole ketään kuka lähtisi mukaan...onko provinssissa yksin mitään tekemistä? Kuinka kalliita liput ovat??

• Lohduttaja

Et ole koskaan yksin Jumala on aina kaasasi...kaasosi!!!
        Häh!?

• mimma

kylla mä uskon et provinssis löytyy tekemistä vaikka meniski yksin... ja ainaha sieltä löytää uusia tuttuja... ja bändejä kierrelles kans viihtyy...
        liput ennakkoo pe-la-su on 69€... la-su on 57€ ja pe 30€, la 43€, su 33€...
        et semmoset hinnat..
        moon kans niin sanotusti lähiseurulta.. 50km säteeltä...

• jul

liput nimittäin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2490
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      200
      1181
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1091
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      298
      911
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      868
    7. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      91