Tomi Kristian Raven ei kuole. Mä tiedän, koska olen mennyt täsmälleen saman reitin fyysisesti ja psyykkisesti. It is not a lie, test me by enerezians program. Nämä henkilöt ovat varsinaisesti kusipäitä ja rikollisia, ihan sieltä Zone.zonetus.net alkuajoilta: fiona, kykkeli, dunmoreii, farro, mäkövain, antos ja snaiper74 etc...
Tältä palstalta nämä nimimerkit ovat JUOPPOJA, sekä uhreja palstalle: zone.zoneus.net, puuntakaa.com ja puuntakaa.fi (kaiketi lopetettu jo kaikki).
Rikollisten nimistä sen verran, että todella rikolliset paljastan oikealla nimellään, kuten murhaajat (myös tulevat sellaiset, tiedän varmasti, mikä on murhamieli), persoonallisuudenvarkaat ja ne jotka pöllivät koko kämpän, kun entinen eli oikea asukas on murhattu. En laita tähän, vaan sähköpostitse osoitteeseen:
interpol.int
Tämän kerron taas:
Tomi Raven on turvatalossa ja se on hotelli. Ikkunat on vaihdettu toimestani, koska tunnen hotellin OMISTAJAN. Hän on tällä hetkellä siis suojeltu ryhmämme:
NAZI HUNTERS toimesta. Olemme interpol ja Supo yhteistyössä aina. Sateliittimme on salattu siten, että sitä ei voi edes nähdä paljain silmin tai kaukoputkella tms.
Olemme ns. eri ajassa, mutta jos ette aikaamäärettä osaa tajuta, ajattele että olemme viereisessä huoneessa, josta emme voi tulla ulos henkivartioiontimme kohteen nähden.
Vaikka haluaisimmekin, siitä tilanteesta voi mennä shokkiin.
Mikä sairaus on HULLU!
Se on mielensairaus, jossa ihmisesta tulee ihmiseläin. Sitä ei voi saada pois vain lepäämällä, mutta se menee aikanaan ohi. Kuinka saada selville olenko hullu.
Muita keinoja ei ole kuin ajatella monestiko luulen itseäni hulluksi. Jos et 32 kertaa tunnissa, niin et ole sitä.
NYT pieni varoitus:
Stadissa liikkuu raiskaushuumetta, melkein jokaisessa ravintolassa. Se on spray, joka ruiskautetaan ovesta sisään. Siitä tulee hirveä olo heti ja sitten yrjöät ja menetät tajuntasi. Siis ei edes syömään ravintoloihin koko pääkaupunkiseudulla.
P-HAAGASSA on aseita ja niillä ammuttiin juuri roskasäiliöön Näyttelijäntiellä. Sinne ei ole asiaa kenelläkään ja oma vikasi on, jos tämänkin jälkeen menet sinne. Turha valehdella, että en tiennyt. Voimassa: Tänään.
Supo ratsaa P-HAAGAN huomaamatta ja vie kaikki aseet sieltä vittuun.
Siis the main point for Raven Friends: He is insane from now on to unknown, but he will be okay.
Sitten viholliselle eli kykkeleille viesti:
Olette molemmat Interpol esitutkinnassa jengeinenne.
Terveisin:
Carol Lynn.
(Interpol)
Raven friends!
Anonyymi-ap
1
313
Vastaukset
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17975379X
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1618398KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4467512Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei743854Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521543590Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1123019Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään542685- 1262036
Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv372021Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231873Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811540