V ain 1e/kpl ja kaksi tyhjää rullaa kaupan päälle!
Wc-paperia myytävänä!
6
215
Vastaukset
..pyyhin takapuoleni liotettuun roskapostiin.. saattaa vähän persus värjääntyä ja haista musteelle mut meille taiteilijoille se ainakin sopii..
- Ripulipete
Voitko toimittaa paikan päälle, en pääse paariin tänään. Meilaile: [email protected]
PS. Voit jättää ne kaks tyhjää tuonne kaupan päälle, ku tuut. - kristiina259
on kotiin kuljetus.
- Hyvin pyyhkii
Mulla ois täällä valmiiksi jo n.100 rullaa(ikävä kyllä hylsyt olen hävittäny,en ymmärtäny businesjuttua)ja lisää vaikka rekkakuormallinen.Meillä kun tuo Ruotti=Ruotsi,on tuossa 2,5 km:n päässä ja tulee aina ostettua kerralla enempi,vaikka siellä kaupat on auki jokaisena vuodenpäivänä.Muuten, mukava shoppailla milloin vain.Kuluu aika hyvin.Ja osa tuotteista huomattavasti halvempia.Niin,asiaan.Meniskö aluksi kuinka monta kuormallista=rekkakuormallisia?Pienemmät erät lähetetään vain suoraan ostajalle rahti.Onko markkinarako jo auennut?Busineksen auettua yhteydenotot tälle palstalle nimimerkillä:HYVIN PYYHKII,KUN ON PUHTAAT PAPERIT!
- RKS
Hyvin pyyhkii kirjoitti:
Mulla ois täällä valmiiksi jo n.100 rullaa(ikävä kyllä hylsyt olen hävittäny,en ymmärtäny businesjuttua)ja lisää vaikka rekkakuormallinen.Meillä kun tuo Ruotti=Ruotsi,on tuossa 2,5 km:n päässä ja tulee aina ostettua kerralla enempi,vaikka siellä kaupat on auki jokaisena vuodenpäivänä.Muuten, mukava shoppailla milloin vain.Kuluu aika hyvin.Ja osa tuotteista huomattavasti halvempia.Niin,asiaan.Meniskö aluksi kuinka monta kuormallista=rekkakuormallisia?Pienemmät erät lähetetään vain suoraan ostajalle rahti.Onko markkinarako jo auennut?Busineksen auettua yhteydenotot tälle palstalle nimimerkillä:HYVIN PYYHKII,KUN ON PUHTAAT PAPERIT!
jo monta vuotta talouspaperia vessassa ja hvyin pyyhkii. Eikö kukaan muu oo tajunnut...
- hetkellä
RKS kirjoitti:
jo monta vuotta talouspaperia vessassa ja hvyin pyyhkii. Eikö kukaan muu oo tajunnut...
kuulema vaikka suodatinpusseja.Mitähän muuten viemäröinti tykkää talouspaperista ja suodatinpusseista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa742770- 562691
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun172313- 412032
- 501990
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2761962Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211281- 371106
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo01040Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.95976