Onpas tullut moka, kun en huomannut kiinnostusta

Anonyymi-ap

Olen kohdannut erään naisen silloin tällöin vuoden tai pidemmänkin aikaa. Ensikohtaamisesta asti olen pitänyt naisen persoonasta. Hän on suunnilleen täydellinen: avoin, empaattinen, herkkä. Itselleni ei vain tullut mieleenikään, että hän voisi olla minusta kiinnostunut. Ei siis edes missään teoreettisessa tapauksessakaan hänellä voisi minuun päin olla tunteita.

Tämä itsestään selvyys romahti, kun hänet viimeksi tapasin. On todella hölmö olo, kun en yksinkertaisesti huomannut mitään. Tai ehkä joskus jotakin vähän kuvittelin, että tarkoittiko hän jotakin, mutta arvelin vain kuvitelleeni omiani.

Jälkeenpäin tätä ajatellessa tuntuu itsestään selvältä, että hän on ollut kiinnostunut pitkään minusta. En vain nähnyt päivän selvää asiaa jostakin syystä. En osaa selittää itselleni ollenkaan tätä. No, sattuuhan sitä muillekin varmaan, kai.

21

1246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ootko ite sitten kiinnostunut hänestä?

      • Anonyymi

        Ajattelin itse, että "Ensikohtaamisesta asti olen pitänyt naisen persoonasta" olisi lukijalle kertonut tuosta. Kyllä, olen kiinnostunut mielestäni yksipuolisesti hänestä. Se oli välitöntä ihastusta.

        Yksipuolisen kiinnostukseni puolesta minussa herää edelleenkin ajatuksia, vaikka tiedänkin nyt, ettei se ole totta. Se ei vain tunnu todelliselta, että tuollainen nainen voisi olla kiinnostunut. Jos tästä jokin suhde tulisi, voi olla, että kipuilen asian kanssa vielä silloinkin. : (


    • Anonyymi

      Sattuu tuota muillekkin. Itsekkin olen havahtunut miettimään asiaa kun tajusin että eräs mies on tainut tarkoituksella katsella minua vähän pidempään silmiin. En vain koskaan ole uskaltanut kuvitellakaan että häntä voisin kiinnostaa ja nyt vain mietin että kokeileeko vain huvituksekseen. Pidän kyllä hänestä mutta en aio aloitetta tehdä.

      • Anonyymi

        Niin, on mahdollista, että olen naisen kannalta katsottuna katsellut häntä liian pitkin katsein. Vaikka en ole sitä tarkoittanut, niin kyllähän sitä voi tiedostamattaan kiinnostuksensa paljastaa.

        Jos sinulla on samanlainen tilanne, voi hyvinkin olla, ettei kumpikaan teistä tee aloitetta. Mutta ehkä löytyy kummallakin sitten sopivampi kumppani toisaalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, on mahdollista, että olen naisen kannalta katsottuna katsellut häntä liian pitkin katsein. Vaikka en ole sitä tarkoittanut, niin kyllähän sitä voi tiedostamattaan kiinnostuksensa paljastaa.

        Jos sinulla on samanlainen tilanne, voi hyvinkin olla, ettei kumpikaan teistä tee aloitetta. Mutta ehkä löytyy kummallakin sitten sopivampi kumppani toisaalta.

        Eli tuo pitkin katsein silmiin tuijottaminen kielii sinunkin kohdallasi kiinnostumisesta ja siitä että haluaa sen myös toiselle osoittaa? Joskus tuo mies tuijottaessaan räpytää silmiäänkin hitaasti ihan kuin unohtaisi että niitä kannattaisi räpytellä välillä. Vaikea tajuta asiaa kun en vaan uskalla enkä osaa kuvitella että häntä todella edes kiinnostaisin kun hänellä on muitakin minuakin kauniimpia ihmisiä ympärillään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli tuo pitkin katsein silmiin tuijottaminen kielii sinunkin kohdallasi kiinnostumisesta ja siitä että haluaa sen myös toiselle osoittaa? Joskus tuo mies tuijottaessaan räpytää silmiäänkin hitaasti ihan kuin unohtaisi että niitä kannattaisi räpytellä välillä. Vaikea tajuta asiaa kun en vaan uskalla enkä osaa kuvitella että häntä todella edes kiinnostaisin kun hänellä on muitakin minuakin kauniimpia ihmisiä ympärillään.

        Silmät on sielun peili, kuten sanotaan. Itse tarkkailen (ehkä omituisesti) naisen käsien liikkeitä. Ne paljastavat paljon ihmisistä, miten käsiään käyttää, onko liike sulava vai väkinäinen. Hermostuneisuus varsinkin näkyy käsien liikkeiden tietynlaisena varmisteluna.

        Vaikka miehen ympärillä olisi kauniita ihmisiä, et voi tietää, miten mies arvottaa naisia. Kauneus ei ole kaikille se kiinnostavin asia kumppania valitessa.


    • Anonyymi

      Mitä viime kerralla sitten tapahtui?

      • Anonyymi

        Miten sen nyt kuvailisi? Nainen oli aluksi hermostunut ja varovainen minun suhteen. Sitten tuli täysin selväksi, ettei hän kiinnostustaan voinut peitellä. Sitten sekosi pasmat itseltäni. Tuli mieleeni, että tuollaista näkee hollywood-leffoissa joskus, kun etäältä kiinnostuneet vihdoin uskaltavat tunnustaa tunteensa. : )


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sen nyt kuvailisi? Nainen oli aluksi hermostunut ja varovainen minun suhteen. Sitten tuli täysin selväksi, ettei hän kiinnostustaan voinut peitellä. Sitten sekosi pasmat itseltäni. Tuli mieleeni, että tuollaista näkee hollywood-leffoissa joskus, kun etäältä kiinnostuneet vihdoin uskaltavat tunnustaa tunteensa. : )

        Millaisessa tilanteessa tapasitte viimeksi ja miten tuo naisen hermostuneisuus näkyi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sen nyt kuvailisi? Nainen oli aluksi hermostunut ja varovainen minun suhteen. Sitten tuli täysin selväksi, ettei hän kiinnostustaan voinut peitellä. Sitten sekosi pasmat itseltäni. Tuli mieleeni, että tuollaista näkee hollywood-leffoissa joskus, kun etäältä kiinnostuneet vihdoin uskaltavat tunnustaa tunteensa. : )

        Miten tämä leffa päättyi?


    • Anonyymi

      Miten hänen kiinnostus sitten näkyi? 🙂 mitä hän sanoi?

    • Anonyymi

      Kerro ihmeessä hänelle selvin sanoin tunteitasi. Mainitset, että hän on empaattinen jne. Mitä sitten pelkäät?

    • Anonyymi

      Kiinnostaisi kyllä kuulla aloittajan vastauksia jo esitettyihin kysymyksiin.

      • Anonyymi

        Eiköhän tuokin ollut mielikuvituksen tuotetta.


    • Anonyymi

      Mitä teidän suhteelle nyt kuuluu? Oletteko päässeet askeleen eteenpäin?

    • Anonyymi

      Miten tämä sitten etenee kun tiedät toisen tunteista?

      • Anonyymi

        Omat tuntemukset ovat tällä hetkellä se, että harmittaa oma mokani. Itse en voi vaikuttaa kovin paljon siihen, kohtaammeko uudestaan. Tarvitaan sattumaa avuksi, jotta näemme toisemme.

        Hollywoodissahan kaikki kävisi onnellisesti, mutta oikea elämä on erilaista. Metsässä käveleminen rauhoittaa itseäni, ja olenkin nauttinut useampana päivänä luonnon rauhasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omat tuntemukset ovat tällä hetkellä se, että harmittaa oma mokani. Itse en voi vaikuttaa kovin paljon siihen, kohtaammeko uudestaan. Tarvitaan sattumaa avuksi, jotta näemme toisemme.

        Hollywoodissahan kaikki kävisi onnellisesti, mutta oikea elämä on erilaista. Metsässä käveleminen rauhoittaa itseäni, ja olenkin nauttinut useampana päivänä luonnon rauhasta.

        Moka on siis tuo ettet ymmärtänyt että hän on kiinnostunut? Luulisi nykyään olevan helppoa löytää yhteys toiseen jos niin haluaa.. jos tietää nimen. Oikeaan elämään voi vaikuttaa paremmin kuin Hollywood elokuvaan. Jokin sinun pasmat sekoitti ja silti tuntuu lukemani perusteella että haluat pysyä etäällä. Luulit haluavasi mut et sitten kuitenkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moka on siis tuo ettet ymmärtänyt että hän on kiinnostunut? Luulisi nykyään olevan helppoa löytää yhteys toiseen jos niin haluaa.. jos tietää nimen. Oikeaan elämään voi vaikuttaa paremmin kuin Hollywood elokuvaan. Jokin sinun pasmat sekoitti ja silti tuntuu lukemani perusteella että haluat pysyä etäällä. Luulit haluavasi mut et sitten kuitenkaan?

        Kohtaamisemme ovat aina olleet satunnaisia, eikä kumpikaan tiedä toisesta mitään. Mitään muuta tapaa saada yhteys ei ole kuin uusi kohtaaminen. Se taas ei ole ollenkaan varmaa.

        Yksipuolisessa kiinnostuksessani olen toki haaveillut joskus jotakin muutakin, mutta enemmän olen haaveiluissani pohtinut, että jospa kohtaisin joskus samankaltaisen naisen, joka myös olisi kiinnostunut minusta. Se olisi tähän astisen elämäni paras kokemus, mutta en ole pitänyt sitä todellisena vaan pelkkänä tyhjänä haaveiluna.


    • Anonyymi

      Nostan

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      515
      12699
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      349
      8394
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      38
      7050
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      352
      2513
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      6
      2144
    6. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1957
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1693
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      192
      1490
    9. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      22
      1400
    10. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1343
    Aihe