Seksissä henkinen yhteys on tärkeintä ja fyysinen kosketus toissijaista. Tähän on ehkä vaikea sellaisen ihmisen samaistua, joka ei ole kokenut kokonaisvaltaisesti tyydyttävää ja mieltä mullistavaa seksiä.
Aistillisuus
28
930
Vastaukset
- Anonyymi
On myös vaikeaa saada suorituskeskeinen uskomaan tämä asia.😟
- Anonyymi
Sanoit sen hienosti... Juuri näin
- Anonyymi
Niin, on surullista kun toinen kyselee suorituspisteitä ja on kovin kiireinen…
- Anonyymi
Mummelit sisäistää, koska fyysinen yhteys antaa ainoastaan kivuliaan hankaavan tunteen.
- Anonyymi
Juu, mutta se sana, mitä todella hait, on intiimiys. Eli, todellinen kahdenvälinen läheisyys, johon kuuluu, mitä ikinä kuuluukaan. Ja täällä ei kannata loppuun asti päätellä, siitä, mitä esimerkiksi vielä huumorin tasolla heitellään.
Nää, nyt on itsestään selviä juttuja, lähes jokaiselle.- Anonyymi
Ja, jos on jotain paineita, niin yleensä on myös luottamuksessa jotain...Koko pointtihan on juuri se, että se suorittaminen lähtee, ja muuta tulee tilalle...Voi unohtaa, ja keskittyä oleelliseen.
- Anonyymi
Nainen ei ole esine... Hänet pitää tuntea hyvin ja kysyä mikä tuottaa hänelle
parhaan nautinnon... Rakkaus on lähes tajunnan räjäyttävä orgasmi.
Oikein kun jotain todella haluaa... Se tuntuu parhaalta m>n- Anonyymi
Oi, olet ymmärtänyt asian❤️
- Anonyymi
Ei, mieskään ole esine...Ei, kukaan ole. Ja toinen juttu on se, että nämäkin vaihtelee, mistä kukakin milloinkin pitää. Ja yhteistyötähän tuo nyt on, jos siinä yhdessä ollaan...
- Anonyymi
Mutta olen kyllä tavallaan toista mieltä, koska vaikka se henkinen yhteys onkin tärkeää, niin kyllä se on tärkeää se fyysinen kosketus myös. Ja, tässä, asiassa, on mielestäni vähintään yhtä tärkeää. Ei se ole ihan sama...
- Anonyymi
Mä olen monesti miettinyt tuotakin adjektiivia "aistillinen". Mitä sillä tarkoitetaan? Tai ihmiset tuntuvat tulkitsevat sitä monin eri tavoin. Kun vaikeahan mitään oikeasti on kokea, ilman mitään aisteja, että periaatteessa kokemukset ovat pääosin aistillisia. Itse käyttäisin ehkä ennemmin "moniaistillista" siinä kohtaa miten itse tulkitsen aistillisen kokemuksen. Ei ihan itse aloituksen aiheeseen liittyvä, mutta olsi kiva tietää miten eri ihmiset tuon "aistillisen" tulkitsevat.
- Anonyymi
"aistillinen" on englanniksi sensual. Se tarkoittaa fyysistä, nautinnollista, lihallista, kuumaa himojen tyydytystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"aistillinen" on englanniksi sensual. Se tarkoittaa fyysistä, nautinnollista, lihallista, kuumaa himojen tyydytystä.
Englannin kieli on aika ahdas/rajoitteinen. Suomen kieli on monipuolisempi, vaikka asian kuin asian sillä voi kertoa usein lyhyemmin tai jopa huomattavasti "rikkaamminkin" kuin eglannilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Englannin kieli on aika ahdas/rajoitteinen. Suomen kieli on monipuolisempi, vaikka asian kuin asian sillä voi kertoa usein lyhyemmin tai jopa huomattavasti "rikkaamminkin" kuin eglannilla.
Aistillinen = Kiihkeä, kiihottava, hekumallinen, kuuma, sensuelli, nautinnollinen, ylellinen, eläimellinen, lihallinen, ruumiillinen.
https://www.suomisanakirja.fi/aistillinen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aistillinen = Kiihkeä, kiihottava, hekumallinen, kuuma, sensuelli, nautinnollinen, ylellinen, eläimellinen, lihallinen, ruumiillinen.
https://www.suomisanakirja.fi/aistillinenTuo ihan tyypillistä. Sana selitetään nipulla muita sanoja, joiden määritelmä on aivan yhtä epämääräinen. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.suomisanakirja.fi/aistillinenJa kaikkein oudointa tuossa on se, että miten niin vaikkapa "ylellinen" ja "eläimellinen" olisivat jotenkin sama asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kaikkein oudointa tuossa on se, että miten niin vaikkapa "ylellinen" ja "eläimellinen" olisivat jotenkin sama asia.
Sanakirjat luodaan niin että hakusanaa kuvataan niillä synonyymeillä ja merkityksillä joita hakusanalla tunnetaan olevan. Sanakirjan käyttäjän tehtäväksi jää tulkita asiayhteyden perusteella mikä vaihtoehto on asian mukainen. Tätä ei vissin opetettu kansakoulussa.
- Anonyymi
Mä sanon vastalauseen, jos sopii?
Se ei ole aina noin.
Sen oikean ihmisen kanssa voi olla myös ihan sitä pelkkää seksiä ilman muuta kun himoa joskus.
Ja sitä täydellisen nautinnon seksiä voi olla myös ihan täysin ilman tunteita ja henkistä yhteyttä.- Anonyymi
Ei mee noin naisella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mee noin naisella.
Minä naisena totean, että todellakin voi mennä. Se on minusta parasta seksiä. Aivot narikkaan ja ajattelut pois, pelkää himoa ja siihen toiseen keskittymistä. Ehdottomasti parasta. Tosin harva kykene oikeasti heittämään sen ajattelun pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä naisena totean, että todellakin voi mennä. Se on minusta parasta seksiä. Aivot narikkaan ja ajattelut pois, pelkää himoa ja siihen toiseen keskittymistä. Ehdottomasti parasta. Tosin harva kykene oikeasti heittämään sen ajattelun pois.
Ai silloinkin kun suhde voi huonosti?
- Anonyymi
Tuosta olen samaa mieltä, että pysyvän kumppanin kanssa voi olla pelkkää seksiä silloin kun kumppanin tuoksu sopii nenään. Siihen en pysty että harrastaisin seksiä kenen kanssa tahansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai silloinkin kun suhde voi huonosti?
No juu, voi se toimia silloinkin. Joissain suhteissa voi jopa olla niin, että seksi on ainoa asia mikä suhteessa toimii.
- Anonyymi
Toikin on ihan totta...
- Anonyymi
Ihmissuhteen tunne-elämän säröt estävät orgasmin, Pelkkä fyysisyys ei silloin toimi.
- Anonyymi
Molemmilla on merkitystä kun kumppania rakastaa, pitää myös toimia se että miehen ominaistuoksu sopii naisen nenään. Kiinnostuksen herättää miehen ulkonäkö ja voi käydä niin, että pelkkä ulkonäkö voi saada sukat jaloissa pyörimään, niin kävi minulle muutama päivä sitten.
- Anonyymi
Mutta tilanne ei etene jos miehen muut ominaisuudet eivät kolahda totaalisesti! Pelkkä ulkonäkö ei saa rakastumaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351