mitä mieltä oleette mustista naisista täällä tuntuu olevan keskustelua ainoastaaan mustan miehen ja valkoisen naisen suhteesta mutta mites toisin päin? olen siis suomalainen ja pidän heitä erittäin seksikkäinä.
Vastaukset 2
- Anonyymi
No miehet usein tykkää kokeilla vähän kaikenlaisia naisia. Vain nigeriattaresta ja etelä-afrikkataresta itsellä lyhyet jutut. 26- ja 27 v. Eksotiikka ja erilaisuus viehättää, ihan samoin kuin vaikkapa vaaleaihoinen ja/tai pisamikas punapää, brunetti tai blondikin. Aloitteellisia ja avoimia ovat. Uskaltavat tehdä aloitteen jos ovat kiinnostuneita.
- Anonyymi
Yhtä kongolaista yh-äitiä tapailin pari vuotta. Oli kyllätodella kiihkeä ja aktiivinen petipuuhissa. Toisaalta myös erittäin mustasukkainen ja siihen suhteemme oikeastaan kaatuikin. Rahan perään oli myös ja aina piti antaa autoni hänen käyttöönsä, kun hän sitä tarvitsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11823- 42789
- 62758
- 60740
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o42733- 51637
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49587- 60587
- 67556
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28508SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.18487- 29485
- 44475
- 95462
- 32459
- 40437
- 58421
- 17410
- 24409
- 43397