Irtosnacksit ja kuivahedelmät terveellinen vaihtoehto karkeille

Anonyymi-ap

Minulla parantui heti kolme viikkoa kestänyt KOVA PÄÄNSÄRKY kun lopetin kokonaan karkkien syömisen ja korvasin ne tällä terveellisellä vaihtoehdolla.NÄMÄ OVAT TERVEYSRUOKAA
Sokeria ainakin 98 % vähemmän ja suklaalla päällystettyjä pähkinöitä yms.

Karkkia pystyy korvaamaan myös kuivahedelmillä mitkä myös on terveellistä ruokaa

Jos olo ei ole hyvä laihduttamisesta EI TULE MITÄÄN.
Päänsäryllä ja väsymyksellä on hyvin lihottavat vaikutus kahdesta kun syystä
1 et pysty liikkumaan,liikunta ei huvita yhtään
2 syö kipuun ja se lihottaa
-nämä kaksi asiaa tekee sen että lihoo erittäin nopeasti


https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/irtokarkkien-haastaja-suomalaiskaupoissa-ruotsissa-suosio-jo-rajahtanyt/8721342#gs.42bqlc

16

265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuivatuissa hedelmissä on noin 70% sokeria.

      • Anonyymi

        Ei niistä kuitenkaan näytä tulevan päänsärkyä.
        Niistä tuleva sokeri on terveellisempää sokeria.
        Karkit on täynnä lisäaineita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei niistä kuitenkaan näytä tulevan päänsärkyä.
        Niistä tuleva sokeri on terveellisempää sokeria.
        Karkit on täynnä lisäaineita.

        Aika lailla samaa sokeria. Makeisissa käytetään lähinnä pöytäsokeria ja hedelmissä on pöytäsokeria, fruktoosia ja glukoosia. Pöytäsokeri taas hajoaa nopeasti fruktoosiksi ja glukoosiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niistä kuitenkaan näytä tulevan päänsärkyä.
        Niistä tuleva sokeri on terveellisempää sokeria.
        Karkit on täynnä lisäaineita.

        Minulla taas tulee eräistä kuivahedelmistä päänsärkyä, koska niissä on käytetty eräitä päänsärkyä aiheuttavia säilytysaineita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niistä kuitenkaan näytä tulevan päänsärkyä.
        Niistä tuleva sokeri on terveellisempää sokeria.
        Karkit on täynnä lisäaineita.

        Itse kanssa opetin tuoteiden syömisen joissa sokeria.Loppu päänsäryt ja lihominen siihen.Kyllä syön joskus kuivatuja aprikooseja kuin viikunoita karkin sijaan.Mutta en keralla paljon ja päänsärkyä ei tule.Sokeri siinä on hedelmäsokeria.Eli makeus hedelmän oma.Ei keinotekoista pulmu tai kide sokeria.Siinä se ero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse kanssa opetin tuoteiden syömisen joissa sokeria.Loppu päänsäryt ja lihominen siihen.Kyllä syön joskus kuivatuja aprikooseja kuin viikunoita karkin sijaan.Mutta en keralla paljon ja päänsärkyä ei tule.Sokeri siinä on hedelmäsokeria.Eli makeus hedelmän oma.Ei keinotekoista pulmu tai kide sokeria.Siinä se ero.

        Minulla ei tosiaan ole nyt YHTÄÄN päänsärkyä kun lopetin KOKONAAN karkkien syömisen..

        Olen siis korvannut karkit kuivahedelmillä joissa ohut suklaakerros.
        Kuivahedelmät on yhtä terveellistä ravintoa kuin tuorehedelmät eikä niissä ole mitään lisäaineita
        Alan. Kuivaamaan niitä itsekkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla taas tulee eräistä kuivahedelmistä päänsärkyä, koska niissä on käytetty eräitä päänsärkyä aiheuttavia säilytysaineita.

        Kuivaa itse,kuivurit maksaa vain 30 euroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse kanssa opetin tuoteiden syömisen joissa sokeria.Loppu päänsäryt ja lihominen siihen.Kyllä syön joskus kuivatuja aprikooseja kuin viikunoita karkin sijaan.Mutta en keralla paljon ja päänsärkyä ei tule.Sokeri siinä on hedelmäsokeria.Eli makeus hedelmän oma.Ei keinotekoista pulmu tai kide sokeria.Siinä se ero.

        Kuivattuihin hedelmiin usein lisätään sokeria. Kuivattuna ei olisi niin makea, ja myös rakenteen takia. Kuvattu hedelmä on kova ja nahkea.


    • Anonyymi

      Mulla oli vuosi sitten tosi kova päänsärky. Se johtui siitä kun löin pääni kaapin kulmaan. Päänsärky lähti särkylääkkeellä.

      Naapurilla oli myös kova päänsärky, mutta hän olikin saanut aivoinfarktin. Onneksi hän sai apua pikaisesti.

      Sukulaisella on välillä paha migreeni, mutta siihen on olemassa lääkkeet.

      Avaajan kannattaisi käydä kuvauttamassa päänsä, sillä aivoissa voi olla tukos.

    • Anonyymi

      Tämä johtuu siitä että maksa ei pysty puhdistamaan suurta sokerin määrää.
      Minullakin tuli sokeria noin 200- 300 grammaa päivässä ja suositus on muistaakseni noin 40 grammaa.

      Rasvamaksa saattaa kehittyä jo yhden kesän aikana.
      Karkki mitä söin enimmäkseen oli salmiakkia.
      Siinä on ammodiumkloridia mikä nostaa verenpainetta
      Tämä on ennestään tuttu asia,se pääsi vain unohtumaan.

      Olo parantuu entisestään kun vähemmän pikkuhiljaa kalorit 2200 kaloriin päivässä,sillä olen laihtunut aina ennenkin ja laihdun nytkin.

      Liika syöminenkin rasvoittaa maksaa ja tekee huonoa oloa


      https://anna.fi/hyvinvointi/terveys/rasvamaksa-ei-oireile-mutta-kilojen-kertyminen-vyotarolle-on-siita-lahes-varma-merkki-nailla-muutoksilla-maksa-puhdistuu

    • Anonyymi

      "Minulla parantui heti kolme viikkoa kestänyt KOVA PÄÄNSÄRKY "

      Olisin itse huolissani moisesta päänsärystä. Ei ole normaalia että tulee pitkällinen päänsärky. Eikä sekään kyllä ole normaalia että joku korvaa ravinnon sokerilla. Kannattaisi selvittää nyt perusteellisesti veriarvot. Lääkäri laittaa tutkimuksiin kun varaat ajan ja kerrot päänsärystä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kuivahedelmät käsitellään rikkidioksidilla että ulkonäkö säilyy.

      Lääkärit neuvovat luopumaan kokonaan E220: lla jalostettujen elintarvikkeiden käytöstä tai ryhtymään toimenpiteisiin SO2: n poistamiseksi ennen niiden syömistä. Tällä säilöntäaineella on tuhoisa vaikutus B1-, H-vitamiineihin ja se tuhoaa B12-vitamiinin. Tutkijat huomauttavat, että E220 vaikuttaa negatiivisesti kehon puolustuskykyyn

    • Anonyymi

      Aloittaja sulla voi olla vakaviakin terveysongelmia. Milloin olet käynyt tutkituttamassa veriarvot, entä näön? Näköongelmat tulee ilmi päänsärkynä.

    • Anonyymi

      "Minulla parantui heti kolme viikkoa kestänyt KOVA PÄÄNSÄRKY kun lopetin kokonaan karkkien syömisen"

      Kahden asian samanaikaisuus ei tarkoita että niillä on mitään yhteyttä toisiinsa.

    • Anonyymi

      "2 syö kipuun ja se lihottaa"

      Eikö kivun syy pitäisi tutkituttaa, eikä yrittää sivuuttaa sitä syömällä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2287
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe