Minulla parantui heti kolme viikkoa kestänyt KOVA PÄÄNSÄRKY kun lopetin kokonaan karkkien syömisen ja korvasin ne tällä terveellisellä vaihtoehdolla.NÄMÄ OVAT TERVEYSRUOKAA
Sokeria ainakin 98 % vähemmän ja suklaalla päällystettyjä pähkinöitä yms.
Karkkia pystyy korvaamaan myös kuivahedelmillä mitkä myös on terveellistä ruokaa
Jos olo ei ole hyvä laihduttamisesta EI TULE MITÄÄN.
Päänsäryllä ja väsymyksellä on hyvin lihottavat vaikutus kahdesta kun syystä
1 et pysty liikkumaan,liikunta ei huvita yhtään
2 syö kipuun ja se lihottaa
-nämä kaksi asiaa tekee sen että lihoo erittäin nopeasti
https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/irtokarkkien-haastaja-suomalaiskaupoissa-ruotsissa-suosio-jo-rajahtanyt/8721342#gs.42bqlc
Irtosnacksit ja kuivahedelmät terveellinen vaihtoehto karkeille
17
397
Vastaukset
Kuivatuissa hedelmissä on noin 70% sokeria.
- Anonyymi
Ei niistä kuitenkaan näytä tulevan päänsärkyä.
Niistä tuleva sokeri on terveellisempää sokeria.
Karkit on täynnä lisäaineita. Anonyymi kirjoitti:
Karkit on täynnä lisäaineita.Aika lailla samaa sokeria. Makeisissa käytetään lähinnä pöytäsokeria ja hedelmissä on pöytäsokeria, fruktoosia ja glukoosia. Pöytäsokeri taas hajoaa nopeasti fruktoosiksi ja glukoosiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karkit on täynnä lisäaineita.Minulla taas tulee eräistä kuivahedelmistä päänsärkyä, koska niissä on käytetty eräitä päänsärkyä aiheuttavia säilytysaineita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karkit on täynnä lisäaineita.Itse kanssa opetin tuoteiden syömisen joissa sokeria.Loppu päänsäryt ja lihominen siihen.Kyllä syön joskus kuivatuja aprikooseja kuin viikunoita karkin sijaan.Mutta en keralla paljon ja päänsärkyä ei tule.Sokeri siinä on hedelmäsokeria.Eli makeus hedelmän oma.Ei keinotekoista pulmu tai kide sokeria.Siinä se ero.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse kanssa opetin tuoteiden syömisen joissa sokeria.Loppu päänsäryt ja lihominen siihen.Kyllä syön joskus kuivatuja aprikooseja kuin viikunoita karkin sijaan.Mutta en keralla paljon ja päänsärkyä ei tule.Sokeri siinä on hedelmäsokeria.Eli makeus hedelmän oma.Ei keinotekoista pulmu tai kide sokeria.Siinä se ero.
Minulla ei tosiaan ole nyt YHTÄÄN päänsärkyä kun lopetin KOKONAAN karkkien syömisen..
Olen siis korvannut karkit kuivahedelmillä joissa ohut suklaakerros.
Kuivahedelmät on yhtä terveellistä ravintoa kuin tuorehedelmät eikä niissä ole mitään lisäaineita
Alan. Kuivaamaan niitä itsekkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla taas tulee eräistä kuivahedelmistä päänsärkyä, koska niissä on käytetty eräitä päänsärkyä aiheuttavia säilytysaineita.
Kuivaa itse,kuivurit maksaa vain 30 euroa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse kanssa opetin tuoteiden syömisen joissa sokeria.Loppu päänsäryt ja lihominen siihen.Kyllä syön joskus kuivatuja aprikooseja kuin viikunoita karkin sijaan.Mutta en keralla paljon ja päänsärkyä ei tule.Sokeri siinä on hedelmäsokeria.Eli makeus hedelmän oma.Ei keinotekoista pulmu tai kide sokeria.Siinä se ero.
Kuivattuihin hedelmiin usein lisätään sokeria. Kuivattuna ei olisi niin makea, ja myös rakenteen takia. Kuvattu hedelmä on kova ja nahkea.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#179798303
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Mulla oli vuosi sitten tosi kova päänsärky. Se johtui siitä kun löin pääni kaapin kulmaan. Päänsärky lähti särkylääkkeellä.
Naapurilla oli myös kova päänsärky, mutta hän olikin saanut aivoinfarktin. Onneksi hän sai apua pikaisesti.
Sukulaisella on välillä paha migreeni, mutta siihen on olemassa lääkkeet.
Avaajan kannattaisi käydä kuvauttamassa päänsä, sillä aivoissa voi olla tukos. - Anonyymi
Tämä johtuu siitä että maksa ei pysty puhdistamaan suurta sokerin määrää.
Minullakin tuli sokeria noin 200- 300 grammaa päivässä ja suositus on muistaakseni noin 40 grammaa.
Rasvamaksa saattaa kehittyä jo yhden kesän aikana.
Karkki mitä söin enimmäkseen oli salmiakkia.
Siinä on ammodiumkloridia mikä nostaa verenpainetta
Tämä on ennestään tuttu asia,se pääsi vain unohtumaan.
Olo parantuu entisestään kun vähemmän pikkuhiljaa kalorit 2200 kaloriin päivässä,sillä olen laihtunut aina ennenkin ja laihdun nytkin.
Liika syöminenkin rasvoittaa maksaa ja tekee huonoa oloa
https://anna.fi/hyvinvointi/terveys/rasvamaksa-ei-oireile-mutta-kilojen-kertyminen-vyotarolle-on-siita-lahes-varma-merkki-nailla-muutoksilla-maksa-puhdistuu - Anonyymi
"Minulla parantui heti kolme viikkoa kestänyt KOVA PÄÄNSÄRKY "
Olisin itse huolissani moisesta päänsärystä. Ei ole normaalia että tulee pitkällinen päänsärky. Eikä sekään kyllä ole normaalia että joku korvaa ravinnon sokerilla. Kannattaisi selvittää nyt perusteellisesti veriarvot. Lääkäri laittaa tutkimuksiin kun varaat ajan ja kerrot päänsärystä. - Anonyymi
https://www.voice.fi/terveys-ja-hyvinvointi/a-78674
Jopa enemmän sokeria kuin karkeissa. Tai suklaassa. - Anonyymi
Kuivahedelmät käsitellään rikkidioksidilla että ulkonäkö säilyy.
Lääkärit neuvovat luopumaan kokonaan E220: lla jalostettujen elintarvikkeiden käytöstä tai ryhtymään toimenpiteisiin SO2: n poistamiseksi ennen niiden syömistä. Tällä säilöntäaineella on tuhoisa vaikutus B1-, H-vitamiineihin ja se tuhoaa B12-vitamiinin. Tutkijat huomauttavat, että E220 vaikuttaa negatiivisesti kehon puolustuskykyyn - Anonyymi
Aloittaja sulla voi olla vakaviakin terveysongelmia. Milloin olet käynyt tutkituttamassa veriarvot, entä näön? Näköongelmat tulee ilmi päänsärkynä.
- Anonyymi
"Minulla parantui heti kolme viikkoa kestänyt KOVA PÄÄNSÄRKY kun lopetin kokonaan karkkien syömisen"
Kahden asian samanaikaisuus ei tarkoita että niillä on mitään yhteyttä toisiinsa. - Anonyymi
"2 syö kipuun ja se lihottaa"
Eikö kivun syy pitäisi tutkituttaa, eikä yrittää sivuuttaa sitä syömällä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763392
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t312001Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681919Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian171466- 281401
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261328Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61306Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671247Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101207Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531025