Ja mikä suosikki?
Mul molemmat liittyy pihaan.
Suosikki: ruohonleikkuu
Inhokki: haravointi
Mikä on inhokki kotityösi
26
334
Vastaukset
- Anonyymi
Suosikki: ruoanlaitto
Inhokki: imuroiminen- Anonyymi
Harja ekologinen
Muuten
Ookko jo ok
- Anonyymi
Haravointi on kivaa..
Imurointi ei, pyykkit kaappiin yök,
Ruuanlaitto hyvä, kylppärin siivous hyvä... - Anonyymi
Tiskaus on inhokki. Ja tykkään hoitaa tiskikonetta😄😊
- Anonyymi
Inhokki: käsintiskaus
suosikki: imurointi :) - Anonyymi
Tykkään pestä ja pyyhkiä kaikkea. Viikaus ja vaatekaappien ja yleensäkin kaapien ja laatioikoiden siivous on ärsyttävää. En ole kovinkaan järjestelmällinen kuin hetkittäin. Sitten kun laittaa kaikki viimeisen päälle tietää että pian ne näyttää samalta kun aiemmin.
- Anonyymi
Inhoan paitojen silitystä. Muita kotitöitä rakastan😁
- Anonyymi
Tuosta syystä en osta vaatteita, joita pitää silittää!
- Anonyymi
Lapsuudessa asuin omakotitalossa ja kyllä mä eniten inhosin kun piti mennä kitkeen rikkaruohoja kukkapenkistä
Toinen karseus oli haravointi.
Myöhemmin kun muutin perhekotiin niin siellä oli sääntöjä mm.
”Et saa lähtee poikaystävälles ennen kuin tää 10 litran ämpäri on kerätty täyteen mustikoita”
Jumaleisson miten inhosin sitä!
Muistan myös kun entinen avomieheni oli ekaa kertaa pyytäny mua treffeille sillee oikeesti ja se oli suunnitellu aikataulut ja kaikki valmiiks, mut mulle iskettiin semmonen homma että
” sä et lähde mihinkään ennen kuin oot pessy kaikki yläkerran ikkunat ja pyykänny koko poppoon pyykit sekä imuroinu yläkerran.”
Meni hilkulle että ehdittiin leffaan koska mulla oli pieni työnsarka ennen sitä.
Nykyään tykkään siivoilla ja oikeestaan mikään kotityö ei enää oo inhottava kun ne voi säännöstellä sillee ku itse haluu. Tänään imuroin asunnon. Huomenna pesen lattiat. Keskiviikkona on pyykkipäivä.
Yks tehtävä per. Päivä niin ei oo ressii ja hommat hoituuu mukavasti musaa kuunnellessa.
Putkien avaus ja lattiakaivot on edelleen musta oksupoksuja vaikka työksenikin yhtenä
Työtehtävänä sellaisiakin putsailen.
T: Karoliina - Anonyymi
Suosikki: ruoanlaitto ja kattaus
Inhokki: imurointi ja silitys - Anonyymi
Voi sua.. millon oot viimeksi nukkunut? Huoli susta on kun siivoamiseen ja kokkailuun menee aika?
- Anonyymi
Tiesitkö että haravointi on turhaa.
- Anonyymi
Tällä hetkellä tiskaus kun tiskikone meni rikki. Tuntuu että kokoajan saa vain olla tiskaamassa ja jää kaikki muu sitten tekemättä :(
- Anonyymi
Suosikki on katon peseminen
Inhokki on astioiden kiillotus - Anonyymi
En nyt meinaa oikein millään löytää yhtään suosikkia. Siivoaminen on ehkä se kaikkein vastenmielisin, mutta loput sitten tasoissa yhtä vastenmielisinä puuhina. Kotityös eivät todellakaan ole asioita, joita tekisin, ellei olisi pakko.
- Anonyymi
Suosikki imurointi, kun tulee nättiä ja pölytöntä jälkeä ja inhokki kylpyhuoneen pesu, koko vessan kaakelit jotka kastuu puskee mustaa mätähometta joka leviää kaikkialle pönttöä myöten, kiitos olemattoman ilmastoinnin vanhassa talossa, varmaan suunniteltu siten että käydään kerran viikossa suihkussa, yök. Ja pitää vielä pestä kloritella, tavallinen pesuaine ei riitä. Kerran klorite höyrystyi kun huuhtelin kuumalla vedellä seiniä ja sen jälkeen oli keuhkot kuukauden kipeät ja hengitys sattui.
- Anonyymi
Kantsii käyttää soodaa ja etikkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kantsii käyttää soodaa ja etikkaa
Olen etikkaa koittanut, mutta home tulee nopeasti takaisin vaikka lähteekin etikalla hyvin puhtaaksi.
Ja mieluummin pullosta kunnon myrkkyä kun alkaa sotkemaan koko kylppärin seiniä ja lattioita ja kalusteita noilla.
- Anonyymi
Inhoan vaatteiden silitystä ja jääkaapin siivoomista.
Mikä nyt ois suosikki? Ehkä kakun tekeminen , njam - Anonyymi
Suosikkia ei ole, teen kaikkea, koska tykkään siisteydestä.
Inhokki on lattiaviemärin puhdistus. - Anonyymi
Miten joku voi inhota haravointia? Ei mulla ole suosikkeja, kaikki menee.
- Anonyymi
Jos on iso piha kolme sotkevaa mäntyä niin ei, en tykkää siitä.
- Anonyymi
Suosikki: ruoanlaitto
Inhokki: tiskaus Suosikki kotityö on pyykinpesu. Tykkään myös viikata ne puhtaat, kuivat pyykit kaappiin. Toinen suosikki on ruuanlaitto, mikäli se nyt on kotityö.
Inhokki on imuroiminen… voi helvetti miten se imuri ensinnäkin pitää meteliä, tarttuu mattoihin, ei sovi välttämättä kaikkiin väleihin jne.
Tiskaaminen on ihan fine. Jos on liikaa tiskejä niin se on ärsyttävää ja työlästä😊Hankala kysymys. Ei oikein ole suosikkia, melkein kaikki on inhokkia 😂
No ei ihan kuitenkaan.
Ehkä ikkunoiden peseminen voisi olla inhokki, ei ehkä muuten, mutta se vaatii melkoisen justeeraamisen ennen kuin itse työhön pääsee käsiksi ja kun on noi kissat, on työpisteen siirtäminen toiseen huoneeseen aina puliveivaamista vaativaa.
Suosikki saattaisi olla ruoan laittaminen tai imuroiminenkin, vaikka jälkimmäistä hiukan tulee välteltyäkin nyt, se on karvaisten elukoiden johdosta aina hikinen urakka 😁
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2813307BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho52367Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2512130- 682019
- 711694
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3411311MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/241088- 641040
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko231026Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola166973