Nainen lähtisitkö mukaan

Anonyymi-ap

Mikä näistä olis miehekkäin harrastus ja voisit itsekkin lähteä mukaan tai alat itsekkin harrastamaan 1 kalastus 2 luonto eläimien bongailu eli metsään suolle ym etsimään esim hirviä käärmeitä ym 3 valokuvaus eli luonto tai maisemakuvaus 4 metsästys

51

397

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Valokuvaus on mielenkiintoisin harrastus.

    • No onko nuo nyt erityisesti niin "miehekkäitä" lajeja?🤔 Ihan kivoja kaikki.👍 - Itsekin kalastan ja metsästyksessä toimin tarvittaessa ajomiehenä, eli "etsin" metsästä hirviä. - Tosin tömistän niin paljon, että ainakin käärmeet kaikkoavat varmasti saappaan tieltä. 😅
      Valokuvauksesta tykkään kyllä myös, mutta minulla on ainoastaan kännykkäkamera.

      • Anonyymi

        Ja se hyvä et voisit samalla kerätä mustikoita ja puolukkaa ja kotona sitten tehdä mustikka piirakkaa ja loput pakkaseen ja tehdä silloin tällöin mustikkapiirakoita ja puolukkahilloo ruuan kanssa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja se hyvä et voisit samalla kerätä mustikoita ja puolukkaa ja kotona sitten tehdä mustikka piirakkaa ja loput pakkaseen ja tehdä silloin tällöin mustikkapiirakoita ja puolukkahilloo ruuan kanssa

        Minä jo noukin tuosta keittiön ikkunan edestä muutaman litran mustikoita pakastimeen juurikin piirakkamarjoiksi ja aamupuuron kanssa.
        Mutta puolukkahilloa en kyllä tee yhtään lisää ennen kuin entiset on syöty! Kyllä näin on näreet 😅


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Minä jo noukin tuosta keittiön ikkunan edestä muutaman litran mustikoita pakastimeen juurikin piirakkamarjoiksi ja aamupuuron kanssa.
        Mutta puolukkahilloa en kyllä tee yhtään lisää ennen kuin entiset on syöty! Kyllä näin on näreet 😅

        Mitä mitä minä kuulenkaan vanhoja puolukoita ne heitetään roskiin ja tilalle uusi puolukoita eli puolukkahilloa tehdään uusista marjoista mut tosi hienoa että teet mustikkapiirakoita ne on hyvii saiskin kahvin kanssa niitä


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Minä jo noukin tuosta keittiön ikkunan edestä muutaman litran mustikoita pakastimeen juurikin piirakkamarjoiksi ja aamupuuron kanssa.
        Mutta puolukkahilloa en kyllä tee yhtään lisää ennen kuin entiset on syöty! Kyllä näin on näreet 😅

        Puolukkahilloo ja mustaa makkaraa no veripalttui en oo syöny mies muistiin myydäänköhän niitä enään ja sopii ruskeenkastikkeen kanssakin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä mitä minä kuulenkaan vanhoja puolukoita ne heitetään roskiin ja tilalle uusi puolukoita eli puolukkahilloa tehdään uusista marjoista mut tosi hienoa että teet mustikkapiirakoita ne on hyvii saiskin kahvin kanssa niitä

        Ei minulla ole mitään vanhoja eikä uusiakaan puolukoita, mutta vanhaa hilloa piisaa..😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puolukkahilloo ja mustaa makkaraa no veripalttui en oo syöny mies muistiin myydäänköhän niitä enään ja sopii ruskeenkastikkeen kanssakin

        Jos jotakin kastiketta niihin tehdään, niin valkokastiketta.
        Ja jos ostan verta, teen siitä yleensä verilättyjä, mutta joskus toki veripalttuakin, vaikka se ei kylläkään tehnyt niin hyvin kauppaansa kuin -lätyt.


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Ei minulla ole mitään vanhoja eikä uusiakaan puolukoita, mutta vanhaa hilloa piisaa..😅

        Vanhat roskiin ja uutta hilloa tilalle niin kuin olis jo ei kukaan vanhaa syö


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vanhat roskiin ja uutta hilloa tilalle niin kuin olis jo ei kukaan vanhaa syö

        Kyllä ne syö hyvällä halulla, kun en vaan näytä minkä vuotista hilloa se on.. 😄


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Kyllä ne syö hyvällä halulla, kun en vaan näytä minkä vuotista hilloa se on.. 😄

        Ei ihme jos vatta vikkelällä kun vanhaa tarjoilet miksi et tuorretta tee ja syö


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihme jos vatta vikkelällä kun vanhaa tarjoilet miksi et tuorretta tee ja syö

        Hyvin tehty hillo säilyy kyllä parikin vuotta.
        Ei sitä kannata pois heittää, jos ei mene homeeseen. - Puolukkahilloa kuluu meillä aika vähän. Karjalanpaistin, mustamakkaran ja verilättyjen kanssa, lähinnä vaan.
        Ja yksin ei tule paljon tehtyä ruokaakaan.


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Hyvin tehty hillo säilyy kyllä parikin vuotta.
        Ei sitä kannata pois heittää, jos ei mene homeeseen. - Puolukkahilloa kuluu meillä aika vähän. Karjalanpaistin, mustamakkaran ja verilättyjen kanssa, lähinnä vaan.
        Ja yksin ei tule paljon tehtyä ruokaakaan.

        Mieluummin joka vuosi uutta hilloa ja vanhat roskikseen ja miksi et hanki omaa miestäsi niin olis kaksi syöjää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mieluummin joka vuosi uutta hilloa ja vanhat roskikseen ja miksi et hanki omaa miestäsi niin olis kaksi syöjää

        No pelkästään hillon takia en viitsi.


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        No pelkästään hillon takia en viitsi.

        Itsesi takia oman miehen hankkisit et hillon takia


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itsesi takia oman miehen hankkisit et hillon takia

        No, se on sitten toinen tarina.


    • Anonyymi

      Mikään noista ei isommassa mittakaavassa kiinnosta.

    • Anonyymi

      Kolme ekaa kuulostaa hyviltä 👍

    • Anonyymi

      Valokuvaus. Metsästystä en hyväksy.

      • Anonyymi

        Jos et niin et sitten myöskään kalastusta, marjastusta ja sienestystäkään. Sama asia. Annas kun arvaan. Äänestät vihreitä tai vasemmistoa sillä normaaleissa puolueissa metsästys nähdään normaalina asiana. Tutkimusten mukaan 90% suomalaisista hyväksyy metsästyksen. Ulkopuolelle jää juuri vihervassarit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et niin et sitten myöskään kalastusta, marjastusta ja sienestystäkään. Sama asia. Annas kun arvaan. Äänestät vihreitä tai vasemmistoa sillä normaaleissa puolueissa metsästys nähdään normaalina asiana. Tutkimusten mukaan 90% suomalaisista hyväksyy metsästyksen. Ulkopuolelle jää juuri vihervassarit.

        Erehdyt. Kalastus kirpaisee, mutta kestän sen. Marjastus ja sienestys ok. En vain kestä, että eläimiä ammutaan. Ei siinä muuta ideologisessa mielessä ole. En vain pysty ajatella sitä. Syön lihaa, joten tiedän ajatteluni olevan tekopyhää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et niin et sitten myöskään kalastusta, marjastusta ja sienestystäkään. Sama asia. Annas kun arvaan. Äänestät vihreitä tai vasemmistoa sillä normaaleissa puolueissa metsästys nähdään normaalina asiana. Tutkimusten mukaan 90% suomalaisista hyväksyy metsästyksen. Ulkopuolelle jää juuri vihervassarit.

        Kuvitteleeko metsästäjät esim hirven sijaan ampuvansa ihmisen eli esim kokoomuslainen ampuu peuran niin unelmoittee olis se ihminen työläinen eli sais ampuu ihmisen aseettoman orkasmin saa ajatuksesta


    • Valokuvaus👍🏼 Kauniissa luonnossa vois olla aika kivaa.🤗

      • Luonnossa ihmisen mieli ja sielu lepää ja siellä on niin paljon kaikkea kaunista mistä nauttia.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Luonnossa ihmisen mieli ja sielu lepää ja siellä on niin paljon kaikkea kaunista mistä nauttia.🙂.

        Juurikin näin. Kuunnella linnun laulua. Tai laineen liplatusta.🤗


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Juurikin näin. Kuunnella linnun laulua. Tai laineen liplatusta.🤗

        Jep just näin. Siellä sitten se hijaisuus ja rauha on myös ihan erilaista. Voi ihan jotenkin niinkuin imeä itseensä sitä seesteisyyttä.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep just näin. Siellä sitten se hijaisuus ja rauha on myös ihan erilaista. Voi ihan jotenkin niinkuin imeä itseensä sitä seesteisyyttä.😊.

        Niin mieli siinä lepää.🙂


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Niin mieli siinä lepää.🙂

        Luonnossa on parasta se, että se ei vaadi sinulta mitään. Se ottaa sinut vastaan ihan omana itsenäsi. Jo lyhtkin oleskelu luonnossa alentaa stressitasoja ja luonnon hyvinvointihyödyistä on tutkimuksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luonnossa on parasta se, että se ei vaadi sinulta mitään. Se ottaa sinut vastaan ihan omana itsenäsi. Jo lyhtkin oleskelu luonnossa alentaa stressitasoja ja luonnon hyvinvointihyödyistä on tutkimuksia.

        Heti tulee rauhallinen tunne, että täällä tosiaan mieli lepää.


      • Anonyymi


    • Viime päivinä oon kovasti paljon valokuvaillu vanhoja tehtaita ja luontoo. Ja täällähän voi olla eväät mukana ja muut. Käsidesi ei oo sitten ollenka liioteltu. Mutta just mietin ettei tää naisen kanssa onnistus. Kun miten se nainen sitten kusella kävisi. Pitäs olla mukana, joku koottava huusi. Mun ite kun on helppo vaan suhauttaa.

      • Ei tuo nyt mikään ongelma ole, jos paikka on muuten melko autio. Kyykistyy vaan tai ottaa mukaan jonkun GoGirlin tai vastaavan pisuaarisuppilon. - Jos on hyvinkin tutun kaverin tai ystävän kanssa liikkeellä, niin ei siinä mitään häveläisyysongelmaa tule.


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Ei tuo nyt mikään ongelma ole, jos paikka on muuten melko autio. Kyykistyy vaan tai ottaa mukaan jonkun GoGirlin tai vastaavan pisuaarisuppilon. - Jos on hyvinkin tutun kaverin tai ystävän kanssa liikkeellä, niin ei siinä mitään häveläisyysongelmaa tule.

        Karhun metsästys

        Saalis mukana


      • Anonyymi kirjoitti:

        Karhun metsästys

        Saalis mukana

        No ei kai siellä metsässä nyt turhan päiten pylly paljaana seistä 😄
        Toki myös naisen haaraväliä kutsuttiin joskus karhuksi. Kun kaksi karhua kohtasi, naisen karhu oli väkevämpi, joten heikompi lähti karkuun. 😉


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        No ei kai siellä metsässä nyt turhan päiten pylly paljaana seistä 😄
        Toki myös naisen haaraväliä kutsuttiin joskus karhuksi. Kun kaksi karhua kohtasi, naisen karhu oli väkevämpi, joten heikompi lähti karkuun. 😉

        Majavaksi olen itse sanonut?

        >simiti<


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Ei tuo nyt mikään ongelma ole, jos paikka on muuten melko autio. Kyykistyy vaan tai ottaa mukaan jonkun GoGirlin tai vastaavan pisuaarisuppilon. - Jos on hyvinkin tutun kaverin tai ystävän kanssa liikkeellä, niin ei siinä mitään häveläisyysongelmaa tule.

        Metsä on täynnä puskia ja pusikkoja ja puita eli sinne mut mitä mies ei naisen takia tekis eli ottavat mukaan vaikka porta potan ja jos muita niin mies pitää takkia näkö esteenä sen aikaa eli kyllä nainen siellä pärjää


      • Xena-183 kirjoitti:

        Ei tuo nyt mikään ongelma ole, jos paikka on muuten melko autio. Kyykistyy vaan tai ottaa mukaan jonkun GoGirlin tai vastaavan pisuaarisuppilon. - Jos on hyvinkin tutun kaverin tai ystävän kanssa liikkeellä, niin ei siinä mitään häveläisyysongelmaa tule.

        Aika häveliäs saa kyllä tosiaan olla jos keskellä metsää hävettää. Kyllä siellä sen verran sivummalle muista pääsee muista kuitenkin halutessaan ja yllättäviä vastaantulijoita tuskin on jos ei niitä karhuja ja muita eläimiä lasketa.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Aika häveliäs saa kyllä tosiaan olla jos keskellä metsää hävettää. Kyllä siellä sen verran sivummalle muista pääsee muista kuitenkin halutessaan ja yllättäviä vastaantulijoita tuskin on jos ei niitä karhuja ja muita eläimiä lasketa.🙂.

        Niinpä. Ja perimätiedon mukaan tosiaan naisen paljas pylly on paras karhunkarkotin 😄 Ja on tai ei.. yleensä riistaeläimet kyllä väistävät ihmistä muutenkin, jos vain huomaavat. - Se ei tietenkään ole hyvä juttu, jos niitä olisi nimenomaan tarkoitus kuvata.


      • Puskapissi on ihan arkipäivää naisillakin, ei siitä isompaa numeroa synny. Ja tietty Jero herrasmiehenä vahdit edustalla ettei viereisen mättään marjastajat innostu kuvaamaan tilannetta.


      • Xena-183 kirjoitti:

        Niinpä. Ja perimätiedon mukaan tosiaan naisen paljas pylly on paras karhunkarkotin 😄 Ja on tai ei.. yleensä riistaeläimet kyllä väistävät ihmistä muutenkin, jos vain huomaavat. - Se ei tietenkään ole hyvä juttu, jos niitä olisi nimenomaan tarkoitus kuvata.

        Joo harvoin niitä yllätys kohtaamisia tulee niin ettei se eläin olis havainnut ihmistä jo kaukaa. Sen takia ne näkeekin luontokuvaajat paljon vaivaa niitten piilokojujensa ja muiden kanssa kun noita isompia eläimiä kuvailee.🙂.


    • Anonyymi

      Ei kiinnosta mikään noista, joten en lähde harrastamaankaan.

      • Anonyymi

        Mitä jos sinut raahataan mukaan ja huomaatkin kappas vain olikin tosi kivaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos sinut raahataan mukaan ja huomaatkin kappas vain olikin tosi kivaa

        Ei minua voi raahata väkisin mihinkään. Eikä sellaista saa edes tehdä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minua voi raahata väkisin mihinkään. Eikä sellaista saa edes tehdä!

        Kyllä saa esim miehesi laittaa sinut farmari auton takakonttiin ja metsässä vapauttaa sinut voi irrottaa kaulapannankin niin saat juosta ja hotkottaa kotona sit taas ollaan iisisti ja kiltisti


    • Anonyymi

      Viihdyn kyllä luonnossa, mutta ei mikään noista silleen harrastuksena kiinnosta. Kyllä mä kerran voin mukaan mihin vaan noista lähteä ja kalastamaan vaikka kahdestikin, mutta harrastukseksi ei mulle mistään noista ole.

      • Anonyymi

        Mitä sinä haluaisit harrastaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä haluaisit harrastaa

        Mulla on jo niin paljon omia harrastuksia, että en mä uusia enää tarvitse. Vaan kuten totesin, niin kyllä mä luonnossa tykkään kulkea. Mikään tollanen välineet mukana (onget, aseet tai kamerat) touhu vaan ei ole mun juttu. Eikä kyllä bongailukaan, kun siinähän on tarkotus keräillä niitä eri lajeja jne ja sitten olis varmaan mukana jotain kiikaria jne. Mä tykkään ihan kuljeskella ja vaan nauttia siitä luonnosta kaikin aistein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on jo niin paljon omia harrastuksia, että en mä uusia enää tarvitse. Vaan kuten totesin, niin kyllä mä luonnossa tykkään kulkea. Mikään tollanen välineet mukana (onget, aseet tai kamerat) touhu vaan ei ole mun juttu. Eikä kyllä bongailukaan, kun siinähän on tarkotus keräillä niitä eri lajeja jne ja sitten olis varmaan mukana jotain kiikaria jne. Mä tykkään ihan kuljeskella ja vaan nauttia siitä luonnosta kaikin aistein.

        Olisko kivempaa et retkikwittimet ja termarit kiikarit pois ja tilalle pari laatikkoo olutta lenkki tai grillimakkaraa ja kondomeitä eli semmonen rento luontoretki ja jos joku retkeilijä niin kiusaatte sitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko kivempaa et retkikwittimet ja termarit kiikarit pois ja tilalle pari laatikkoo olutta lenkki tai grillimakkaraa ja kondomeitä eli semmonen rento luontoretki ja jos joku retkeilijä niin kiusaatte sitä

        Ei olisi. Mä en kanna muuta kuin korkeintaan vesipullon, enkä retkeile seurassa, joka kantaa romua mukanaan. En juo olutta, en syö makkaraa ja kondomeitakaan en käytä. Viimeiseen lisäyksenä, että en harrasta irtoseksiä, vain luotettavan vakikumppanin kanssa ja kierukka hoitaa sen suojaamisen. Siihen puuhaan mulle kelpaa kuitenkin vaan sänky ja puhtaat lakanat


    • Luontobongailu ja valokuvaus. Muissa tulisi itku.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      160
      2033
    2. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      131
      1784
    3. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      102
      1557
    4. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      72
      1260
    5. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      17
      1243
    6. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      69
      1197
    7. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      223
      1001
    8. Oletko tutustunut muihin

      Samalla tavalla kuin häneen?
      Ikävä
      70
      815
    9. Uskotko että kohdataan vielä?

      Kysymys otsikossa, aloitukseen ei muuta lisättävää.
      Ikävä
      45
      750
    10. Miksi homous puhuttaa konservatiiveja vuodesta toiseen?

      Kysymykseen on vastattukin Kansanlähetyksen osalta: "Miksi sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat ovat konserv
      Luterilaisuus
      194
      733
    Aihe