Nettideitti vaikuttaa ujolta

Anonyymi-ap

Olen tutustunut kivaan mieheen, ja kerran nähty! Kirjoittaessa hän kirjoittaa lyhyesti ja ei kysy henk koht, mutta hän vähän jutustelee niitä näitä. Minä vähän niinku johdan keskustelua, johon hän kommentoi. Mut livenä oli toisenlainen, jutteli kaikkee. Ja minusta söpö! Halattiin tavatessa ja lähtiessä, hänen aloitteestaan. Mutta koen hönen olevan vähän ujo kertoo joitakin asioita suoraan. Mietin mistä keskustelisin hänen kanssaan nyt seuraavan kerran, ja uskaltaako sanoa, että hänellä on vaikka kiva hymy? Siis ite vähä flirttailla. Miten ihmeessä tapailut hoidetaan, ja siitä edetään parisuhteeseen, kun tuntuu jos toinen on vähä ujo? Siis mitä ootte tehneet ekoilla, tokilla ja kolmansilla treffeillä?

4

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tietysti voit sanoa hänelle että hänellä on kiva hymy!

      • Anonyymi

        Kiitos! Tuntuu hassulta toivottaa viestillä hyvät yöt, kun toinen ei reagoi siihen. Mutta luulen, että hän on kiinnostunut minusta kuitenkin, ainakin haluaa tavata. Olisi kiva kuulla jonkun ujon suusta, että jännittääkö se vastaaminen toista, pelkää olevansa liian hyökkäävä tms?


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🍑 ­­­N­­­y­­­m­­­f­­­o­­m­­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17981739j

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      En ole ujo, mutta siitä riippumatta sanon silti, että vastaamatta jättäminen hyvänyön toivotukseen on vähän töykeää. Ehkä se töykeys ei ole tahallista, hän ei luultavasti vain tajua että toivot saavasi vastauksen. Ehkä sinun kannattaa lähettää viestejä joissa selkeästi kysyt jotain, jolloin hänen on vähän ”pakko” vastata..

      Minulla on sellainen kokemus ujoista ihmisistä, että he eivät ole kovin empaattisia. Siis eivät kylmiä eivätkä sydämettömiä mutta jotenkin kykenemättömiä asettumaan toisen asemaan. Nuorempana ajattelin että ujo ihminen on kuin aarrearkku johon minun pitää löytää avain. Ei se välttämättä niin ole, hän voi olla myös lukossa oleva kirjoituspöydän laatikko joka on tyhjillään. Nykyään vierastan ujoja ihmisiä, koska kun he lopulta avautuvat, sieltä tulee usein ulos vihamielistä tekstiä ja syytöksiä - eikä filosofiaa ja elämänviisautta.

      Mutta tätä miestään minä en tunne. Minusta hän kuulostaa kertomasi perusteella ihan mukavalta mieheltä, joten ei muuta kuin seuraavia treffejä odotellessa! Lykkyä tykö! 😊

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      325
      3519
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      214
      2939
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      144
      2554
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      19
      2075
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2065
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      11
      1847
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1692
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      16
      1640
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      275
      1350
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1316
    Aihe