Moni mies karttaa maksullisia tyttöjä koska pelkona on taudit, etenkin HIV/AID, yritän tällä hälventää -ylimitoitettuja- pelkoja. Erittäin hyvä yleiskatsaus HIV/AIDS tilanteeseen: https://ourworldindata.org/hiv-aids/
Vähättelemättä lainkaan tartunnan vakavuutta (puolet tartunnan saaneista kuolee tautiin lääkkeistä huolimatta), tilastollinen todennäköisyys saada tartunta länsimaissa on erittäin pieni ja kun käyttää kumia heteropuuhasteluissa niin moninkertaisesti pienempi.
Seksi ja taudit
3
365
Vastaukset
- Anonyymi
Toiseksi, onko oma pihtaava kumppani turvallisempi kuin ilotyttö? Saattaa olla, mutta tässä on kattava selvitys "pettämisestä" https://hackspirit.com/infidelity-statistics/ jonka mukaan noin puolet kaikista parisuhteessa olevista miehistä ja tytöistä "pettävät". "Pettämis"puuhissa ei ollenkaan aina huolehdita tautien ehkäisystä yhtä hyvin kuin ilotytöt edellyttävät. Selvityksessä on muuten paljon kiehtovaa tietoa, esimerkkinä yksi niistä: Niistä tytöistä 43,7 prosenttia ja niistä miehistä 22,2 prosenttia jotka ovat pettäneet kumppaniaan, tekivät niin sellaisen kolmannen osapuolen kanssa jonka kumpikin tunsi. Siis, tytöt ovat "pettämis"puuhissa kaksi kertaa niin julmia kuin miehet.
- Anonyymi
Hyi hemmetti. En ole miestä pettänyt, mutta miehet ovat pettäneet minua. Enkä ole pihtari. Miksei miehiin voi luottaa. Vielä nämä maksulliset vierailut, yök.
- Anonyymi
Hyvä että karttavat. Ennen kuin alkaa seurustella uuden kumppanin kanssa kannattaa käydä testeissä. jotta tietää onko tauteja. Mutta on paljon fiksuja miehiä jotka eivät käy maksullisissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m523807Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163665Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983451Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813267Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363039Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582528- 502415
- 1032265
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142059Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182049