YLE:n Perjantai -ohjelma keväältä. Miesten kannattaa todellakin katsoa. Paljon tietoa ja vain vähän harhauttelua. https://areena.yle.fi/1-4584626
Vastaukset 5
- Anonyymi
Ohjelmaan on tungettu 51v "menopaussi" harhautusta. Koko käsite on harhautusta, se on merkittävää parisuhteen kannalta milloinka ongelmat alkavat. Haastatelluilla naisilla se pääosin on lähempänä 40v keskimäärin.
- Anonyymi
Se kuinka naisvaivat runtelevat aviomiehen/kumppanin elämän jää tässäkin dokumentissa muutaman hymähdyksen asteelle.
- Anonyymi
Syöpälääkityksestä johtuen vaimoni joutui lopettamaan hormonit 52 vuotisena. Touhusimme liukkarin kanssa kunnes totesimme, etti penetratio ole ainoa "seurustelumuoto".
Nyt on tosi kyseessä. kuntoiluharrastuksesta johtuen olen käyttänyt testogeeliä reseptin mukaisesti 15 vuotta. Nyt reseptin uusiminen on kyseenalaistettu. Mene labraan torstaina ja yritän varmistella reseptijatkoa pitämällä geelipaastoa 3 viikkoa.
Yleinen velttous on vallalla. Omituisin ilmiö on ärtyneisyys. Pimahdan turhan vähäisistä syistä.
"Kanssakäyminenkin" on muuttunut platooniseen suuntaan.
Onkohan olemassa joku yleisohje 8-kymppisten ukkojen geelireseptin uusimisen kontrolloimiseksi?
On ilmennyt myös omituinen ilmiö. Öiset hiekkalaatikkokäynnit. Tähän saakka heräsin kerran tai kahdesti viikossa hiekkalaatikolle ja inhottavasti klo 5 - 6 välillä. Sen jälkeen jatkoin unia.
Nyt geelipaaston aikana olen alkanut heräämään jokainen yö klo 3 - 4 välillä.
Salilla on kipinä kateissa. Turha ajatellakaan mitään kunnon treeniä. Velttous tulee jossakin vaiheessa näkymään verenpaineessa. - Anonyymi
Hyvä, että kirjoitit rehellisen kuvauksen miehen vaivoista.
Tosiasia on, että sekä miehelle että naiselle tulee iän myötä vaivoja.
Kaikkiin ongelmiin löytyy ratkaisu.
Ihmiset ovat yksilöitä, kaikki eivät kärsi vaihdevuosista samalla tavalla. - Anonyymi
Voi kunpa tulisivatkin. Eivät tule tarpeeksi nopeasti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1461435Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️1011173Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää2551033On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien75837Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞41835- 55797
- 66717
- 47695
- 43661
Mulla ei ole Suomessa enää mitään
4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.167655Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä37650Provider miehistä..
Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah199618Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh30597Miksi älyllinen ponnistelu ei ole kaikille ihanaa?
Auttakaa minua, en ymmärrä. 🥵 Miten on mahdollista, että joku ei pidä pähkäilystä ja älyllisestä ponnistelusta? Minus104565- 201544
Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen59523- 106518
- 35511
Oulaisten kaupunki/ Honkamajan kuntolenkit
Mikä ihme riivaa Oulaisten kaupunkia,kun honkamajan kuntopolut jääneet koko kesältä heinät ja pajut niittämättä? Kenelle18492Miten tehdään Todellavaikeeta hulluksi?
Tässä on nainen, jolla on korkea vaatimustaso! Todellavaikeeta voisi lukea tämän ja kiehua kateudessaan. 🤭 "[Etunimi91478