Täällä kiusataan ihmisiä

Anonyymi-ap

Miksi jotkut sotkee tahallaan ketjuja ja viestejä? Onko ihmisillä niin paha olo. Ei hyvinvoivalla ihmisellä ole tarvetta kiusata. Mä luovutan myös...

30

379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo, joillakin tuntuu olevan pätemisen tarve ja ilmeisen kehno tilanne tai olo ittellään, niin sit pitää sotkee rumastikin toisten ketjut ja viestit. Huomannu itte ihan saman asian.

      • Anonyymi

        Joku on nyt alkanut matkimaan kirjoituksia huomannut tämän viime päivinä ja nuo ätmijankkaajan yksinpuheluketjut on kans sitä luokkaa että huh huh
        Haukkuu kaikkia pedariks tai vainoojaks jne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku on nyt alkanut matkimaan kirjoituksia huomannut tämän viime päivinä ja nuo ätmijankkaajan yksinpuheluketjut on kans sitä luokkaa että huh huh
        Haukkuu kaikkia pedariks tai vainoojaks jne

        Joo okei. En tiedä, onko sama henkilö joka kerta asialla, mutta just ainakin noita syytöksiä on tullut mullekin ja melkein jokaiseen täällä, mitä joku kirjoittaa. Pilaa sujuvasti ja tehokkaasti tätä ikävöinnin tunnetta ja aitoa kaipaamista. Tulee vielä kurjempi olo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku on nyt alkanut matkimaan kirjoituksia huomannut tämän viime päivinä ja nuo ätmijankkaajan yksinpuheluketjut on kans sitä luokkaa että huh huh
        Haukkuu kaikkia pedariks tai vainoojaks jne

        Ei täällä kukaan hauku kaikkia pedariksi kuten hyvin tiedät, vain yhtä joka on helppo tunnistaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo okei. En tiedä, onko sama henkilö joka kerta asialla, mutta just ainakin noita syytöksiä on tullut mullekin ja melkein jokaiseen täällä, mitä joku kirjoittaa. Pilaa sujuvasti ja tehokkaasti tätä ikävöinnin tunnetta ja aitoa kaipaamista. Tulee vielä kurjempi olo.

        Ketä sinä palstapopulistiätmi yrität vakuuttaa keskustelemalla läpinäkyvästi itseksesi ja miten tuntemattomien käsityksillä voi olla noin paljon väliä? Toisin kysyen mikä psykologinen merkitys sinulle on sillä että joku uskoo sinun mielikuvituskavreihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei täällä kukaan hauku kaikkia pedariksi kuten hyvin tiedät, vain yhtä joka on helppo tunnistaa

        Juuri sitä, taas se yrittää hööpöttää ihmisiä joilla ei ole mitään suhteellisuudentajua tai rivienvälilukutaitoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä sinä palstapopulistiätmi yrität vakuuttaa keskustelemalla läpinäkyvästi itseksesi ja miten tuntemattomien käsityksillä voi olla noin paljon väliä? Toisin kysyen mikä psykologinen merkitys sinulle on sillä että joku uskoo sinun mielikuvituskavreihin

        Ja niitähän riittää. Siis mielikuvituskavereita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä sinä palstapopulistiätmi yrität vakuuttaa keskustelemalla läpinäkyvästi itseksesi ja miten tuntemattomien käsityksillä voi olla noin paljon väliä? Toisin kysyen mikä psykologinen merkitys sinulle on sillä että joku uskoo sinun mielikuvituskavreihin

        En kyllä ymmärrä yhtään tuota sun tekstiä. Lukea osaan, mutta en todellakaan ymmärrä, mistä tuossa on kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä ymmärrä yhtään tuota sun tekstiä. Lukea osaan, mutta en todellakaan ymmärrä, mistä tuossa on kyse.

        Kyse on siitä että tuo henkilö on trolli tai vähintääkin psykoosissa tai aineissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja niitähän riittää. Siis mielikuvituskavereita.

        Kyllä ja sekavat mm lähettelee äijän luomille profiileille spämmiosoitteineen sähköpostia ja kaikkea, niitä on sit hyvä esitellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä sinä palstapopulistiätmi yrität vakuuttaa keskustelemalla läpinäkyvästi itseksesi ja miten tuntemattomien käsityksillä voi olla noin paljon väliä? Toisin kysyen mikä psykologinen merkitys sinulle on sillä että joku uskoo sinun mielikuvituskavreihin

        Sullahan se mielikuvituskaveri ätmi on, joka on kiejoirravinaan kaikki jutut. Tämänkin, vaikka olen nainen.


    • Anonyymi

      Siinä se harmillisin asia on: ne tavalliset, aidot kaipaavat lähtevät täältä pois.

      • Anonyymi

        Tämä koko saitti perustuu yhden miehen pelleilyyn ja uhriutumiseen jos tämän pelleilyn ottaa puheeksi (krs esim yllä) sekä elämää vailla olevien älynväläyksiin näistä kirjoituksista, eli wt mustamaalaamiseen. Mitä tulee mainitsemaasi asiaan, on varmasti totta että koko palstaa hallussaan pitävä äijä ei houkuta kirjoittelemaan mitään koska hänen yksinpuhelunarratiivi tulee täyttämään ketjun. Auttoiko tämä jäsentelyn suhteen sinua nyt yhtään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä koko saitti perustuu yhden miehen pelleilyyn ja uhriutumiseen jos tämän pelleilyn ottaa puheeksi (krs esim yllä) sekä elämää vailla olevien älynväläyksiin näistä kirjoituksista, eli wt mustamaalaamiseen. Mitä tulee mainitsemaasi asiaan, on varmasti totta että koko palstaa hallussaan pitävä äijä ei houkuta kirjoittelemaan mitään koska hänen yksinpuhelunarratiivi tulee täyttämään ketjun. Auttoiko tämä jäsentelyn suhteen sinua nyt yhtään?

        Sinä olet yksi isoimmista ongelmista tällä palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet yksi isoimmista ongelmista tällä palstalla.

        Voi ei menen nyt roskiin


    • Anonyymi

      Ei muiden kiusaamista epätoivoisesti yrittävät ressukat edes avaa tällaisia aloituksia

      • Anonyymi

        Poru kurkussa etsivät seuraavaa pysäkkiä


    • Anonyymi

      Minä olen huomannut saman. Ihailen ihmisiä, jotka ovat sanavalmiita vai pitäiskö sanoa kirjoitusvalmiita, mutta ilkeilyä en kannata.

      Toisaalta kyllähän väkisinkin ihmiset muuttuu, jos täällä vaan ilkutaan ja irvaillaan. Toivottavasti itsekin ajan kanssa rupean oppimaan tuon "rivien välistä" -lukutaidon. Olen sen verran vähän aikaa täällä pyörinyt, mutta kuitenkin sen verran kauan, että ruusunpunaiset lasit ovat tipahtaneet viime aikoina pois kasvoilta.

      Edelleen kannatan asiallista (ja tietysti vähän kaksimielistä) keskustelua ja järkevää dialogia, vaikka olisi kuinka paha olla. Ilkeät ja muita loukkaavat kommentit kannattaa purkaa vaikka liikkumiseen. Itse ikävästä tunteenahan pitäisi jokaisen saada keskustella.

      😊

      Nou nikkis.

      • Anonyymi

        Juurikin näin.


    • Anonyymi

      Ja miksi siihen ei puututa vaikka viranomaisia vilisee paikka...? Niinpä! Systeemi on mätä.

    • Se on melkein sääntö, kuin poikkeus, että nuo epämääräiset kirjoittajat tunkevat mun aloituksiin irvailemaan milloin mitenkin. Yksi syy on se, että rekattuna erotun anonyymeistä kirjoittajista. Toinen syy on se, että paitsi miesluulijaa niin täällä on nikkiluulija (jollei peräti ole sama tyyppi), joka kuvittelee että kaikkien nikkien takana on yksi ihminen ns. multinikki. Noista höpelöistä seuraa se, ettei tee mieli nikillisenä kirjoittaa mitään yltiöromanttista, koska mielestäni noiden ala-arvoiset kommentit pilaavat nätin aloituksen tunnelman.

      • Anonyymi

        Etkö sinä ole hehku?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö sinä ole hehku?

        En ole mikään muu palstan hahmoista, kuin lounas.ajatus. Miten se voi olla vaikea ymmärtää.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        En ole mikään muu palstan hahmoista, kuin lounas.ajatus. Miten se voi olla vaikea ymmärtää.

        Miksi haukut runo nallea?


      • lounas.ajatus kirjoitti:

        En ole mikään muu palstan hahmoista, kuin lounas.ajatus. Miten se voi olla vaikea ymmärtää.

        Lisään vielä, että mulla ei ole anonyyminäkään mitään palstasutinaa. En jaksa lukea mitään pitkiä ketjujakaan, tai pitkiä kirjoituksia. Ne eivät kuitenkaan ole mulle. Joskus jonkun lyhyemmän ketjun saatan avata jos aihealue kiinnostaa, mutta aika harvoin niihin mitään kirjoitan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi haukut runo nallea?

        Jos klikkaat profiilini nimeä niin näet siellä kaikki kirjoitukseni. Missään en ole runo nallea haukkunut. En avaa niitä hehku/nalle juttuja, enkä niihin mitään kommenttejekaan siksi kirjoita. En asioi muidenkaan palstahahmojen kanssai. Minulla ei ole siihen mitään tarvetta. Jos haluan kommunikoida muiden kanssa niin siihen on ihan tarpeeksi oikeita ihmisiä ruudun tällä puolella.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Jos klikkaat profiilini nimeä niin näet siellä kaikki kirjoitukseni. Missään en ole runo nallea haukkunut. En avaa niitä hehku/nalle juttuja, enkä niihin mitään kommenttejekaan siksi kirjoita. En asioi muidenkaan palstahahmojen kanssai. Minulla ei ole siihen mitään tarvetta. Jos haluan kommunikoida muiden kanssa niin siihen on ihan tarpeeksi oikeita ihmisiä ruudun tällä puolella.

        Ootko ny ihan varma kultaseni?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ootko ny ihan varma kultaseni?

        Todellakin olen varma, enkä ole sinun kultasesi. Mä en pelaa täällä mitään pelejä, joten niillä on turha mua maalittaa. Sille en voi mitään jos ketjuissa joku kommentti näyttää mun tekemältä. Minulta se ei kuitenkaan ole, täällähän kiusataan ihmisiä niinkin että tekeydytään toisiksi. Siksi mulla on tämä rekattu tunnus. Näitä kirjoituksia ei kirjoita muut kuin minä.


    • Anonyymi

      Ei oo kellään niin paha olo...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      375
      4397
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      282
      2463
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      140
      1759
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1534
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1453
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1297
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1295
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      58
      1196
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      39
      1132
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      345
      1050
    Aihe