naisten

kenkiä

kertokaa joku netti osoite mistä voi tilata hienoja naisten kenkiä.. mieluiten saappaita!!! josefssonilla ei ollu mitää
kiitos !

4

737

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kesäheinä

      www.mekka.fi

      Tuolla on monenlaisia kenkiä, myös saappaita. Ja postikulut muistaakseen vain euron.

      • oli

        ihan kivan näköisiä kenkiä.. heti löysin yhdet kivat jotka ois nyt sitten tarkoitus tilata!! tiedätkö enemmäm osoitteita?


      • kesäheinä
        oli kirjoitti:

        ihan kivan näköisiä kenkiä.. heti löysin yhdet kivat jotka ois nyt sitten tarkoitus tilata!! tiedätkö enemmäm osoitteita?

        Ei ole kauheana tullut tilailtua netistä kenkiä, muutaman kerran Halensilta ja Josefssonilta. Itseasiassa nyt on tulossa yhdet sandaalit Halensilta. Tuollaiset, jos haluat nähdä:

        http://www.halens.fi/ProductPage.aspx?mid=2247&pid=007459

        Luulenpa vain, että tuosta kengästä pienin koko eli 3 on minulle liian iso. Yleensä käytän kokoa 35 tuollaisissa avokkaissa, joissa kantapää tuppaapi nousemaan kun kävelee.

        Ilmoittelen, jos tulee joku hyvä nettisivu vielä mieleen.


      • olisi
        kesäheinä kirjoitti:

        Ei ole kauheana tullut tilailtua netistä kenkiä, muutaman kerran Halensilta ja Josefssonilta. Itseasiassa nyt on tulossa yhdet sandaalit Halensilta. Tuollaiset, jos haluat nähdä:

        http://www.halens.fi/ProductPage.aspx?mid=2247&pid=007459

        Luulenpa vain, että tuosta kengästä pienin koko eli 3 on minulle liian iso. Yleensä käytän kokoa 35 tuollaisissa avokkaissa, joissa kantapää tuppaapi nousemaan kun kävelee.

        Ilmoittelen, jos tulee joku hyvä nettisivu vielä mieleen.

        kiva jos ilmoittelisit sitten jos tulee joitain mieleen :) joo tilasin ihan vasta halensilta saappaat ja se oli nelos koko.. ihan liian suuri!
        nätit olivat nuo kengät jotka tilasit!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9084
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2668
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      134
      2433
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      6
      1285
    Aihe