Seksisuhde mietityttää....

Anonyymi-ap

Tuota noin, mulla on ollut valehtelematta 10 vuoden seksisuhde yhden miehen kaa.. Meillä on ollut tosi kivaa ja kiihkeetä, mies on ottanut hyvin huomioon.. Ollaan myös vietetty kivoja iltoja yhdessä aina ennen puuhailuja.. Koko ajan olen tiennyt, että mies haluaa vaan kevyttä juttua ja minä taas haluaisin enemmän.

Viimeksi kun nähtiin pari viikkoa sitten keskusteltiin aiheesta. Ja tilanne on edelleen sama, ettei mies halua mitään vakavaa. Vaikka oon tiennyt tän koko ajan, niin silti mun sydän itkee. Nyt on ehkä havaittavissa pientä kyllästymistä molempien osalta, silti kumpikaan ei osaa lopettaa juttua.

Miten toinen jaksaa tulla säännöllisesti mun luo lähes 100 km matkan vaan seksin takia. Sen ehkä ymmärtäisin, jos oltaisiin pantu vaan 2 vuotta, mutta 10 vuotta on aika kauan...

Tähän asti juttu on pysynyt ihanana, mutta mulla on nyt alkanut mennä jarrut päälle.... Varmaan ainakin tauko paikallaan.. Tuntuu myös pahalta, kun pussailut ja muut ei oo ollenkaan enää kiihkeää kuin alussa..

Mies on sanonut, että haluaa olla erakko.. Hän on pidättyväinen ja ei kovin tunneälykäs.. Vähän sellainen juro ja hiljainen...

22

546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olisi kivaa saada muiden kokemuksia ja mielipiteitä aiheesta..

    • Anonyymi

      Olet miehelle pelkkä tyydyttäjä.

      • Anonyymi

        Yhtä lailla mies on ollut mulle tyydyttäjä. Ja hyvin on hommansa hoitanutkin.


    • Anonyymi

      Meillä on Sama mies

      • Anonyymi

        Mistä päättelet, että on sama mies? Mistäpäin sun mies on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päättelet, että on sama mies? Mistäpäin sun mies on?

        Äh, älä välitä. Tuo äskeinen oli trolli.


    • Anonyymi

      Kiertää siis ....

    • Anonyymi

      Ilmankos raat aina lopussa

    • Anonyymi

      Se on ikävää, jos tunteet ja järki on ristiriidassa. Mies on ilmoittanut sekvästi, että hänelle osaltasi pelkkä lakanoiden laulattaminen riittää. Niin se sitten on. Eikä varmaankaan muuksi muutu.

      • Anonyymi

        Niin olisihan se varmasi näin pitkän jutun aikana tullut jo selväksi, jos mies haluaisi muutakin. Joskus mietin, onko mies edes kykenevä suhteeseen, sen verran erakolta vaikuttaa. Nyt pitääkin pohtia, onko tää juttu mulle enää hyväksi. Ja onko tämä jarruna muiden vakavampien suhteiden syntymiselle


    • Anonyymi

      Jännä, että 10 vuotta kestänyt tuollainen suhde. Tossa ajassa pitäis jo pyytää jotain korvausta, ettei vahingossa ihastuis, vaan pysyis sillä asialinjalla.

      Katkaise suhde ja hae parisuhdetta. Tolta mieheltä sitä ei saa

    • Anonyymi

      Saako kysyä mistä et ole valehdellut kyseisellä ajanjaksolla vielä.

      • Anonyymi

        Niin siis mitä tarkoitat, mistä valehdellut?


    • Anonyymi

      Tuottaako tuo teidän tilanne sinulle jatkuvaa negatiivista ajattelua? Jos tuottaa, niin poistuisiko se
      A. Jos lopettaisit suhteen
      Tai
      B. Alkaisit etsimään uutta miestä ja pitäisit tätä siihen saakka

      Ei kannata tuhlata elämän vuosia, jos suhde on mennyt siihen pisteeseen että tilanne synnyttää häiritsevää negatiivisia ajatuksia.

      Niin ja jos negatiivisia ajatuksia ei synny, niin silloin ei ole ongelmaa.

      • Anonyymi

        Negatiivista ajattelua tulee lähinnä tapaamisten jälkeen. Tai siis soimaan itseäni tän tyylisestä jutusta. Uutta miestä etsin toki koko ajan, mies tietää tämän. Niin aika paatunut ihminen kyllä pitää olla, jos ei tuossa ajassa ihastu.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Negatiivista ajattelua tulee lähinnä tapaamisten jälkeen. Tai siis soimaan itseäni tän tyylisestä jutusta. Uutta miestä etsin toki koko ajan, mies tietää tämän. Niin aika paatunut ihminen kyllä pitää olla, jos ei tuossa ajassa ihastu.....

        Hyvä kun etsit uutta miestä! Käy treffeillä ja tapaa niitä muita! Liity Tinderiin, ellet ole siellä ko. Taakkaa miehiä rankalla kädellä vasemmalle. Ansaitset vain parasta.

        Älä kerro treffeillä nykyisestä tilanteestasi, kerro vain että olet sinkku. Kuten oletkin. Aseta treffit etusijalle seksisuhdemiehen tapaamiseen nähden. Ole valmis perumaan sovittu tapaaminen seksimiehen kanssa koska nettideittikumpoanisi ehdottaa treffejä. Ei koskaan toisinpäin - älä ikinä peru treffejä koska seksimies on tulossa.

        Tuo seksiniehesi on emotionaalisesti estynyt ja vajavainen. Tunnepuolella isoja ongelmia. Ei tuollainen ole tervettä että pystyy naisen kanssa VAIN seksiin eikä mihinkään muuhun.

        Älä kerro seksiniehelle asioitasi. Ei hän ole uskottusi eikä ystäväsi. Hän on omasta pyynnöstään elämässäsi vain seksiä varten. Hän haluaa vain seksiä eikä hänelle muuta tarjota eikä hän muuta sinulta saakaan. Älä ajattele ettei hän halua ystävyyttäsi , kiintymystäsi, pääsyä ajatuksiasi ja maailmasi. Ajattele se niinpäin ettet anna noita asioita hänelle etkä ota häntä noihin asioihin.

        Riippumatta siitä mitä tunteesi ovat, toimi niin kuin seksimies olisi sinulle pelkkä seksimasiina. Pikkuhiljaa alat nähdäkin hänet sellaisena. Hänen merkityksensä vähenee myös tunnetasolla, kun käytännön tasolla toimit niin kuin hän ei merkitsisi sinulle mitään.

        Jos seksi on hyvää, jatka sitä, mutta järjestä itsellesi aina heti perään jotain kivaa mikä vie ajatukset muualle. Tänään seksimies tulee, huomenna menen nettitreffeille. Tai päivällä seksimies ja illalla leffaan ja oluelle hyvien likkakaverin kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kun etsit uutta miestä! Käy treffeillä ja tapaa niitä muita! Liity Tinderiin, ellet ole siellä ko. Taakkaa miehiä rankalla kädellä vasemmalle. Ansaitset vain parasta.

        Älä kerro treffeillä nykyisestä tilanteestasi, kerro vain että olet sinkku. Kuten oletkin. Aseta treffit etusijalle seksisuhdemiehen tapaamiseen nähden. Ole valmis perumaan sovittu tapaaminen seksimiehen kanssa koska nettideittikumpoanisi ehdottaa treffejä. Ei koskaan toisinpäin - älä ikinä peru treffejä koska seksimies on tulossa.

        Tuo seksiniehesi on emotionaalisesti estynyt ja vajavainen. Tunnepuolella isoja ongelmia. Ei tuollainen ole tervettä että pystyy naisen kanssa VAIN seksiin eikä mihinkään muuhun.

        Älä kerro seksiniehelle asioitasi. Ei hän ole uskottusi eikä ystäväsi. Hän on omasta pyynnöstään elämässäsi vain seksiä varten. Hän haluaa vain seksiä eikä hänelle muuta tarjota eikä hän muuta sinulta saakaan. Älä ajattele ettei hän halua ystävyyttäsi , kiintymystäsi, pääsyä ajatuksiasi ja maailmasi. Ajattele se niinpäin ettet anna noita asioita hänelle etkä ota häntä noihin asioihin.

        Riippumatta siitä mitä tunteesi ovat, toimi niin kuin seksimies olisi sinulle pelkkä seksimasiina. Pikkuhiljaa alat nähdäkin hänet sellaisena. Hänen merkityksensä vähenee myös tunnetasolla, kun käytännön tasolla toimit niin kuin hän ei merkitsisi sinulle mitään.

        Jos seksi on hyvää, jatka sitä, mutta järjestä itsellesi aina heti perään jotain kivaa mikä vie ajatukset muualle. Tänään seksimies tulee, huomenna menen nettitreffeille. Tai päivällä seksimies ja illalla leffaan ja oluelle hyvien likkakaverin kanssa.

        Tämä oli ihan virkistävä vastaus. Suunnilleen noin olen tehnytkin. Samaa olen miettinyt, onko miehen toiminta edes normaalia. Ja tuo henkinen estyneisyys on havaittavissa. Miehellä voi olla jopa aperger. Kaveri on hieman outo, ainakin sulkeutunut. Vierastan ja jännitän miestä aina kun hän tulee luokseni. En uskalla olla vapautuneesti oma itseni hänen seurassaan. Olen luullut, että vika on minussa ja joissain menneisyyteni asioissa. Ehkä syy on kuitenkin ihan jossain muualla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli ihan virkistävä vastaus. Suunnilleen noin olen tehnytkin. Samaa olen miettinyt, onko miehen toiminta edes normaalia. Ja tuo henkinen estyneisyys on havaittavissa. Miehellä voi olla jopa aperger. Kaveri on hieman outo, ainakin sulkeutunut. Vierastan ja jännitän miestä aina kun hän tulee luokseni. En uskalla olla vapautuneesti oma itseni hänen seurassaan. Olen luullut, että vika on minussa ja joissain menneisyyteni asioissa. Ehkä syy on kuitenkin ihan jossain muualla.

        Onko teilläseksin jälkeen hyviä hetkiä niin että maksatte vierekkäin ja juttelette, tai edes maksatte hiljaa vierekkäin puhumatta mitään ja tunnelma on lämmin? Vai kysyykö hän vain löytyykö pyyhettä lainaan, hän käväisee vielä suihkussa ja lähtee sitten kotiin?

        Tuo, että jännität häntä etkä uskalla olla oma itsesi hänen seurassaan, kuulostaa aika pahalta. Jos niin on, niin silloin hän ei ole se jonka kanssa tulisit onnelliseksi, vaikka hän ihastuisikin sinuun ja haluaisi parisuhteen. Voi olla ettei hänestä kerta kaikkiaan ole läheiseen ihmissuhteeseen. Tunnevammainen yksilö. Vaiko suorastaan tunteeton?

        Seksi on ilmeisesti kumminkin hyvää? No, onhan se niinkin ettei ihmisiltä pidä odottaa enemmän kuin mitä he ovat halukkaita ja kykeneviä antamaan. Hän pystyy antamaan seksuaalista nautintoa. Ok, ota se vastaan äläkä enää edes haaveile muusta. Ota vastaan nautinto, jonka pelkän seksimasiinan rooliin itsensä asettanut mies sinulle tarjoaa. Muuta tarjottavaa hänellä ei ilmeisesti ole. Muuhun hän ei pysty.

        Ei muuta kuin treffailemaan. Miehiä on maailma täynnä.


    • Anonyymi

      Jaa, olette lähteneet tilanteeseen seksin pohjalta ja nyt olette tilanteessa missä ainakin toisella on tunteita. Tuohan on klassinen tilanne seksisuhteessa ja niin tavallista. Itse myös fwb suhteessa, toki molemmilla tunteita toista kohtaan mutta ei sellaisia että pitäisi ryhtyä parisuhteeseen.

      • Anonyymi

        Miten selviätte tunteiden kanssa? Keskusteletteko tilanteesta yhdessä? Teettekö muuta yhdessä? Nukutteko yhdessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten selviätte tunteiden kanssa? Keskusteletteko tilanteesta yhdessä? Teettekö muuta yhdessä? Nukutteko yhdessä?

        Jaa, jotain pientä tehdään yhdessä, esim käydään ulkona syömässä jne. Jep, nukutaan yhdessä miltei aina kun nähdään, se taitaa olla osa sitä läheisyyden tarpeen tyydyttämistä mikä molemmilla on. Tunteet…ihan ilmankaan tämä ei oikein toimi mutta ei kuitenkaan haluta ns normi parisuhdetta, ei aina helppoa mutta hyvin ollaan pysytty sovitussa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      141
      2349
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      398
      1998
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      32
      1863
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1250
    5. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      103
      1151
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1139
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1063
    8. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      125
      1044
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1027
    10. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      908
    Aihe