Terve suomen funkväki.
Kertokaas vähän omista suomi funkin suosikeistä??
Skene on nostanu vahvasti päätään viime vuosina ja esim. funky elephantissa tänä vuonna pari tajuntaa laajentavaa vetoa. esim. fats eddie ja 71 sound system.
suomi-funk
scumbag
8
4128
Vastaukset
- Totuuskomissio
FUNKYKARKURIT!!!
- mescalero84
Eternal Erection ja Q-continuum.
Olen puhunut. - punky-funk
Eternal Erection
Kuja Orchestra
The Cool Sheiks - Kallubba
en oikein tiedä...
- noita
Calypso king&the soul investigators
Eternal erection tietenkin
täältä löytyy
http://www.banditrekisteri.com/
->bandit->laajennettu haku "funk" - jubbes
Cheesus on sellanen vanhempi bändi,yhden levyn ovat tehneet joskus.
- fankyfan
Jo Stance
- <<<
suomesta ei ketää mut jenkeistä
mun top5
1. stanley clarke
2. miles davis
3. jeff beck
4. george benson
5. george benson
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2029734
- 114758
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka523760Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1043116Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv952772Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t102565Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m122098Golffarit kehityksen jarruna
Nyt kun yritetään saada kivitippua toimimaan niin golffarit iskee puukolla selkään joka asiassa. Majoituspalveluja maino131549- 481511
Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos721358