Siis kuka on siirtänyt

😡🌅🚿 auringonlaskun yhdeksään ilman mun lupaa. Taas on kiire iltapesulle ennen pimeää.

Kotimaiset omenat ovat tulleet kauppoihin. Nyt on massukin kibpeä kun olen syönyt raakana poimittuja omenia 🍎 ne erottaa siitä, kun siemenet ovat valkoisia. Kypsässä omenassa siemenet ovat ruskeita.

Käsikäyttöinen ruohonleikkuri oli ruostunut kiinni. Sain sen toimimaan vuosien tauon jälkeen 😊

Hyvää yötä 🥰

15

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unohdin msinits, että kampaaja on 21.9. Teetän samanlaiset kulmakarvat kuin on Groucho Marx:illa. Ainakin itsestä tuntuu siltä kampaajan käsittelyn jälkeen.

      • Anonyymi

        Kuinka usein käyt kampaajalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka usein käyt kampaajalla?

        Kirjoitukseni pääpointti ei ollut kampaajalla käynti vaan se missä kampaamo sijaitsee. Pitänee sekin nyt sitten lisätä. Kännykän kalenteri ilmoitti, että kävin täällä (eli mökillä) kampaajalla viime vuonna 30.9. Eli mökillä kerran vuodessa ja kotona silloin kun tarvitsee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitukseni pääpointti ei ollut kampaajalla käynti vaan se missä kampaamo sijaitsee. Pitänee sekin nyt sitten lisätä. Kännykän kalenteri ilmoitti, että kävin täällä (eli mökillä) kampaajalla viime vuonna 30.9. Eli mökillä kerran vuodessa ja kotona silloin kun tarvitsee.

        En nyt ala! Mistä toi anonyymi tuli kommentin tekijäksi kun kerran suurella vaivalla kirjauduin sisään.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        En nyt ala! Mistä toi anonyymi tuli kommentin tekijäksi kun kerran suurella vaivalla kirjauduin sisään.

        Ei tarkoitukseni ollut mitenkään pahalla kysyä vaan ihan uteliaisuudesta. Kun itse miehenä käyn kovin tiheään parturissa, niin ihan vaan mietin että naiset tuskin niin usein käyvät.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarkoitukseni ollut mitenkään pahalla kysyä vaan ihan uteliaisuudesta. Kun itse miehenä käyn kovin tiheään parturissa, niin ihan vaan mietin että naiset tuskin niin usein käyvät.

        Mulla on ollut nyt pidempi väli, kun yritän kasvattaa pidempää tukkaa. Vaikka onhan Saarikko malli vilpoinen ja helppo hoitaa.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Mulla on ollut nyt pidempi väli, kun yritän kasvattaa pidempää tukkaa. Vaikka onhan Saarikko malli vilpoinen ja helppo hoitaa.

        Okei 😊 kasvaako nopeasti hiukset sulla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okei 😊 kasvaako nopeasti hiukset sulla?

        Aikaisemmin on kasvanut nopsemmin. Nyt on tuollainen verenpainelääke mikä hidastaa hiustenkasvua. Nyt on tullut n. sentti kuussa.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Aikaisemmin on kasvanut nopsemmin. Nyt on tuollainen verenpainelääke mikä hidastaa hiustenkasvua. Nyt on tullut n. sentti kuussa.

        Juu 🙂 se on kai aika vakio nopeus, sentti kuussa. Joillain parikin senttiä.


    • Anonyymi

      Onpas palstalla tänään vilkasta.

      • Anonyymi

        No niin tuntuu olevan... Mitä ihmeen sakkia täällä oikeen pyörii?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No niin tuntuu olevan... Mitä ihmeen sakkia täällä oikeen pyörii?

        Kouluissa taitaa saada vielä pitää niitä kännyköitä. Siellä tunnilla on kiva surffailla kun opetus ei kiinnosta.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Kouluissa taitaa saada vielä pitää niitä kännyköitä. Siellä tunnilla on kiva surffailla kun opetus ei kiinnosta.

        Ja ilman minun lupaani et mee kuolemaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja ilman minun lupaani et mee kuolemaan

        Harvoin naurattaa täällä mikään, mutta nyt nauratti tämä kommentti kun se tuli silmiin yhtäkkiä keskusteluun kuulumattomana. Toivottavasti kukaan nyt ei luule taas mua joksikin muuksi. Ei ole kivaa jos joku saa kontolleen nää mun tekeleet.😅


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      375
      4397
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      282
      2463
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      140
      1759
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1534
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1453
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1297
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1295
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      58
      1196
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      39
      1132
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      345
      1050
    Aihe