Sitä minä tässä olen miettinyt usean vuoden, että voiko nainen rakastua sokeaan mieheen, vai kuvitellaanko sokeus yleensä sellaiseksi asiaksi, ettei ole mahdollista aloittaa mitään parisuhdetta. Tämän asian kanssa on pitänyt itse syntymäsokeana käyttää energiaa.
Olen kovasti yrittänyt löytää itselleni suhdetta ihmisen ei todellakaan ole hyvä elää yksin, ja olen saanut yksin elämisestä jokseenkin tarpeekseni. Muut kyllä tuntuvat löytävän itselleen parisuhdetta, ja monet naiset sanovat, että kyllä sinä joskus sellaisen sitten löydät, että kyllä joku haluaa sinut. Kukaan vaan ei ole tarjoutunut vielä tähän mennessä olemaan se joku.
Usein tunnutaan ajattelevan, että sokeatkin ovat sellaisia vammaisia, että he löytäkööt niitä suhteita omista piireistään tai muista vammaryhmistä, vaikka näin ei ole. Olen älyllisesti ja psyykkisesti ihan yhtä fiksu kuin kuka tahansa normaali ihminen, opiskelen ammattikorkeakoulussa, olen käynyt tavallisen peruskoulun ja lukionkin. Se vain tekee minusta erilaisen, etten näe, enkä voi tehdä kaikkia asioita, joita näkevät voivat tehdä. Mutta en minä mielestäni ole vammainen tämä on vain tällainen rajoite tai erityispiirre, joka minulla on, etten näe.
Ja jos sitä naista etsii esimerkiksi deittipalveluista, kertoako siellä olevansa sokea rehellisesti profiilissa, vai pitäisikö odottaa, kunnes alkaa viestinvaihto, ja sitten möläyttää jossain vaiheessa, että öö muuten sellainen pieni juttu, että olen sokea toivottavasti ei muuten haittaa. Jotkut sokeat sanovat, että pitää kertoa, ja jotkut sanovat, että ei missään tapauksessa silloin potentiaalisten kiinnostuneiden määrä on olematon.
Voiko nainen rakastua sokeaan mieheen?
5
419
Vastaukset 5
- Anonyymi
Miksi ei voisi rakastua? Totta kai voi!
- Anonyymi
Tietenkin voi rakastua ja kannattaa kyllä olla alusta saakka rehellinen asian suhteen.
- Anonyymi
Voisin rakastua jos ulkonäkö ja luonne kohdallaan.
- Anonyymi
Totta kai voi. Varsinkin jos muuten on normaali ja työssä käyvä. Kannattaa kertoa heti profiilissa. Kyllä miehen täytyy tehdä aloite. Herrasmies tekee aloitteen ja maksaa ekoilla treffeillä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää66809- 160798
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa22787Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.101767Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27728Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192650- 22592
- 61582
Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks36558VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40549On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78490- 39465
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75457- 57455
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9439Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
- 54428
- 40407