Mies heiluu ihan kännissä ympäri kämppää ja soittelee vieraille naisille kaijutin täysillä. Osa on meidän yhteisiä ystäviä joilla on miehet ja lapset mutta mies senkun soittaa ja jokeltaa mitä mieleen sattuu. Suuttuu kun yritän ottaa puhelinta pois ja uhkaa mennä vessaan soittelemaan alasti videopuheluita kuulemma tuntemilleen laatunaisille. Itkettää ja pelottaa että tuleeko nyt ero. En vaan enää jaksa😔
Mies taas kännissä ja soittaa kaijutinpuheluita vieraille naisille. En jaksa enää
9
505
Vastaukset
- Anonyymi
Sellainen jännämies. Ole nyt tyytyväinen kun olet saanut rengastettua komean jännämiehen.
- Anonyymi
Kiva pikku perjantai provokkeli ätmikäiseltä. 🥱
- Anonyymi
On nämä kyllä just niin tätä, kaipa näille joku konsumoijaryhmä sitten löytyy
- Anonyymi
Tuli niin hyvä olo kun luin tämän. Ajattelin että käyttäydyn sekavasti ja olen säälittävä miehenä, liian mukava naista kohtaan... noh, meissä on kaikissa hyvät ja huonot puolet :D.
Pitääkin itse ottaa tuo asenne - olen takuuvarmasti sitten seksikäs urkki <3 - Anonyymi
Törkeä aloitus, mutta ei kai kukaan oikeasti noin käyttäydy?
- Anonyymi
Aika usein oma mieskin soittelee vieraille naisille tai laittaa tekstiviestiä. Ei kuulemma ole mitään seksuaalisia tarkoituksia soittelulla ja viestittelyllä
- Anonyymi
Hauska😃
- Anonyymi
Kyllä täytyy olla kova riippuvuus miehestä jos tuolaista käyttäytymistä katsoo. Mikään ri ole niin vastenmieistä kuin alaston,känninen mies sokoilemasa. Hyi helkatti. En katsoisi hetkeäkään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2494514Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232949Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412712Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761695Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051532Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn161421- 511261
- 891185
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2031054- 471025