Mies heiluu ihan kännissä ympäri kämppää ja soittelee vieraille naisille kaijutin täysillä. Osa on meidän yhteisiä ystäviä joilla on miehet ja lapset mutta mies senkun soittaa ja jokeltaa mitä mieleen sattuu. Suuttuu kun yritän ottaa puhelinta pois ja uhkaa mennä vessaan soittelemaan alasti videopuheluita kuulemma tuntemilleen laatunaisille. Itkettää ja pelottaa että tuleeko nyt ero. En vaan enää jaksa😔
Mies taas kännissä ja soittaa kaijutinpuheluita vieraille naisille. En jaksa enää
9
478
Vastaukset
- Anonyymi
Sellainen jännämies. Ole nyt tyytyväinen kun olet saanut rengastettua komean jännämiehen.
- Anonyymi
Kiva pikku perjantai provokkeli ätmikäiseltä. 🥱
- Anonyymi
On nämä kyllä just niin tätä, kaipa näille joku konsumoijaryhmä sitten löytyy
- Anonyymi
Tuli niin hyvä olo kun luin tämän. Ajattelin että käyttäydyn sekavasti ja olen säälittävä miehenä, liian mukava naista kohtaan... noh, meissä on kaikissa hyvät ja huonot puolet :D.
Pitääkin itse ottaa tuo asenne - olen takuuvarmasti sitten seksikäs urkki <3 - Anonyymi
Törkeä aloitus, mutta ei kai kukaan oikeasti noin käyttäydy?
- Anonyymi
Aika usein oma mieskin soittelee vieraille naisille tai laittaa tekstiviestiä. Ei kuulemma ole mitään seksuaalisia tarkoituksia soittelulla ja viestittelyllä
- Anonyymi
Hauska😃
- Anonyymi
Kyllä täytyy olla kova riippuvuus miehestä jos tuolaista käyttäytymistä katsoo. Mikään ri ole niin vastenmieistä kuin alaston,känninen mies sokoilemasa. Hyi helkatti. En katsoisi hetkeäkään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322953- 61341
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201296Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701171- 441129
- 371001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38991Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133947- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36867