Hyvä työ tai ura eli pitää työstään ja tienaa vähintään 3000 euroa (tienaan itse tuon verran)
Käyttää alkoholia viisaasti (juon itse vähän)
Vähintään 170 cm (olen itse 178 cm)
Paino voi olla lievästi ylipainon puolella, mutta ei missään tapauksessa alipainoinen (olen itse hoikka, mutta mies saa olla isokokoinen)
Älykkyysosamäärä mieluiten yli 130, mutta jos sosiaalisesti lahjakas ja hyvä sängyssä, niin ihan sama. Kunhan on jossain määrin kiinnostunut itsensä kehittämisestä
Ei pukeudu kuin teini, mutta ei nyt sentään puku päällä tarvitse olla.
Suvaitsevainen ja lasi puoliksi täynnä -asenne
Arvomaailmaltaan mielummin humanisti
Empaattinen ja nöyrä (näistä voi neuvotella, jos on muuten kiva tyyppi)
Lopputulos: Olen loppuelämäni sinkku. Ihan kiinnostavat tyypit eivät ole olleet kiinnostuneet minusta, mutta toisaalta kaikki listan kohdat eivät ole olleet kunnossa.
Ihannemieheni kriteerit
4
411
Vastaukset
- Anonyymi
Niin.. Itse täytän kaikki listan kohdat kevyesti.
Mutta koska olen aikuinen, eli en jaksa kiukutella pikkuasioista, en ilmeisesti ole kiinnostava.
Tuntuu, että typerys, reppana, joka on jatkuvasti pahalla tuulella ja tarvitsee hoivaa, on kiinnostava.
Ei aikuinen ,itsenäisesti ajatteleva herrasmies..
Joten, ehkä myös loppuelämän sinkku. - Anonyymi
Pidän siitä pesukoneen käydessä. Lippistä en käytä muutenkaan.
- Anonyymi
No kauppalistan kanssa miestä itelles etit ni koitappa kasvaa aikuseks et tiedät edes mitä elämääs haluat edes mu tuon listan kaikki kohdat täyttävän miehen kun löydät ni varaudu si siihi mitä sulla on vastassa kun olet vuoden tämän kanssa saman katon alla asunu tosa tuloluokassa monikin mies taitaa useimmi olla työttömänä kun töissä tai hermojen takia sairaslomalla miksi mielummin tutustua ihmiseen kun etsiä kauppalistan kanssa mietippä vaikka sitä si
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892