Hyvä työ tai ura eli pitää työstään ja tienaa vähintään 3000 euroa (tienaan itse tuon verran)
Käyttää alkoholia viisaasti (juon itse vähän)
Vähintään 170 cm (olen itse 178 cm)
Paino voi olla lievästi ylipainon puolella, mutta ei missään tapauksessa alipainoinen (olen itse hoikka, mutta mies saa olla isokokoinen)
Älykkyysosamäärä mieluiten yli 130, mutta jos sosiaalisesti lahjakas ja hyvä sängyssä, niin ihan sama. Kunhan on jossain määrin kiinnostunut itsensä kehittämisestä
Ei pukeudu kuin teini, mutta ei nyt sentään puku päällä tarvitse olla.
Suvaitsevainen ja lasi puoliksi täynnä -asenne
Arvomaailmaltaan mielummin humanisti
Empaattinen ja nöyrä (näistä voi neuvotella, jos on muuten kiva tyyppi)
Lopputulos: Olen loppuelämäni sinkku. Ihan kiinnostavat tyypit eivät ole olleet kiinnostuneet minusta, mutta toisaalta kaikki listan kohdat eivät ole olleet kunnossa.
Ihannemieheni kriteerit
4
408
Vastaukset
- Anonyymi
Niin.. Itse täytän kaikki listan kohdat kevyesti.
Mutta koska olen aikuinen, eli en jaksa kiukutella pikkuasioista, en ilmeisesti ole kiinnostava.
Tuntuu, että typerys, reppana, joka on jatkuvasti pahalla tuulella ja tarvitsee hoivaa, on kiinnostava.
Ei aikuinen ,itsenäisesti ajatteleva herrasmies..
Joten, ehkä myös loppuelämän sinkku. - Anonyymi
Pidän siitä pesukoneen käydessä. Lippistä en käytä muutenkaan.
- Anonyymi
No kauppalistan kanssa miestä itelles etit ni koitappa kasvaa aikuseks et tiedät edes mitä elämääs haluat edes mu tuon listan kaikki kohdat täyttävän miehen kun löydät ni varaudu si siihi mitä sulla on vastassa kun olet vuoden tämän kanssa saman katon alla asunu tosa tuloluokassa monikin mies taitaa useimmi olla työttömänä kun töissä tai hermojen takia sairaslomalla miksi mielummin tutustua ihmiseen kun etsiä kauppalistan kanssa mietippä vaikka sitä si
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346