Ihannemieheni kriteerit

Anonyymi-ap

Hyvä työ tai ura eli pitää työstään ja tienaa vähintään 3000 euroa (tienaan itse tuon verran)
Käyttää alkoholia viisaasti (juon itse vähän)
Vähintään 170 cm (olen itse 178 cm)
Paino voi olla lievästi ylipainon puolella, mutta ei missään tapauksessa alipainoinen (olen itse hoikka, mutta mies saa olla isokokoinen)
Älykkyysosamäärä mieluiten yli 130, mutta jos sosiaalisesti lahjakas ja hyvä sängyssä, niin ihan sama. Kunhan on jossain määrin kiinnostunut itsensä kehittämisestä
Ei pukeudu kuin teini, mutta ei nyt sentään puku päällä tarvitse olla.
Suvaitsevainen ja lasi puoliksi täynnä -asenne
Arvomaailmaltaan mielummin humanisti
Empaattinen ja nöyrä (näistä voi neuvotella, jos on muuten kiva tyyppi)

Lopputulos: Olen loppuelämäni sinkku. Ihan kiinnostavat tyypit eivät ole olleet kiinnostuneet minusta, mutta toisaalta kaikki listan kohdat eivät ole olleet kunnossa.

4

446

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin.. Itse täytän kaikki listan kohdat kevyesti.
      Mutta koska olen aikuinen, eli en jaksa kiukutella pikkuasioista, en ilmeisesti ole kiinnostava.
      Tuntuu, että typerys, reppana, joka on jatkuvasti pahalla tuulella ja tarvitsee hoivaa, on kiinnostava.
      Ei aikuinen ,itsenäisesti ajatteleva herrasmies..

Joten, ehkä myös loppuelämän sinkku.

• Anonyymi

Pidän siitä pesukoneen käydessä. Lippistä en käytä muutenkaan.

• Anonyymi

No kauppalistan kanssa miestä itelles etit ni koitappa kasvaa aikuseks et tiedät edes mitä elämääs haluat edes mu tuon listan kaikki kohdat täyttävän miehen kun löydät ni varaudu si siihi mitä sulla on vastassa kun olet vuoden tämän kanssa saman katon alla asunu tosa tuloluokassa monikin mies taitaa useimmi olla työttömänä kun töissä tai hermojen takia sairaslomalla miksi mielummin tutustua ihmiseen kun etsiä kauppalistan kanssa mietippä vaikka sitä si

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      181
      2376
    2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      183
      1964
    3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      173
      1821
    4. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      119
      1645
    5. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      31
      1565
    6. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      115
      1399
    7. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
      Perussuomalaiset
      171
      1165
    8. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      166
      1126
    9. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
      Perussuomalaiset
      77
      1103
    10. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      60
      1070
    Aihe