Kerro asia jota ei pysty sanoin kuvailemaan.

Anonyymi-ap

Mikä on sellainen.

71

549

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Odotatko paljonkin kommentteja? 🤭

      No, joskus joku tunne. - Vapaapäivän aamuna kitalaki täynnä suklaata kuuntelet rakkaasi kanssa sängyssä lempimusiikkia, niin siinä. 😍

      • Anonyymi

        Ei paha ollenkaan.😉😊.


    • Anonyymi

      Se lakkaisi olemasta, jos sanoin pystyisin sen kuvailemaan.

    • Minuus.

    • Anonyymi

      Niin, vastaus olisikin sitten se on "asia jota ei pysty sanoin kuvailemaan", vai olisiko tuokaan oikea vastaus koska tuokin kuvaili sanoin sitä asiaa...

    • Anonyymi

      Eli ei olisi kannattanut vastata olisi ollut ehkä oikein vastaus.

    • Anonyymi

      Joillekin gnostilaisille jumalan nimi oli sellainen asia. Äänen syntyminen vaatii resonanssia, ja resonanssi vaatii erillisyyttä. Täydellisyydessä on näin ollen vain hiljaisuutta, koska täydellisyydessä ei ole erillisyyttä eikä resonanssia. Jumalan nimi voidaan näin ollen esittää vain symbolilla.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Kun haukkaa kismetistä palasen eli kismet suklaa

    • Ilon tunne, kun elopainoni on 80.1 kg vaatteet päällä. 79 kg ja pääsen leikkausjonoon. Jee!

      Toissakesänä oli vielä 96 kiloa. 😊

      En pysty sanoin kuvailemaan miltä nyt tuntuu.

      • Hitaasti on pudonnut, mutta pudonnut kumminkin. Ehkäpä tällä kertaa pudotus on pysyvämpää, kun muutokset on pysyviä ja rauhassa tehty.


      • Anonyymi

        Onnittelut.
        Pidä linja.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onnittelut.
        Pidä linja.

        -keinovaginamies-

        Tattis. Näin on aikomus. Ruokavalio on muuttunut ja uinti tulee kävelyn lisäksi viikottaisiin harrasteisiin. Alkaen ensi viikosta. 😛

        Hyötyliikunnan lisäksi.


      • Tämäpä oli kiva kuulla. Hyvää työtä olet tehnyt!🙌🏻


      • Anonyymi

        Upeeta mahtavaa. Hienosti mennyt!)🤗.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Tämäpä oli kiva kuulla. Hyvää työtä olet tehnyt!🙌🏻

        Jeps, se on terveyden kannalta ollut sellainen ryhtiliike. Kun painaa vähemmän, vetelät nivelet kulumineen kestää paremmin ja kakkostyypin diabetes saattaa jopa lähteä poiskin, kun ruokailu on kunnossa myöskin. Sitten vielä tuo rintojen pienennysleikkaus on yksi iso motivaattori. Siinä on Bmi raja 30 ja nyt ollaan jo alle sen. Mutta vielä nipistä vähän. Jonoon hankkiudun kyllä jo ensi viikosta. Jonot leikkauksiin on pitkät.

        Ja leikkauksen jälkeenkin sairasloma 2 kk joten koitan tähdätä ensi syksyyn, mikäli mahkuja.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Hitaasti on pudonnut, mutta pudonnut kumminkin. Ehkäpä tällä kertaa pudotus on pysyvämpää, kun muutokset on pysyviä ja rauhassa tehty.

        Varmasti on.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Upeeta mahtavaa. Hienosti mennyt!)🤗.

        Tää oli multa. Unohtu rekkautua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Upeeta mahtavaa. Hienosti mennyt!)🤗.

        Thanksista. 🤗


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Tää oli multa. Unohtu rekkautua.

        Jeps. 😛

        Mä livistän nyt pihalle takas pihahommiin. Täytyy kärrätä 20 pussia 45 litraa mustaa multaa vielä istutusalueelle. Sitten vähän kuormalavoja kanniskella vielä lisää. Lavakaulukset niitten päälle kankaineen. Muokkaan kasvimaan uusiksi, että saan tehtyä 30 neliötä mansikkamaata lisää. 😃


      • Huitale kirjoitti:

        Jeps. 😛

        Mä livistän nyt pihalle takas pihahommiin. Täytyy kärrätä 20 pussia 45 litraa mustaa multaa vielä istutusalueelle. Sitten vähän kuormalavoja kanniskella vielä lisää. Lavakaulukset niitten päälle kankaineen. Muokkaan kasvimaan uusiksi, että saan tehtyä 30 neliötä mansikkamaata lisää. 😃

        Siinäpä sulla hyötyliikuntaa sitten riittääkin.🙂.


      • Huitale kirjoitti:

        Thanksista. 🤗

        Tosin malta olla kertomatta oon multakin reilu 10kg tippunu tän vuoden aikana.🙂.


      • Huitale kirjoitti:

        Jeps, se on terveyden kannalta ollut sellainen ryhtiliike. Kun painaa vähemmän, vetelät nivelet kulumineen kestää paremmin ja kakkostyypin diabetes saattaa jopa lähteä poiskin, kun ruokailu on kunnossa myöskin. Sitten vielä tuo rintojen pienennysleikkaus on yksi iso motivaattori. Siinä on Bmi raja 30 ja nyt ollaan jo alle sen. Mutta vielä nipistä vähän. Jonoon hankkiudun kyllä jo ensi viikosta. Jonot leikkauksiin on pitkät.

        Ja leikkauksen jälkeenkin sairasloma 2 kk joten koitan tähdätä ensi syksyyn, mikäli mahkuja.

        Hei huippua🙌🏻 tuo pienennysleikkaus kuulostaa hyvältä auttaa varmasti selkävaivoihin.👍🏼 varmasti auttaa pieni kevennys myös niveliä ja että muutenkin on helpompi tallustaa ja liikkua. Se on mielestäni tärkein asia, että pystyy liikkumaan.🙏

        Viimesillinäni raskaana ollessa olen painanut jotain 69kg. Silloin kyllä tuntui jo sekin hurjalta tähän 160cm. Vartaloon. Mutta hyvin pääsin silti käymään mökillä ollessa kyykky pissalla..😂 se oli kyllä näky.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Hei huippua🙌🏻 tuo pienennysleikkaus kuulostaa hyvältä auttaa varmasti selkävaivoihin.👍🏼 varmasti auttaa pieni kevennys myös niveliä ja että muutenkin on helpompi tallustaa ja liikkua. Se on mielestäni tärkein asia, että pystyy liikkumaan.🙏

        Viimesillinäni raskaana ollessa olen painanut jotain 69kg. Silloin kyllä tuntui jo sekin hurjalta tähän 160cm. Vartaloon. Mutta hyvin pääsin silti käymään mökillä ollessa kyykky pissalla..😂 se oli kyllä näky.

        Kaunis näky ihan varmasti kuitenkin.😉😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Siinäpä sulla hyötyliikuntaa sitten riittääkin.🙂.

        Juu, viime viikolla oli 21 pussia ja 45litraa pussi. Onhan tuota multaa tullu kannettua jo 41 pussia x 45 litraa. Ja lapioituakin useampi kuormalavakauluksellinen tyhjäksi. Tuo on parasta hyötyliikuntaa, kun puuhaa pihan parissa. Äkkiä tulee oltua usea tunti työntouhussa. Nyt pyykit väliin ja vähän ruokaa tulille. 🙂


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Tosin malta olla kertomatta oon multakin reilu 10kg tippunu tän vuoden aikana.🙂.

        Hieno homma! 😊👍❤️


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Hei huippua🙌🏻 tuo pienennysleikkaus kuulostaa hyvältä auttaa varmasti selkävaivoihin.👍🏼 varmasti auttaa pieni kevennys myös niveliä ja että muutenkin on helpompi tallustaa ja liikkua. Se on mielestäni tärkein asia, että pystyy liikkumaan.🙏

        Viimesillinäni raskaana ollessa olen painanut jotain 69kg. Silloin kyllä tuntui jo sekin hurjalta tähän 160cm. Vartaloon. Mutta hyvin pääsin silti käymään mökillä ollessa kyykky pissalla..😂 se oli kyllä näky.

        Joo, kevennys tekee hyvää. Mulla on lihasta kuitenkin enempi kun rasvaa, niin millään en alle 70 kiloon pääse kuivattamatta lihaksiani pois. Enkä mäkään pitkä ole, enää 165 cm. 2 cm lähteny pituudesta johku nikamiin vissiin.

        Mulla oli hirmunen maha kummassakin raskaudessa. Ja se 96 kiloa silloinkin. 🙂

        Aika rankkaa oli lonkille. 😁


      • Onpa kova juttu! Onnittelut Huitale ❤️
        Rauhallisessa tahdissa tehty painonpudotus on varmasti vielä pysyvämpikin. 👍


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kaunis näky ihan varmasti kuitenkin.😉😊.

        Voi olla😅


      • Xena-183 kirjoitti:

        Onpa kova juttu! Onnittelut Huitale ❤️
        Rauhallisessa tahdissa tehty painonpudotus on varmasti vielä pysyvämpikin. 👍

        Kiitos. Se on jännä miten helposti kolot saa kertymään, mutta miten vaikeesti ne tippuu pois. Ajattelin, että kaikessa rauhassa opettelen ja vakiinnutan ruokailun ja ruokavalion, sitten vasta siirryn hyötyliikunnasta lisä liikkumiseen. Molempia en saisi samalla tehtyä. 😅


      • Huitale kirjoitti:

        Kiitos. Se on jännä miten helposti kolot saa kertymään, mutta miten vaikeesti ne tippuu pois. Ajattelin, että kaikessa rauhassa opettelen ja vakiinnutan ruokailun ja ruokavalion, sitten vasta siirryn hyötyliikunnasta lisä liikkumiseen. Molempia en saisi samalla tehtyä. 😅

        Kilot nyt kumminkin. 😄

        Kolot.. Hmph. 😂


      • Huitale kirjoitti:

        Joo, kevennys tekee hyvää. Mulla on lihasta kuitenkin enempi kun rasvaa, niin millään en alle 70 kiloon pääse kuivattamatta lihaksiani pois. Enkä mäkään pitkä ole, enää 165 cm. 2 cm lähteny pituudesta johku nikamiin vissiin.

        Mulla oli hirmunen maha kummassakin raskaudessa. Ja se 96 kiloa silloinkin. 🙂

        Aika rankkaa oli lonkille. 😁

        Lihas on aina parempi👍🏼 tarvisin itse sitä myös. Olis kyllä kaikki kuntoilu tarvikkeetkin kotona..


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Lihas on aina parempi👍🏼 tarvisin itse sitä myös. Olis kyllä kaikki kuntoilu tarvikkeetkin kotona..

        Se kertyy yksilöillä kelle mitenkin. Mulla se on kertynyt aina melko helposti ilman mitään isompia rääkkejäkään. 🙂

        Ihan vaan tekemällä fyysisiä töitä voimieni takaa. Lihakset huutaa hoosiannaa aina tuörupeamien jälkeen, mutta tykkää kyllä kun kunnolla pungertaa. Pari päivää lepää ja jo helpottaa. Kun vaan oppisin lepäämään kirjaimellisesti.


      • Huitale kirjoitti:

        Kilot nyt kumminkin. 😄

        Kolot.. Hmph. 😂

        Ihan järkevä valinta. Siinä tekee vain itsensä kipeäksi, jos yrittää liian kovaa liikuntaa liian suurella painolla ja siihen se innostus sitten tyssää.
        Olen tosi iloinen puolestasi 🤗


      • Xena-183 kirjoitti:

        Ihan järkevä valinta. Siinä tekee vain itsensä kipeäksi, jos yrittää liian kovaa liikuntaa liian suurella painolla ja siihen se innostus sitten tyssää.
        Olen tosi iloinen puolestasi 🤗

        Kiitos. 🤗❤️


      • Huitale kirjoitti:

        Se kertyy yksilöillä kelle mitenkin. Mulla se on kertynyt aina melko helposti ilman mitään isompia rääkkejäkään. 🙂

        Ihan vaan tekemällä fyysisiä töitä voimieni takaa. Lihakset huutaa hoosiannaa aina tuörupeamien jälkeen, mutta tykkää kyllä kun kunnolla pungertaa. Pari päivää lepää ja jo helpottaa. Kun vaan oppisin lepäämään kirjaimellisesti.

        Olen niin hento rakenteiden niin siitä se varmasti on, että minusta ei saa lihaskimppua kyllä millään. Mutta toki jonkunverran lihasta kyllä tulee jos vaan tekisin enemmän töitä asian eteen.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Olen niin hento rakenteiden niin siitä se varmasti on, että minusta ei saa lihaskimppua kyllä millään. Mutta toki jonkunverran lihasta kyllä tulee jos vaan tekisin enemmän töitä asian eteen.

        Hentokin saa kasvatettua itseään, mutta mitä nuorempana sen tekee niin paremmin tietysti keho vielä muokkaantuu.

        Eikä se koko tärkeää olekkaan, vaan että viihdyt itsessäsi. 😊

        Minä viihdyn itsessäni vähän rotevampana, joten tykkään kun olen kasvanut teinivuosien hoikkuudesta. Jotenkin olen terveempi ja energisempi, kun oon hiukan isompi mitä ihannelukemat mittareissa näyttää. Oikein ohuena oli aina voimaton ja sairas olo. Joten tuokin on niin yksillöllistä. 🙂


      • Huitale kirjoitti:

        Hentokin saa kasvatettua itseään, mutta mitä nuorempana sen tekee niin paremmin tietysti keho vielä muokkaantuu.

        Eikä se koko tärkeää olekkaan, vaan että viihdyt itsessäsi. 😊

        Minä viihdyn itsessäni vähän rotevampana, joten tykkään kun olen kasvanut teinivuosien hoikkuudesta. Jotenkin olen terveempi ja energisempi, kun oon hiukan isompi mitä ihannelukemat mittareissa näyttää. Oikein ohuena oli aina voimaton ja sairas olo. Joten tuokin on niin yksillöllistä. 🙂

        Joillekin lukemat on mittarina tärkeitä, mulle olotilani. Se että jaksan ja tunnen voivani hyvin. 💪😄


      • Huitale kirjoitti:

        Hentokin saa kasvatettua itseään, mutta mitä nuorempana sen tekee niin paremmin tietysti keho vielä muokkaantuu.

        Eikä se koko tärkeää olekkaan, vaan että viihdyt itsessäsi. 😊

        Minä viihdyn itsessäni vähän rotevampana, joten tykkään kun olen kasvanut teinivuosien hoikkuudesta. Jotenkin olen terveempi ja energisempi, kun oon hiukan isompi mitä ihannelukemat mittareissa näyttää. Oikein ohuena oli aina voimaton ja sairas olo. Joten tuokin on niin yksillöllistä. 🙂

        Olen aina ollut normaalipainoinen. Joskus laihdutin itseni oikeasti hoikaksi, enkä kyllä oikein siitäkään peilikuvasta pitänyt.

        Nykyään olen siis tyytyväisempi omana pikku pökkelönä jolta löytyy mitä puristaa Toki sitä lihasta lisää tähän varteen😅 niin sit olis oikein passeli👍🏼😉


      • Huitale kirjoitti:

        Joillekin lukemat on mittarina tärkeitä, mulle olotilani. Se että jaksan ja tunnen voivani hyvin. 💪😄

        Siis juurikin se, että saat painaa mitä painat, kunhan jaksat toimia arjen askareissa.. se on se👍🏼


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Olen aina ollut normaalipainoinen. Joskus laihdutin itseni oikeasti hoikaksi, enkä kyllä oikein siitäkään peilikuvasta pitänyt.

        Nykyään olen siis tyytyväisempi omana pikku pökkelönä jolta löytyy mitä puristaa Toki sitä lihasta lisää tähän varteen😅 niin sit olis oikein passeli👍🏼😉

        Varsin nätiltä sinä näytät niissä vartalokuvissasi, vaikkei tietysti itse aina ihan samaa mieltä olisikaan. Mutta tuo tyytyväisyys itseensä on ehdottomasti hyvä asia, hyvinvoinnin yksi oleellinen juttu. 😊👍


      • Huitale kirjoitti:

        Varsin nätiltä sinä näytät niissä vartalokuvissasi, vaikkei tietysti itse aina ihan samaa mieltä olisikaan. Mutta tuo tyytyväisyys itseensä on ehdottomasti hyvä asia, hyvinvoinnin yksi oleellinen juttu. 😊👍

        Kiitos! Yleensä olemme itsemme pahin kriitikko.

        Tietysti nuorempana on tullut oltua kriittisempi, itseään kohtaan. Nykyään löytyy sitä itsevarmuutta ja että on hyvä olla siinä tämänhetkisessä kehossa.

        Toki tietysti huomaa, että pyllyn kaari rupeaa tippumaan😅 mutta sillekin asialle voi itse tehdä jotain jos haluaa. Jos ei halua, niin sekin on mielestäni ok. Koska minähän tässä kehossa olen eikä kukaan muu.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Kiitos! Yleensä olemme itsemme pahin kriitikko.

        Tietysti nuorempana on tullut oltua kriittisempi, itseään kohtaan. Nykyään löytyy sitä itsevarmuutta ja että on hyvä olla siinä tämänhetkisessä kehossa.

        Toki tietysti huomaa, että pyllyn kaari rupeaa tippumaan😅 mutta sillekin asialle voi itse tehdä jotain jos haluaa. Jos ei halua, niin sekin on mielestäni ok. Koska minähän tässä kehossa olen eikä kukaan muu.

        Naulan kantaan. 😃👍❤️


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Voi olla😅

        Ei kun kyllä se ihan varmasti oli.😉😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ei kun kyllä se ihan varmasti oli.😉😊.

        Se riippuu varmasti ketä pitää kauniina raskaana olevaa naista☺️ eikä se näky nyt, niin ihmeellinen ole kun pylly painaa maahan ja jalat niin hiton leveällä, kun maha ottaa muuten eteen😂


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Se riippuu varmasti ketä pitää kauniina raskaana olevaa naista☺️ eikä se näky nyt, niin ihmeellinen ole kun pylly painaa maahan ja jalat niin hiton leveällä, kun maha ottaa muuten eteen😂

        Raskaana olevat naiset on kyllä myös ihan kauniita ja jos on jo valmiiksi kaunis niin ei se raskaus sitä pois vie.😊.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Raskaana olevat naiset on kyllä myös ihan kauniita ja jos on jo valmiiksi kaunis niin ei se raskaus sitä pois vie.😊.

        No ei.🤔 itse asiassa se on jollain lailla niin uskomaton tunne. Että minussa on tällainen koneisto joka valmistaa pienen tulokkaan tähän maailmaan.🤔


      • Mikkojuhan
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No ei.🤔 itse asiassa se on jollain lailla niin uskomaton tunne. Että minussa on tällainen koneisto joka valmistaa pienen tulokkaan tähän maailmaan.🤔

        No aivan varmasti on sitä ei miehenä sillain oikeen osaa käsittääkään että miltä se tuntuu. Vaikka siihen sitä miestäkin tarvitaan hiukan niin se on niin eriasia kuitenkin.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No aivan varmasti on sitä ei miehenä sillain oikeen osaa käsittääkään että miltä se tuntuu. Vaikka siihen sitä miestäkin tarvitaan hiukan niin se on niin eriasia kuitenkin.🙂.

        Se on kyllä ikävä, kun ette voi kuin ihailla vierestä. Ja fiilistellä sitten vaan vaikka niissä neuvola käynneissä.🤗


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Se on kyllä ikävä, kun ette voi kuin ihailla vierestä. Ja fiilistellä sitten vaan vaikka niissä neuvola käynneissä.🤗

        Joo mutta saadaanhan me sitten kuitenkin auttaa ja huolehtia teistä ja helliä kun tuntuu pahalta kun teillä rankempi osa on.🤗.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo mutta saadaanhan me sitten kuitenkin auttaa ja huolehtia teistä ja helliä kun tuntuu pahalta kun teillä rankempi osa on.🤗.

        Sekin on niin kiinni siitä miehestä, mutta hyvä jos sinä ajattelet noin🙏

        Vaikka itse en synnytyksessä ole kertaakaan kaivannut miestä vierelle. Mutta kätilöistä on kyllä ollut valtava apu.🙏


    • Anonyymi

      Oleminen. Tästä on tosin kirjoitettu, esim. Martin Heidegger, mutta hän hyvin kirjoittikin, ettei olemista pysty määrittelemään sanoin.

      Siksi eksistentialismissa pyritään tavoittelemaan tuota olemisen sanoin kuvailematonta puolta käsitteellä 'eksistenssi'. Joku on sitten vinoillut, ettei tuo mitään auta, kun yhden sanan tilalle vaihdetaan toinen.

      Mutta siitä ei ole kysymys. Pitää ensin ymmärtää, mitä tarkoittaa 'sillensä jättäminen'. Sitäkään ei voi tosin sanoin ymmärtää, mutta se onkin sitten jo toinen juttu se.

      • Anonyymi

        Nokia 6

        Uskomaton. . .


    • Esikoisen syntymä. Se tunne oli jotain mitä ei vaan aiemmin ollut kokenut.😍 eikä sitä ehkä oikein osaa edes kuvailla.

    • Joo mä ymmärrän että lapsen syntymä. mutta mulle kun ei sellasta kunniaa suotu. Niin se, kun näkee jonkun vanhan ränsistyneen tehtaan. Siihen kun liittyy ensinnäki se rakennustyö, mutta sen lisäksi myös kaikki se työ mikä siellä tehtaassa on tehty.

      Mulla tulee huomenna Youtubeen video hylätystä sairaalasta. Juu mä
      tiedän että sairaalat on ikäviä paikkoja. Mutta tämä on mielisairaala eli miellyttävä sairaala. Eli kannattaa katsoa Taalainmaalta. Ja löysin lisäksi älyttömän hyvän mustikkapaikan.

      • Sairaalassa ollessani synnytykset/keuhkokuume, jopa mietin, että haluaisin auttaa ihmisiä, että se olisi jotenkin lähellä sydäntä. Eli sairaanhoitajan ammatti kiinnostaa, mutta koen olevani kumminkin sen verran epäsosiaalinen, niin siltä osin ei ole minun ammattini.

        Varmasti hienoja nuo vanhat rakennus videot. Vaikka olisivatkin hylättyjä. Itse arvostan myös kaikkea vanhaa. 👍🏼


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Sairaalassa ollessani synnytykset/keuhkokuume, jopa mietin, että haluaisin auttaa ihmisiä, että se olisi jotenkin lähellä sydäntä. Eli sairaanhoitajan ammatti kiinnostaa, mutta koen olevani kumminkin sen verran epäsosiaalinen, niin siltä osin ei ole minun ammattini.

        Varmasti hienoja nuo vanhat rakennus videot. Vaikka olisivatkin hylättyjä. Itse arvostan myös kaikkea vanhaa. 👍🏼

        Mä hain aikoinaan sairaanhoitajakoulutukseen ja kävin niissä kauheissa koko päivän kestävissä testeissä. niin sitten aattelin ettei se ole mun ala. mutta oon kuitenkin ollut sairaalassa töissä kuljetustehtävissä ja tykkäsin siitä työstä, kun siinäkin kokee olevansa hyödyksi.


      • JeroP kirjoitti:

        Mä hain aikoinaan sairaanhoitajakoulutukseen ja kävin niissä kauheissa koko päivän kestävissä testeissä. niin sitten aattelin ettei se ole mun ala. mutta oon kuitenkin ollut sairaalassa töissä kuljetustehtävissä ja tykkäsin siitä työstä, kun siinäkin kokee olevansa hyödyksi.

        Olet siis ollut hyvässä ammatissa.👍🏼


    • Kaikkea pystyy kuvailemaan ja kaikesta pystyy puhumaan, mutta toinen asia on kuinka hyvin ja kuinka ymmärrettävästi.

    • Oman vauvan päälaen tuoksu ja tuntu on sellainen sanoinkuvaamaton onnen huipentuma, että omasta päästä alkaa huipata, kun sitä vieläkin muistelee ja miettii. Vauva-aikaan on varmaankin siksi laitettu lisukkeeksi kaikenlaista "pikku" haastetta, valvomista sun muuta, ettei äidit ihan pyörtyisi siihen pakahduttavaan onnen tunteeseen ;)

    • Anonyymi

      Se kun viatonta pientä koululaista joukolla pilkataan, vähätellään ja nauretaan eikä kukaan auta. Aikuisista varsinkaan.

    • Anonyymi

      Voimakas orgasmi on vaikea sanoin kuvata. Ei ole kohtaa missä se ei tuntuisi. Osuvan musiikin tunne elimistössä, ei oikein tiedä mitä kohtaa se koskettaa. Se valtaa koko kehon ja mielen. Kun ei tiedä missä sielu on, ei tiedä sekö siinä värisee.
      Joskus hyvin harvoin suuttumus on niin vahva etteivät sanat riitä. En kuitenkaan puukkoa ota. Suu kuivuu ja kuulo niinkuin häviäisi, tulee bläck out.

    • Anonyymi

      Jumalan suuruus

    • Anonyymi

      Tiedän vastauksen: Tulevaisuus.

      Sitä et voi sanoin kuvailla, koska et yhtään tiedä siitä mitään, kuitenkin voit sen sanoa sanana.

    • Ei tule nyt muuta mieleen, kuin sellainen tyhjyyden tunne, mikä välillä tulee, kun miettii elämäänsä eteenpäin... Kuten vaikka tulevaa talvea...

    • Anonyymi

      Pallihieronta?

    • Anonyymi

      Onnellisuuden tunne.

    • Illan sininen hetki, kynttilä lepattaa pöydällä, takassa rätisee halko, mies istuu viereen ja ottaa karhumaiseen halaukseen. Aika pysähtyy. 🥰⏳

      Ollaan vaan hiljaa ja lähekkäin.

    • Anonyymi

      Ei sellasta oo. Kaikki asiat pystyy kuvailemaan, kaikkea vaan ei tarpeeks osuvasti, kauniisti.

      • Anonyymi

        No kuvaile tulevaisuutta, vaikka huomista kuvaile mitä tulet tekemään huomenna kello 13.52:98?

        Vai pystytkö kuvailemaan tulevaisuutta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuvaile tulevaisuutta, vaikka huomista kuvaile mitä tulet tekemään huomenna kello 13.52:98?

        Vai pystytkö kuvailemaan tulevaisuutta?

        Voi tulevaisuuttakin kuvailla, tosin sen kuvailu on mutuilua. Huomenna tohon virheellisesti merkkaamaas aikaan, kuvailen olevani samoissa puuhissa ku arkisin aina. Edustuskelpoinen ja ystävällinen, siten se työpäivä aina menee.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      156
      1912
    2. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      131
      1754
    3. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      102
      1517
    4. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      17
      1223
    5. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      71
      1218
    6. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      68
      1171
    7. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      220
      978
    8. Oletko tutustunut muihin

      Samalla tavalla kuin häneen?
      Ikävä
      68
      796
    9. Uskotko että kohdataan vielä?

      Kysymys otsikossa, aloitukseen ei muuta lisättävää.
      Ikävä
      45
      730
    10. Miksi homous puhuttaa konservatiiveja vuodesta toiseen?

      Kysymykseen on vastattukin Kansanlähetyksen osalta: "Miksi sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat ovat konserv
      Luterilaisuus
      191
      704
    Aihe