ihannenainen

Anonyymi-ap

Ei pihtaa, ei tuhlaa talousrahoja, ja pitää 350 neliön linnani siistinä. Vastavuoroisesti olen cuckold, swinger ja kimppa fetisseillä varustettu mies. Voin luvata sinulle rajattomasti seksiä yhdessä valisemiemme kumppanien kanssa. Paljon matkustelua. Talvet lämpimässä. Ei huolta taloudesta. ikäsi 40 -50 vuotta, sopusuhtainen ja persoonallisen kaunis. Tästä ei tarjous parane.

9

579

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Luulisi noilla kriteereillä löytyvän nainen. Minä olen liian nuori enkä pidä siivoamisesta.

• Anonyymi

Ahdistavan iso läävä...

• Anonyymi

Täynnä kissan kusta?

• Anonyymi

Hommaisit siivoojan.

• Anonyymi

Saanko puolet kun sinä kuolet? Oletko aina kiltti minulle vai raadanko kynnet verillä. Teen ruokaa sinulle 3h välein kun tulet huutaen sisälle. Et huomio minuA

• Anonyymi

Ei pihtaa, ei tuhlaa talousrahoja, ja pitää 350 neliön linnani siistinä

Mä menisin kohta just tohon ikärajaan, mutta tarjous ei minusta ole kovin kummoinen.

Olen sopusuhtainen. En tiedä mikä ihme on "persoonallisen kaunis", mutta kauniiksi on haukuttu lapsesta saakka. Mulla ei ole huolta taloudesta tälläkään hetkellä, joten mikään ei muuttuisi siinä mielessä. Talvet lämpimässä olis kiva, kunhan se ei tarkoita kovin kauaksi matkustamista. En kaipaa ylenmääräistä matkustelua. Itseasiassa mä inhoan sitä välitilaa, joka matkustellessa syntyy. Mielummin yhteen paikkaan pidemmäksi aikaa, kuin jatkuvaa reissuelämää. Cuckold, ei kiitos. Swinger, ei kiitos. Kimppa, ei kiitos. Fetissit, ei kiitos. "Voin luvata sinulle rajattomasti seksiä yhdessä valisemiemme kumppanien kanssa.", ei kiitos.

Mitä ovat "talousrahat"? Mä teen omilla rahoillani mitä tahdon. Jos talousrahat ovat jotain miehen rahoja, niin hoitakoon niiden käytön itse. 350 neliötä on ihan liikaa. Mä en siivoa tuollaista pinta-alaa, enkä muutenkaan yksinäni, vaan molemmat osallistuu tai sitten sen hoitaa siivooja.

• Anonyymi

Ai niin ja mähän siis teen päivät töitä. Tekisin etänä, jos olemme jossain etelässä. Mä en siis tee mitään kotitöitä tai muutakaan vastaavaa jatkuvalla syötöllä.

• Anonyymi

Mua kiinnostaisi kyllä :) Kunhan et sotke koko huushollia kerralla...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan

Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes halli­tus­puolueiden omat kannattajat Kes
      Hallitus
      130
      1529
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      143
      1373
    3. Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak
      Maailman menoa
      109
      845
    4. Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen

800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja
      Sinkut
      123
      799
    5. Mies, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, naisesta?
      Ikävä
      71
      756
    6. 53
      711
    7. Aloitan kiertotalouden

Aloitin tänään kiertotalouden, ei mulla nyt oikeastaan muuta MOI
      Lieksa
      37
      571
    8. Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?

Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      569
    9. Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?

https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt
      Maailman menoa
      289
      551
    10. Kuka hukkui

Kuka hukkui eilen kätkytniementiellä?
      Pyhäjärvi
      6
      525
    Aihe