ihannenainen

Anonyymi-ap

Ei pihtaa, ei tuhlaa talousrahoja, ja pitää 350 neliön linnani siistinä. Vastavuoroisesti olen cuckold, swinger ja kimppa fetisseillä varustettu mies. Voin luvata sinulle rajattomasti seksiä yhdessä valisemiemme kumppanien kanssa. Paljon matkustelua. Talvet lämpimässä. Ei huolta taloudesta. ikäsi 40 -50 vuotta, sopusuhtainen ja persoonallisen kaunis. Tästä ei tarjous parane.

9

439

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Luulisi noilla kriteereillä löytyvän nainen. Minä olen liian nuori enkä pidä siivoamisesta.

• Anonyymi

Ahdistavan iso läävä...

• Anonyymi

Täynnä kissan kusta?

• Anonyymi

Hommaisit siivoojan.

• Anonyymi

Saanko puolet kun sinä kuolet? Oletko aina kiltti minulle vai raadanko kynnet verillä. Teen ruokaa sinulle 3h välein kun tulet huutaen sisälle. Et huomio minuA

• Anonyymi

Ei pihtaa, ei tuhlaa talousrahoja, ja pitää 350 neliön linnani siistinä

Mä menisin kohta just tohon ikärajaan, mutta tarjous ei minusta ole kovin kummoinen.

Olen sopusuhtainen. En tiedä mikä ihme on "persoonallisen kaunis", mutta kauniiksi on haukuttu lapsesta saakka. Mulla ei ole huolta taloudesta tälläkään hetkellä, joten mikään ei muuttuisi siinä mielessä. Talvet lämpimässä olis kiva, kunhan se ei tarkoita kovin kauaksi matkustamista. En kaipaa ylenmääräistä matkustelua. Itseasiassa mä inhoan sitä välitilaa, joka matkustellessa syntyy. Mielummin yhteen paikkaan pidemmäksi aikaa, kuin jatkuvaa reissuelämää. Cuckold, ei kiitos. Swinger, ei kiitos. Kimppa, ei kiitos. Fetissit, ei kiitos. "Voin luvata sinulle rajattomasti seksiä yhdessä valisemiemme kumppanien kanssa.", ei kiitos.

Mitä ovat "talousrahat"? Mä teen omilla rahoillani mitä tahdon. Jos talousrahat ovat jotain miehen rahoja, niin hoitakoon niiden käytön itse. 350 neliötä on ihan liikaa. Mä en siivoa tuollaista pinta-alaa, enkä muutenkaan yksinäni, vaan molemmat osallistuu tai sitten sen hoitaa siivooja.

• Anonyymi

Ai niin ja mähän siis teen päivät töitä. Tekisin etänä, jos olemme jossain etelässä. Mä en siis tee mitään kotitöitä tai muutakaan vastaavaa jatkuvalla syötöllä.

• Anonyymi

Mua kiinnostaisi kyllä :) Kunhan et sotke koko huushollia kerralla...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3225
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2283
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1849
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      28
      1745
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1411
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1371
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1266
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      29
      1251
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1177
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1167
    Aihe