Kuinka nopeasti treffeille viestittelyn jälkeen?

Anonyymi-ap

Match tuli, ja ollaan vajaan viikon sisällä laitettu pitkiä viestejä, mieheltä tullut 3 pitkää. Ja ehdottaa tapaamista, kysyy milloin onnistuis. Pohdin, onko liian nopeaa. Tosin hän on kertonut, mitä tykkää harrastaa, miten vapaa-aika menee, keskustelua yhteisestä mielenkiinnon kohteesta on, sanonut mitä tekee työkseen, myös minä olen. Ptofiilissa lukee hakevansa parisuhdetta. Profiilista tiedän vain etunimen, iän. Pitäisikö minun enemmän tietää? Vaikuttaa ihan mukavalta, en kuitenkaan ole ihastunut.

13

791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Heti vaan treffeille, turha viestitellä yhtään enempää, ajan haaskausta molemmille jos sitten ei mitään kemiaa olekaan. Itse ainakin valmistauduin huolella jokaisille treffeille, vaikka ei mies niin olisikaan kiinnostanut; mietin kauniin vaatetuksen, laitoin hiukan hiuksia ja meikkiä, mietin mukaviaa jutun aiheita. Lopulta sitten onnisti, ja löysin tosirakkauden, mutta siis monta kyllä tuli tavattua ennen nykyistä.

    • Anonyymi

      Tietenkään et voi olla ihastunut ihmiseen jota et ole edes tavannut! Puheet rakastumisesta ja ihastumisesta pelkän viestittelyn ja puhelujenkin perusteella ovat puutaheinää. Viestit ja puhelut voivat herättää mielenkiinnon, mutta tunteet syttyvät vasta tavatessa, jos ovat syttyäkseen.

      Minusta sinun kannattaa lähteä niille treffeille. Turha niitä on lykätä. Sopikaa ne ehdottomasti jollekin julkiselle paikalle, vaikka kahvilaan. Turvallisuussyistä et missään nimessä saa kutsua miestä kotiisi tai mennä hänen kotiinsa (tai samaan autoon) vielä ensimmäisillä treffeillä. Mutta kannattaa tavata suht nopeasti ennen kuin molemmat alatte luoda toisistanne mielikuvia. Ne mielikuvat kun eivät koskaan pidä paikkaansa, eivät hyvässä eivätkä pahassa! Treffeillä menee turhaa energiaa hukkaan kun ensin pitää eliminoida se luomansa mieliviä pois ja sitten sopeutua siihen että tämä kaveri onkin sitten tällainen.

      Suosittelen että vastaat myöntävästi ja lähdet treffeille! Ja siellä tosiaan vain istutte kahvilassa ja juttelette, ehkä lähdette kävelylle, mutta ei koskettelua eikä muuta intiimiä. Jos mies on vakavissaan liikkeellä, se sopii hänelle hyvin. Äijä joka yrittää heti uida liiveihin on etsimässä lähinnä seksiseuraa.

      Minulla on ollut tapana tehdä etukäteen selväksi etten halua ensimmäisillä treffeillä mitään halaiiluja. Jos se ei miehelle käy niin sitten hän ei ole minua varten,

      Lykkyä tykö!

    • Anonyymi

      Kiitos viesteistä! Hyviä pointteja. En todellakaan mene toisen kotiin, enkä kutsu ketään omaani. En ikinä sano edes, missä kaupunginosassa asun, jos en ole tavannut ketään. Enkä välttämättä anna puhelinnumeroa ekojen treffien jälkeen. En siis itse hae kevyttä suhdetta, vaan vakavampaa.

      Sitä joskus miettii, et onnistuuko treffit ikinä niin, että johtaisi johonkin - kun esimerkiksi on helpompi vaikka toisen kanssa jutella, jos on entuudestaan tuttu jollain lailla. Ois esim yhteiset tutut, työpaikalla ois tutustunut jne. Saatte varmaan kiinni, mitä tarkoitan. . -ap

    • Anonyymi

      Minä löysin miesystävän juuri tuolla tavalla, että mentiin viestittelyn jälkeen treffeille.

      Sitä ennen kyllä kävin kymmenillä treffeillä ilman menestystä. Aikaa se oikean miehen löytyminen vei. Useimmiten treffeillä vastassa oli mies joka oli ihan fiksu ja mukava mutta miehenä ei vain kiinnostanut minua. Silloin otin sen asenteen että minulla on mukava juttujetki kivan kaverin kanssa, mikäpä siinä. Yhden ainoa kerran vastassa oli ällöttävä vonkaaja, mutta minäpä lähdin siitä sitten nostelemaan.

      Voi olla että tavatessa tiedät heti että haluat tavata tämän miehen uudestaan, tai päinvastoin tiedät heti että ei tästä tule mitään. Todennäköisesti lopputulos on kuitenkin se ettet oikein osaa yksien treffien perusteella sanoa. Silloin kannattaa vain tehdä sen miehen kanssa uudet treffit.

      Jos olet varma ettei ko. mies ole se oikea, on kohteliasta laittaa heti treffien jälkeen viesti, esim. näin: ”Kiitos mukavasta juttuhetkestä. Emme taida kuitenkaan olla oikeat ihmiset toisillemme, jokin kipinä puuttui. Hyvää jatkoa ja onnea etsintöihin!” Tms.

      Jos taas haluat tavata hänet uudestaan, niin ilmaise se selkeästi mutta - jäitä hattuun! Älä selitä että olet ihastunut, älä kysy haluaako hän ruveta seurustelemaan kanssasi tms. - ettei hän säikähdä ja pakene. Kysy mieluummin ihan rauhalliseen ja ystävälliseen sävyyn jossain treffien myöhemmässä vaiheessa, vaikka vasta erotessa, haluaisiko hän tavata uudestaan.

      • Anonyymi

        Kiitos vastauksesta. Joskus on ekojen treffien jälkeen tuntunut, ettei ole varma, kiinnostiko toinen. Joillakin taas ollu selkee, että ei kiinnosta. Sellaista kunnon tunnetta, eli et on kiva jutella ja aaltopituudella mennään yksiin, ei oo tullut 100%:na. Oon myös hitaasti syttyvää-tyyppiä, mut sama se on ystävyyssuhteissa - joidenkin kaa menee ajatukset heti yksiin ja sanattomasti vaan ystävyys alkaa. Toivoisin tässäkin menevän samalla lailla. Että jos toinen kiinnostaa myös ihan kaveritasolla, niin johtais parisuhteeseen. Ja pitää muistaa, ettei deittiaplikaatioissa oo kaikki miehet, vaan voi olla harrastuksissa tai muualla. Luontevampaa olisikin harrastusten kautta tutustua, mutta minulla taitaa olla harrastuksia, jotka ei miehiä kiinnosta - piirtäminen, jooga, kamppailulajit, käsityöt. Ehkä tapahtumat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta. Joskus on ekojen treffien jälkeen tuntunut, ettei ole varma, kiinnostiko toinen. Joillakin taas ollu selkee, että ei kiinnosta. Sellaista kunnon tunnetta, eli et on kiva jutella ja aaltopituudella mennään yksiin, ei oo tullut 100%:na. Oon myös hitaasti syttyvää-tyyppiä, mut sama se on ystävyyssuhteissa - joidenkin kaa menee ajatukset heti yksiin ja sanattomasti vaan ystävyys alkaa. Toivoisin tässäkin menevän samalla lailla. Että jos toinen kiinnostaa myös ihan kaveritasolla, niin johtais parisuhteeseen. Ja pitää muistaa, ettei deittiaplikaatioissa oo kaikki miehet, vaan voi olla harrastuksissa tai muualla. Luontevampaa olisikin harrastusten kautta tutustua, mutta minulla taitaa olla harrastuksia, jotka ei miehiä kiinnosta - piirtäminen, jooga, kamppailulajit, käsityöt. Ehkä tapahtumat.

        Hitaasti-syttyvä eli toisin sanoen naisten kielellä sytyt vain pienelle miesjoukolle eli siis komeille jännämiehille.

        Sytyt täysillä kun roistolla on vielä rumat jännätatuoinnit kaulassa joista tulee vahva elämämkoulu fiba.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hitaasti-syttyvä eli toisin sanoen naisten kielellä sytyt vain pienelle miesjoukolle eli siis komeille jännämiehille.

        Sytyt täysillä kun roistolla on vielä rumat jännätatuoinnit kaulassa joista tulee vahva elämämkoulu fiba.

        Jätä tio viimeisin viesti huomiotta. Tällä palstalla on ihan sairaita miehiä, mm. tämä yksi jolla on pakkomielteensä puhua jännämiehiä ja kaulatatuoinneista. Varoitukseksi siitä millaisiin kummituksiin nettideitillä voi törmätä! Juuri siksi treffit pitää AINA tehdä julkiselle paikalle: jos vastassa on joku naisvihaa huokuva palstaprinssi niin pääset nopeasti pois paikalta.

        Mutta ei tuo treffukumpoanisi miltään palstaorinssiltä vaikuta.

        Suosittelen että et lue liikaa tämän palstan juttuja. Täällä on ilkeitä miehiä. Ilkeiden ihmisten puheet ovat kärpäsen surinaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hitaasti-syttyvä eli toisin sanoen naisten kielellä sytyt vain pienelle miesjoukolle eli siis komeille jännämiehille.

        Sytyt täysillä kun roistolla on vielä rumat jännätatuoinnit kaulassa joista tulee vahva elämämkoulu fiba.

        Eiii tatuoinnit karkottaa, varsinkin kaulassa olevat


    • Anonyymi

      Sovi treffit, pue jotain sievää yllesi, pese ja laita hiukset ja naamaan kevyt päivämeikki, ja sitten iloisin mielin treffeille.

      Jos ei natsaa niin ei hätiä mitiä, olet kuitenkin saanut käsityksen siitä miten treffeillä toimitaan, ja sinulla on luultavasti ollut ihan miellyttävä juttuhetki fiksun ok-miehen kanssa. Ei muuta kuin kohtelias kieltävä viesti jälkeenpäin ja uutta kehiin.

      Jos natsaa niin aina parempi.

      Kerro sitten miten meni!

      • Anonyymi

        Mies jostain syystä ghostas, vaikka ehdotti itse treffejä nopeesti. No, jostain syystä ei enää kiinnostanut, ja katselen uusia.


    • Mummeli/femakkoarmeja taas suorittamassa sosiaalisontimista. Noilla opeilla mies karkotetaan tehokkaasti.

      Minihame päälle ja koipi-reidet heilumaan (paljaana). Ota kortsuja mukaan sen varalta että hän on arkamies eikä ole asianmukaisesti varustautunut.

      • Anonyymi

        Mummolla on aika monivuotinen kokemus siitä miten homma toimii. Joten nuoren naisen kannattaa kuunnella mummoa - eikä jotain parikymppistä peräkamarinpoikaa joka ei ole elänyt Internetin ulkopuolista elämää ollenkaan.


    • Anonyymi

      Jos muutamien viestittelyjen jälkeen vähääkään kiinnostaa, mielestäni kannattaa kohta ruveta tapaamista miettimään. Jos viestejä vaihtuu taas paljon, eikä tapaamiselle olisi mitään estettä (esim. pitkä välimatka) ja viesteissä ei ilmene toisesta enää mitään uutta ja kiinnostavaa, alkaa juttu olla kumollaan. Eli liian pitkä jaarittelu koituu epäonneksi.

      Toisaalta jos vielä jokin asia toisessa vielä epäilyttää ennen tapaamista, kannatta asiasta suoraan puhua, siis kirjoittaa. Tapaaminen sitten näyttää, onko yhteistä kiinnostusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      140
      2311
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      394
      1929
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      29
      1820
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1240
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1129
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      102
      1123
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1053
    8. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      125
      1034
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1007
    10. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      898
    Aihe