Ei ymmärrä

Anonyymi-ap

Mistähän johtunee että puoliso ( tässä tapauksessa mies) ei välitä puolisonsa sairauksista esim kun on migreeni kohtaus ei tuo edes vettä pyydettäessä tai tuo sen hirveän vaivalloisesti,tympääntyneenä hermona ja mieluiten häipyy kotoa

Aikoinaan sain pahan 3nsimmäisen asentohuimauskohtauksen yöllä. En tiennyt mistä kyse joten sain joten kuten soitettua ambulanssin itselleni.Mies vihaisena vieressä että " mikä häpeä,tähän taloon ei ambulanssia tule" ja häipyi piiloon toiseen huoneeseen.
Sain hädin tuskin ulko-oven auki kun ryömin.

Mikä kumma ettei heru empatiaa minkäänlaista tai apua ja jos harvoin saa apua niin haukkumisen kera.

19

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juokse, kun vielä voit.

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍒 ­­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17988313b

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Ei kannata jatkaa tuon luonteisen äijän kanssa, ota ero.

    • Anonyymi

      johtuu siitä, että ukkosi on kylmä ja tunnevammainen, eikä osaa ottaa huomioon ollenkaan toisen ihmisen olotilaa, ei kykene ymmärtämään sairauttasi, toivottavasti sairastuu itse samaan tautiin

    • Anonyymi

      "Tähän taloon ei tule ambulanssia" - talon ja isännän maine on tärkeämpää kuin sinun avunsaantisi.

      • Anonyymi

        AMBULANSSIA :-o
        Soitan poliisit, vittu jos näen sut liinapää JOSSAIN. Sut tai sun susikaverisi ORANGEJUICEN.

        Kyllä mä tiedän, missä Willikortti sijaitsee. Järjestän sinne vartioinnin siten, että sä et sitä NÄE IKINÄ ENÄÄ. Nin se sanoi, kun pöllit siltä vaatteet ja 400 euroa ja valehtelit, ettei velkaa KNZH-Z1 ole maksettu. ONHAN, se on BANKTRANSFER-KOODI, JONKA VOIN JÄLJITTÄÄ.

        Muakaan et näe, koska olen SULLE TUNTEMATON.

        Suojaan vaan Williksiä, sä et saa kattoo taaskaan.

        painu vittuun jo,

        (TGDM!)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AMBULANSSIA :-o
        Soitan poliisit, vittu jos näen sut liinapää JOSSAIN. Sut tai sun susikaverisi ORANGEJUICEN.

        Kyllä mä tiedän, missä Willikortti sijaitsee. Järjestän sinne vartioinnin siten, että sä et sitä NÄE IKINÄ ENÄÄ. Nin se sanoi, kun pöllit siltä vaatteet ja 400 euroa ja valehtelit, ettei velkaa KNZH-Z1 ole maksettu. ONHAN, se on BANKTRANSFER-KOODI, JONKA VOIN JÄLJITTÄÄ.

        Muakaan et näe, koska olen SULLE TUNTEMATON.

        Suojaan vaan Williksiä, sä et saa kattoo taaskaan.

        painu vittuun jo,

        (TGDM!)

        Poliisi olisi sitten:
        Patrick Johan Crhistian Bateman / Interpol.

        Tästä eteenpäin kutsumme Interpolilaisia ammatin mukaan eli:

        Agentti.


        (TGDM!)


    • Anonyymi

      Aika lapsellisia satuja taas mies kirjoittelet, jotkut hyvin helposti höynäytettävät vielä uskoo

      • Anonyymi

        Nämä voivat olla rikollisten viestintää toisilleen. Käyttävät erilaisia keskustelupalstoja viestinnän alustoina ettei poliisi pääse selville . Ulkopuolisille näyttävät " sekopään jutuilta"
        No, tai sitten ovat sekopäitten - huumeidenkäyttäjien juttuja tai sovittuja keskusteluita mistä löytyy seuraava paketti, se kymmenen kilon toimitus....?


    • Anonyymi

      Ymmärrän, mulla samanlainen mies vaik muiden silmissä niin hyvä tyyppi ja ”empaattinen” 😅

    • Anonyymi

      On omakohtaista kokemusta siitä miten järkyttävän välinpitämätön mies voi olla kun olet sairastunut siten että pitäisi päästä lääkäriin. Kerrankin nousi yhtäkkiä 41 asteen kuume, menin todella huonoon kuntoon ja olin jo lähes tajuton kun sain sanottua vain että nyt pitää päästä lääkäriin. Käänsi vain selän ja sitten lähtikin taju. Heräsin samasta paikasta seuraavansa päivänä ja äijä oli ihan kuin mitään normaalista poikkeavaa ei olisi koskaan tapahtunut. Eikä ollut ainoa kerta vaan jos joutui viemään lääkäriin kun en itse kyennyt sinne itseäni viemään sairastumisesta johtuen niin se oli häneltä aivan liikaa pyydetty ja vaati suuria ponnisteluita.

      Tuollaiset ihmiset ovat sairaita psykopaatteja, juokse vielä kun voit.

      • Anonyymi

        Psykopaatti tulee kyllä mieleen, täysin välinpitämättömiä. Ihan kuin se väkivaltatapaus jossain päin Suomea taas, käveli tajuttoman hakatun naisen yli kengät jalassa, suoraan kurkuun kengillä ja ylävartalon, kylkiluiden, keuhkojen yli vaan rempseästi sellaisen 70 kg painoisen miehen voimilla , eikä soittanut apua edes. Luonnevikaisia suuri osa tuollaisista. Joten niin pian kuin mahdollista pois tuosta suhteesta.
        Heitteillejättöähän tuo edustaa käytännössä...


    • Anonyymi

      En ymmärrä en. Mun äitini oli vähän samanlainen, kun isäni oli vielä elossa. Mä tulin pari kertaa paikalla niin, että isäni oli maannut lattialla tuntitolkulla, eikä lanssia oltu soitettu. Ekalla kerralla isä oli jopa kaatunut aamulla, niin että äitin oli ollut vielä nukkumassa. Äiti ei siis tiennyt onko isä lyönyt päänsä vai ei ja silti se lanssin soittaminen oli joku ongelma.

    • Anonyymi

      Kyllä. Jätin tuollaisen miehen, hän jopa vahingoniloisesti ilkkui sairaskohtaustani kun minulla oli kova vatsakipu. Vieläpä väitti että olisin kuvitellut kivun. Olen nyt jonossa leikkaukseen. Tuo mies nautti kaikesta kiusaamisesta. Toksinen persoona.

      • Anonyymi

        Sinä toksinen miespersoona nautit näistä fiktioiden kirjoittamisesta- mitä kertoo susta?


    • Anonyymi

      Jokainen on omalla vastuullaan, painu sin pimppiliisa muualle valehtelemaan.
      JOS ET OSAA HUOLEHTIA TERVEYDESTÄSI ITSE, KUOLET VARMASTI:
      EN OLE KOSKAAN KÄYNYT LÄÄKÄRISSÄ, ENKÄ MENE. EI EDES ANTIBIOOTTIA TARVITSE JA SEN AIKA ONKIN JO OHI!

      Amen.

    • Anonyymi

      Se on kyllä sille puolisollekin todella raskasta jos joutuu kokoajan kuuntelemaan valitusta että pää on kipee, selkä on kipee, jalat on kipeet..valivalivali...

      • Anonyymi

        Ai sullako on sellainen valivali- puoliso!?
        Mistähän johtuu, ne kivut? Voi olla ihan oikeita ja todellisia, sairaudet kun ovat juuri sellaisia. Esim.fibromyalgia on kivulias sairaus, reuma, nilvelrikko, selkärangan kulumat, moni saa elinikäisen selkävamman, skolioosin ihan työn takia, samoja kiertoliikkeitä vuodesta toiseen , nikamat kuluvat ja mataloituvat, esim.hoitajat, siistijät, hoitoapulaiset, hoiva- avustajat jne,
        Jos et kestä sairaita ihmisiä elinpiirissäsi, niin lähde. Lopullisesti. Kukaan ei pakota seurustelemaan sairaan kanssa. Ei sairas itsekkään, mutta avutta jättäminen on väärin akuuttitilanteessa jossa ihninen on esim.tajuton, on oksentanut ja ripuliinut itsensä uuvuksiin ja on kuivumistilassa, silloin soitetaan ambulanssi. eikä jätetä heitteille.


      • Anonyymi

        Tiedän,toisilla tuo valittaminen on huomionhakuista.En vähättele kenenkään sairauksia tai tuntemuksia.Mutta joo lausahdus ystävältäni muutaman viikon takaa; ai niin joo hänellä ei ole ollutkaan tällä viikolla vielä kuumetta.Ja hän ei ollut ollutkaan kuumeessa/muutamiin viikkoihin.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1385
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1096
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      83
      945
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      837
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      76
      783
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    7. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    8. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      713
    9. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      713
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      682
    Aihe