Tässä erilaisia visoja:
1) Oletko nykyajan vai entisajan sanaseppo?
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000009807701.html
Oma tulos: 3/11. Nykyajan sanaseppo.
2) Tunnistatko Usan osavaltioita kartalta?
https://www.is.fi/matkat/art-2000009801582.html
Oma tulos: 8/12
3) Kuinka paljon muistat menneistä juoruista ja skandaaleista?
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000009785238.html
Oma tulos: 6/10
Visainen ketju
15
244
Vastaukset
8/11, 8/12, 7/10 näin tällä kertaa.😊.
- Anonyymi
up.
1) 8/11
2) 12/12
3) 8/10
Kiitti kivoista visoista! ☺️🌺Norppa83 kirjoitti:
Hienoja tuloksia!
Thänks! 😃
Aivojumppa tekee hyvää näin sunnuntaisin(kin).tosi.typy kirjoitti:
Thänks! 😃
Aivojumppa tekee hyvää näin sunnuntaisin(kin).Aivoja on hyvä jumpata aina välillä. Itse teen välillä esim. sanaristikkoja.
Norppa83 kirjoitti:
Aivoja on hyvä jumpata aina välillä. Itse teen välillä esim. sanaristikkoja.
Sama! Yleensä teen iltalehden ristikkoja netissä. Jos illalla uni ei tule, ristikot auttaa.
tosi.typy kirjoitti:
Sama! Yleensä teen iltalehden ristikkoja netissä. Jos illalla uni ei tule, ristikot auttaa.
Mulla on ristikkolehtiä-ja kirjoja, joista teen ristikoita. Tykkään myös tehdä sanapiiloja eli kirjainjoukosta etsitään sanoja, esim. sukunimiä.
- Anonyymi
Kaks kasia ja yks vitonen. Maantieto, ei jatkoon. 😜
- Anonyymi
pitäisik laittaa jotain keno-numeroita tähtige3neraattorilta en nyt jaksa... mutta huvittavaakin joku Visual Studion C-debuggeri ilmoiyyaa hassusti eli jos tulee joku virhe käyttöjärjestelmässäkin että: haluatko debugata kerneliä eli käyttäjärjestelmää..
- Anonyymi
Linuxissa hyvin tyypillisiä servereissä täysin diagnosoimattomat kernelin sisäiset virheet..
- Anonyymi
kaahas--- kenonumbia... lito
injojotain katsonmitä laitoin
tekee siis kuin ken-riveittäin mitä raqstia:
2,3,4,5,
7,8,9,
13,15,16,17,18,
21,22,
27,28,29,
31,32,33,34,35,36,
38,39,40,41,
43,45,46,47,
49,53,54,
56,57,59,
61,64,66,
68,70, - Anonyymi
muutin nimittelijän koodia vähän jotain antaa lempinimiä teille:_
Simajekeihei
Ausehanyoro
Harlo
Migiko
hulluheikkij a hellure3i huyllun heikin hulunmylly=tuulimylläri-- the grind3er hehe
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381
