Parisuhteessa vastakkaisen sukupuolen kaverit

Anonyymi-ap

Minua mietityttää, miehellä naispuolinen ystävä johon ollut rakastunut aiemmin ja heillä oli lyhyt suhde aiemmin. Myöhemmin naisella oli parisuhde jonka aikana nämä kaverukset mm saunoivat ja ryyppäsivät yhdessä sekä viettivät kohtuullisesti aikaa yhdessä sekä päivittäin puheluita ja viestejä n 3 vuoden ajan. Kun minä tulin kuvioihin ja aloitimme suhteen, huomasin omituisen kytköksen heidän välillä ja tämä mieheni naiskaveri alkoi määräilemään mieheni tulemisia ja menemistä sekä kyyditytti itseään ilmaiseksi useita kertoja ja pyysi apua laitteiden teknisessä asennuksessa useasti ja mieheni aina auttoi, kunnes sanoin etten pidä tuosta hommasta ja heidän aiempi seksisuhde tuli ilmi. Nainen alkoi sabotoimaan meidän suhdetta ja minä kielsin heidän olemasta yhteyksissä. Kuitenkin töidensä puolesta joutuivat silloin tällöin näkemään ja olemaan yhteydessä. Nyt 3 vuoden jälkeen koko vyyhti paljastui vasta minulle kaikkinensa ja tuntuu pahalle. Sain paniikkikohtauksen, koska olin kysynyt minkälainen heidän suhteensa on ollut, vastaus et ovat vaan kavereita, ja aiempi heidän suhteensa ei vaikuta nykyisyyteen että ovat kavereita. Nyt kun paljastui lisää, tuntuu etten voi luottaa ollenkaan. Ja tajusin tän naisen aiemmat sabotointi yritykset, heillä on ollut enemmän kuin minulle annettiin ymmärtää. En olisi jatkanut suhdetta todennäköisesti jos olisin kaiken tiennyt.... Mitä ajatuksia ulkopuoliselle tästä tulee? Epäilen miestä narsistiksi tai jopa pahemmaksi sillä oloni on suurimmaksi osaksi huono johtuen tästä epärehellisyydestä ja luottamuksen menetyksestä...

4

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nainen olet sinä itse ja nimimimerkkisi on valaistun planeetan kaltainen, kuten tayskuu. Olet täyskyy, oikein vitun käärme sille, jota kävit välillä tapailemassa ja jonka kotiavaimet veit ja ainoat ehjä juuri kaupasta ostetut vaatteet. Estit sen lähtemästä junalla, pyysit kaveriasi ORANGEJUICEA kaatamaan sen junalaituriile, koska valehtelit, että Willikortti menee Kajaaniin, koska sinä lomailet siellä. Sen lisäksi olet velkaa sille melkein 500 euroa, minä olen se todistaja, kuitit on mulla, joka vitun eurosta.
      Mä paljastan sun perseilysi anssille Tikkurilasta, olet yski vitun saita eopälristitty varas ja noita, joka yritti murhata ex-tuttunsa, koska mitään perisuhdetta sun ja willikortin välillä ei ole ollut. Seuraamukset kärsit sinä. EI kukaan muu.
      KUN HÄN SANOO VIESTEISSÄ JOKA KERTA NÄIN:
      JÄTÄ MUT RAUHAAN, OLEN LIIAN SAIRAS TÄLLÄ HETKELLÄ EDES TÄMÄN VIESTIN KIRJOITTAMISEEN. EN HALUA NÄHDÄ SINUA IKINÄ!

      Kysymys: MIKSI TEIT NOIN, VAIKKA SULLA ON IKIBANNIT TOISEN ELÄMÄÄN. JOS SE ON TOTTA, ETTÄ HÄN JÄI TAJUTTOMANA LATTIALLE MAKAAMAAN JA VEIT HÄNEN OMAAN RUOKAILUUN TARKOITETUT RAHAT PÖYDÄLTÄ, MÄ JÄRJESTÄN SUT JA ORANGEJUICEN VANKILAAN.
      PYSYT POISSA, SE ON KÄSKY SUN SAATANAN IDIOOTIN PLONDIN JA PORSAASI ANSSIN AIVOIHIN!

      MÄ TIEDÄN KETÄ TE OLETTE JA MULLA ON TARPEEKSI VALTAA TODISTAA SANANI, MISSÄ TAHANSA KAIKISTA TEISTÄ.
      HUOMAUTAN: ANSSI ELI A ON LAITON NATSINOITA JA PANEE ERNAA EDELLEEN, SIIHEN SE SITÄ TILAA TARVITSEE JA MYÖS SUN MURHAN SUUNNITTELUUN. VITUN TYHMÄ SIKA JA LÄSKI. SÄ OLET: STALKKERI-PASKAPÄÄ JA SUN KAVERISI ORANGEJUICE IHAN SITÄ SAMAA. ETTE OLE EDES TAVANNET ORANGEJUICEN KANSSA, PERUSTUU SIIS PELKKÄÄN NETTIVIESTITTELYYN. VITUN LÖYHÄT PIERUT, NIMITTÄIN JOS JOTAIN VAKAVAMPAA ON TAPAHTUNUT WILLIKORTILLE ITSELLEEN TEIDÄN TAI ESIM. MUIDEN NOITIEN TOIMESTA, VANKILA ELI HÄKKI HEILUU.

      Amen.

      • Anonyymi

        Kannattaisi sinun käyttää kirjoitustaitoasi johonkin aitoon tekemiseen.
        Niin mielettömän mahtavaa settiä, että voisit menestyä kirjoittamalla.


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍑 ­­­N­­y­m­­­f­­o­m­­­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17989308V

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Aika niinku laihaa beatles teologiaa. Tuhoa kaikki beatles levyt: murdata. Se on myrkkyä, koita vaikka kostealla liinalla, niin viikon päästä levästä tehty levy on pilalla..
      Ne vaan käyttää sua hyväkseen: MITÄS OSTIT!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      618
      19201
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      70
      16052
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      394
      9519
    4. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      83
      6755
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      19
      4964
    6. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      213
      3971
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      127
      2222
    8. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      62
      1485
    9. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      111
      1437
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      41
      1287
    Aihe