Varpaassa on joku musta arpi. Mistä se on tullut? En ainakaan muista, että olisin sen satuttanut johonkin.
Nooh, ei ole kuitenkaan kipiä.
>simiti<
Mikä ihmeen vika TAAS!
17
204
Vastaukset
- Anonyymi
Mukkaa polla seinään, niin ei koske päähän enää
- Anonyymi
Jos kynnen alla, etkö ole iskenyt mihinkään, käy näyttään lääkärille. Voi olla ihosyöpää (harvinainen).
- Anonyymi
Ei ole kynnen alla ja ihan normi rupi. Olenhan saattanut sen etanolin vaikutuksen alaisena lyödä johkain.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kynnen alla ja ihan normi rupi. Olenhan saattanut sen etanolin vaikutuksen alaisena lyödä johkain.
>simiti<Siinä ihon alla saattaa olla kuollutta verta. Parempi antaa olla ja seurata. Paranee itsestään jos mustelma. Huomioon ottaen ellei muita sairauksia. Heikentenyt verenkierto.. diabetes.. kuolio..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä ihon alla saattaa olla kuollutta verta. Parempi antaa olla ja seurata. Paranee itsestään jos mustelma. Huomioon ottaen ellei muita sairauksia. Heikentenyt verenkierto.. diabetes.. kuolio..
Lopulta koko varvas menee mustaksi ja tippuu pois kuin spitaalisella.. etc
Anonyymi kirjoitti:
Lopulta koko varvas menee mustaksi ja tippuu pois kuin spitaalisella.. etc
Mulla jäi sormi elementti tönärin väliin ja mä ihan oikeesti luulin että se menee kuolioon. Mutta ihmeesti se parani, vaikka monta kuukautta meni. Vasemmalla joutu työtkin tekeen. Mutta yhtään en saikkua ottanu, tein siihen vaan ison tollon.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Mulla jäi sormi elementti tönärin väliin ja mä ihan oikeesti luulin että se menee kuolioon. Mutta ihmeesti se parani, vaikka monta kuukautta meni. Vasemmalla joutu työtkin tekeen. Mutta yhtään en saikkua ottanu, tein siihen vaan ison tollon.
Auts😬jeesusteippiähän ne taitaa monet laittaa
- Anonyymi
Festarien jälkeen pitäisi laskea kalsarit.
- Anonyymi
Herttinen. Siinä on kynsikin särki. Taasko kuolen?
>simiti< - Anonyymi
Verisyöpä melko varmasti, joku hyttynen etelä-epsanjasta matkannut luoksesi ilmavirtauksilla ja pistänyt syövän sinuun.
- Anonyymi
Totta. Muita vaihtoehtoja ei ole. 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Muita vaihtoehtoja ei ole. 😁
>simiti<
Tunnut olevan aika herkkä vähänkin poikkeavien merkkien suhteen terveydessäsi. Sinun ei pitäisi googletella ja ota muutenkin vähän rauhallisemmin.👍
Minulle tulee tosi helposti isojakin mustelmia. On aina tullut. Ei tarvitse kuin pahasti katsoa, sanoi joku 🙂 En välttämättä muista mitään erityistä tilannetta, missä olisin itseni kolhinut.
Etköhän selviä tuostakin 👍- Anonyymi
Xms... äääh ei (eXtended Memory Specification).....
Xena, kun painaa nimimerkkiäsi, tulee suun kuva.
Mutta ei toimi tuo nappi mihin pitäisi kirjoittaa vapaa kuvaus, korjaatko tuon vian, niin voin kirjoittaa siihen vapaan kuvauksen. Anonyymi kirjoitti:
Xms... äääh ei (eXtended Memory Specification).....
Xena, kun painaa nimimerkkiäsi, tulee suun kuva.
Mutta ei toimi tuo nappi mihin pitäisi kirjoittaa vapaa kuvaus, korjaatko tuon vian, niin voin kirjoittaa siihen vapaan kuvauksen.No tuota.. Se nappi on itse asiassa vain minua varten 😉 Jos haluat antaa palautetta, voit antaa sen ihan tässäkin. 🙂
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi644052Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D803690- 423195
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192558Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222407Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa522196- 482035
- 471768
- 361720
- 301566