Ihminen, miksi takerrut epätoimiviin, jäykkiin ja kapea-alaisiin näkemyksiin, käytäntöihin, säädöksiin ja menetelmiin. Pakenet todellisuutta ja itseä vääristyneisiin malleihin, kaavoihin, määräyksiin ja pykäliin vaikeuttaen rumasti ja haitallisesti myös toistenkin elämään. Et edistä muutosta, kehitystä ja uudistusta itsesi ja koko yhteiskunnan parhaaksi vaan rajoitat ja estät asioita menemästä eteenpäin kaikkien parhaaksi. Sinulle sanon mene ja kohtaa itsesi vaikka sitten huvipuiston peilisalissa, sirkuskoulussa, pitsinnypläys kurssilla, takapihan aidan kulmaa viilatessa. Erilaisia vaihtoja kyllä löytyy ja haastavuustasoa voi kasvattaa aina ukrainan sota-alueelke asti niin voi perspektiivit asioista muuttua.
Ihminen miksi toimit itsekkäästi ja välinpitämättömästi
Anonyymi-ap
1
213
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2169232
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266028- 1024878
- 614848
- 863960
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753490- 583447
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262926Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv582902- 432701