Miehen oudot jutut

Anonyymi-ap

Se siitä sitten.. Olen jo jonkin aikaa pitänyt yhteyksiä erään miehen kanssa. Ollaan soiteltu pitkiä puheluita. Tapaaminen on aina siirtynyt miehen työkiireiden takia.

Nyt viime puhelun aikana viikko sitten, mies oli tosi väsynyt. Hän alkoi puhua minulle tärkeitä seksijuttuja. Kuulemma puhuu kavereidensa kanssa sellaisia. Vihjasi jopa, että.hän tietää, mitä laittaa suuhuni... Taisi tämä homma nyt loppua tähän.. Harmi, useampi kuukausi on mennyt hukkaan miehen kanssa soitellessa..

Voiko tuollaista käytöstä laittaa väsymyksen piikkiin?? Vai onko mies vaan sika tai vinksahtanut?

23

651

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hukkaan heitettyä rahaa, valitettavasti taitaa olla molempia.

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍑 ­­N­­y­­m­­f­­­o­­m­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17990289v

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Narssukka joka halusi susta eroon koska sillä on jo joku sua parempi kieroksessa mieti vähän.

    • Anonyymi

      Sika tai vinksahtanut, tai ehkä molempia. Hyvästä ehtineet tavata. Säästyit kurjalta kokemukselta. Törkeä vonkaaja, hyi helvetti!

    • Anonyymi

      Äijä paljasti todellisen luontonsa. Arvaan että tuntuu kurjalta, mutta se hyvä puoli siinä on, että asia selvisi ennen kuin ehditte treffeille. Minä sinun sijassasi lähettäisin tällaisen tekstarin: ”Viimeisimmästä puhelusta jäi todella vastenmielinen olo. En halua olla tekemisissä törkyjuttuja suoltavan miehen kanssa. En halua treffeille ja lopetan yhteydenpidon tähän. ”

      Sen jälkeen BLOKKAAT eli estät hänet niin ettei hän voi soittaa eikä viestitellä. Hänen ei tarvitse päästä vastaamaan tuohon viestiisi yhtään mitään. Turha tuhlata sikailijaan enempää aikaa.

      • Anonyymi

        Nämä sinun miehen tarinat on vastenmielisiä ja hyvin hyvin hyvin teennäisiä, mutta mä voisin silti olla sulle parempi mies


      • Anonyymi

        Blokkaaminen on arkipäivää.

        Itse olen käynyt muutaman naisen kanssa lenkkitreffeillä, jonka jälkeen naiset on mitään sanomatta blokanneet whatsupissa. Molemmat heitin vielä lenkin jälkeen autolla kotiin.

        No, en todellakaan kaipaa selityksiä. Naisten käytös vaan ihmetyttää, jos olisin tiennyt, että naiset käyttäytyvät noin moukkamaisesti muita ihmisiä kohtaan, niin en olisi koskaan edes lähtenyt treffeille.

        Eteenpäin sanoi Juti.


    • Anonyymi

      Sehän tässä harmittaa, kun mies kuulostaa pirteänä tosi järkevältä ja ihanalta. Aivan kuin olisi kaksi eri ihmistä. Mahtaako sitten olla väsymyksen lisäksi vetänyt jotain muutakin. Ihan sikamaisia seksijuttuja, etten ollut uskoa korviani. Lisäksi mainitsi kerran aiemmin, että näytän vanhentuneen eräässä kuvassa. Olisi jo silloin pitänyt tajuta mikä on miehiään. Hyvä, kun selvisi tässä vaiheessa, kun suunnitelmissa oli tavata paikkakunnallani. Harmi vaan, kun niin erilaiselta kuulosi pirteänä. Mutta mikään väsymys ei selitä sikailua....

      • Anonyymi

        Apua varo! Se on narsu! Sillä tavalla alkoi minulla suhde ja narsistiksi osoittautui. Kaksi persoonaa juurikin! Siitä tuli yhtä vuoristorataa. Se piinasi ja piti varpaillaan oudoilla jutuillaan jotka verhosi boheemiksi taiteilijaluonteeksi. Juokse ja lujaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Apua varo! Se on narsu! Sillä tavalla alkoi minulla suhde ja narsistiksi osoittautui. Kaksi persoonaa juurikin! Siitä tuli yhtä vuoristorataa. Se piinasi ja piti varpaillaan oudoilla jutuillaan jotka verhosi boheemiksi taiteilijaluonteeksi. Juokse ja lujaa!

        Ja se väsymys on sitä että se on päissään. Alkkarinarsu. Se kaamein kombinaatio. Voi tuhota koko elämäsi.


    • Anonyymi

      Tästä ketjusta on nyt kaikki asiattomat viestit ilmoitettu ylläpidolle. Ei jaksa leikkiä näiden palstaprinssien kanssa.

      • Anonyymi

        Ei se ilmoittelu hyödytä. Ylläpito hyväksyy seksistiset, rasistiset ja vihaan yllyttävät viestit. Ei niitä poisteta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ilmoittelu hyödytä. Ylläpito hyväksyy seksistiset, rasistiset ja vihaan yllyttävät viestit. Ei niitä poisteta.

        Lisäys edelliseen.

        Olin onneksi väärässä. Törkyviestit (2kpl) on nyt poistettu. Tosin se vaati useamman ilmoituksen ylläpidolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ilmoittelu hyödytä. Ylläpito hyväksyy seksistiset, rasistiset ja vihaan yllyttävät viestit. Ei niitä poisteta.

        Varsinkin seksismi on täällä kovassa huudossa ja ylläpidon mielestä oma mielipide pitää voida ilmaista myös kovin sanankääntein. Ei yhtään läpinäkyvää, etteikö olisi tiedossa millainen materiaali pitää massan kiinnostuneena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varsinkin seksismi on täällä kovassa huudossa ja ylläpidon mielestä oma mielipide pitää voida ilmaista myös kovin sanankääntein. Ei yhtään läpinäkyvää, etteikö olisi tiedossa millainen materiaali pitää massan kiinnostuneena

        Kuu, täällä saa puhua toisille sellaiseen sävyyn josta työpaikalla joutuisi palaveriin ja saisi varoituksen.


    • Anonyymi

      Mies tunnusteli selvästi kolmen kimppaa. Vaatimustasosi jos oikein ymmärsin (tref.24fi?) deitin kaksi tasokasta hunksia ja sinä. Et tiedä mitä menetit.

    • Anonyymi

      Kerrohan mies tarkemmin mitä nämä tärkeät aiheet piti sisällään

    • Anonyymi

      Nyt tää mies soitti pari päivää sitten.. Menin vastaamaan, kun olen tottunut vastaamaan puhelimeen sen soidessa.. Mies oli vielä aiempaakin oudompi. Mies puhui jostain vanhoista rikosjutuista ja ihmetteli, kun en tiennyt jotain rikollospomoa... Sanoin kaverille, etten seuraa tuollaisia.. Ja mies vaan jatkoi aiheesta.... Eli kaverilta taitaa oikeasti olla pari ruuvia löysällä.. Toivotin hälle hyvää jatkoa ja sanoin, etten halua pitää yhteyksiä.... Tarviikohan tässä pelätä....

      • Anonyymi

        Soittaa varmasti vaikka erehdyksen kautta. Peitteleekö valheita koska kummastuttaa miten se pari kuukautta on voinut sujua ongelmitta ja yllättäen tipahtanut lapanen käsistä. Uteliaisuudesta vastaa jos soittaa, yritä keskustella normaalisti ja ehkä onkin taas alun oloinen. Epävarma tuttavuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soittaa varmasti vaikka erehdyksen kautta. Peitteleekö valheita koska kummastuttaa miten se pari kuukautta on voinut sujua ongelmitta ja yllättäen tipahtanut lapanen käsistä. Uteliaisuudesta vastaa jos soittaa, yritä keskustella normaalisti ja ehkä onkin taas alun oloinen. Epävarma tuttavuus.

        Olen edellisen kirjoittajan kanssa eri mieltä. ”Uteliaisuudesta vastaa”? Miksi tuollaisen tyypin kanssa pitäisi jutella ollenkaan ja miksi hänen ajatusmaailmaansa pitäisi tutustua? Oikein teit aloittaja kun sanoit ettet halua pitää yhteyksiä. Puhelimessasi on varmasti systeemi joka estää hänen numerostaan tulevat viestit ja puhelut. Ehdottomasti blokkaa tuo mies. Nuo rikollispomojutut kuulostavat ihan sairailta, puhumattakaan törkyjutuista. Onneksi ette ehtineet tavata! Jos hän soittaa jostain prepaidista tms. niin katkaise puhelu saman tien ilman selityksiä. Olet sanonut selvällä suomen kielellä ettet halua pitää yhteyksiä. Pitäisi mennä jo jakeluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soittaa varmasti vaikka erehdyksen kautta. Peitteleekö valheita koska kummastuttaa miten se pari kuukautta on voinut sujua ongelmitta ja yllättäen tipahtanut lapanen käsistä. Uteliaisuudesta vastaa jos soittaa, yritä keskustella normaalisti ja ehkä onkin taas alun oloinen. Epävarma tuttavuus.

        Epävarma tai ei, mutta ehdottomasti henkilö jonka kanssa ei kannata pitää yhteyksiä.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      139
      2294
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      392
      1903
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      29
      1810
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1240
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1129
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      101
      1109
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1053
    8. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      125
      1034
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      997
    10. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      898
    Aihe