Miehen oudot jutut

Anonyymi-ap

Se siitä sitten.. Olen jo jonkin aikaa pitänyt yhteyksiä erään miehen kanssa. Ollaan soiteltu pitkiä puheluita. Tapaaminen on aina siirtynyt miehen työkiireiden takia.

Nyt viime puhelun aikana viikko sitten, mies oli tosi väsynyt. Hän alkoi puhua minulle tärkeitä seksijuttuja. Kuulemma puhuu kavereidensa kanssa sellaisia. Vihjasi jopa, että.hän tietää, mitä laittaa suuhuni... Taisi tämä homma nyt loppua tähän.. Harmi, useampi kuukausi on mennyt hukkaan miehen kanssa soitellessa..

Voiko tuollaista käytöstä laittaa väsymyksen piikkiin?? Vai onko mies vaan sika tai vinksahtanut?

22

956

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hukkaan heitettyä rahaa, valitettavasti taitaa olla molempia.

    • Anonyymi

      Narssukka joka halusi susta eroon koska sillä on jo joku sua parempi kieroksessa mieti vähän.

    • Anonyymi

      Sika tai vinksahtanut, tai ehkä molempia. Hyvästä ehtineet tavata. Säästyit kurjalta kokemukselta. Törkeä vonkaaja, hyi helvetti!

    • Anonyymi

      Äijä paljasti todellisen luontonsa. Arvaan että tuntuu kurjalta, mutta se hyvä puoli siinä on, että asia selvisi ennen kuin ehditte treffeille. Minä sinun sijassasi lähettäisin tällaisen tekstarin: ”Viimeisimmästä puhelusta jäi todella vastenmielinen olo. En halua olla tekemisissä törkyjuttuja suoltavan miehen kanssa. En halua treffeille ja lopetan yhteydenpidon tähän. ”

      Sen jälkeen BLOKKAAT eli estät hänet niin ettei hän voi soittaa eikä viestitellä. Hänen ei tarvitse päästä vastaamaan tuohon viestiisi yhtään mitään. Turha tuhlata sikailijaan enempää aikaa.

      • Anonyymi

        Nämä sinun miehen tarinat on vastenmielisiä ja hyvin hyvin hyvin teennäisiä, mutta mä voisin silti olla sulle parempi mies


      • Anonyymi

        Blokkaaminen on arkipäivää.

        Itse olen käynyt muutaman naisen kanssa lenkkitreffeillä, jonka jälkeen naiset on mitään sanomatta blokanneet whatsupissa. Molemmat heitin vielä lenkin jälkeen autolla kotiin.

        No, en todellakaan kaipaa selityksiä. Naisten käytös vaan ihmetyttää, jos olisin tiennyt, että naiset käyttäytyvät noin moukkamaisesti muita ihmisiä kohtaan, niin en olisi koskaan edes lähtenyt treffeille.

        Eteenpäin sanoi Juti.


    • Anonyymi

      Sehän tässä harmittaa, kun mies kuulostaa pirteänä tosi järkevältä ja ihanalta. Aivan kuin olisi kaksi eri ihmistä. Mahtaako sitten olla väsymyksen lisäksi vetänyt jotain muutakin. Ihan sikamaisia seksijuttuja, etten ollut uskoa korviani. Lisäksi mainitsi kerran aiemmin, että näytän vanhentuneen eräässä kuvassa. Olisi jo silloin pitänyt tajuta mikä on miehiään. Hyvä, kun selvisi tässä vaiheessa, kun suunnitelmissa oli tavata paikkakunnallani. Harmi vaan, kun niin erilaiselta kuulosi pirteänä. Mutta mikään väsymys ei selitä sikailua....

      • Anonyymi

        Apua varo! Se on narsu! Sillä tavalla alkoi minulla suhde ja narsistiksi osoittautui. Kaksi persoonaa juurikin! Siitä tuli yhtä vuoristorataa. Se piinasi ja piti varpaillaan oudoilla jutuillaan jotka verhosi boheemiksi taiteilijaluonteeksi. Juokse ja lujaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Apua varo! Se on narsu! Sillä tavalla alkoi minulla suhde ja narsistiksi osoittautui. Kaksi persoonaa juurikin! Siitä tuli yhtä vuoristorataa. Se piinasi ja piti varpaillaan oudoilla jutuillaan jotka verhosi boheemiksi taiteilijaluonteeksi. Juokse ja lujaa!

        Ja se väsymys on sitä että se on päissään. Alkkarinarsu. Se kaamein kombinaatio. Voi tuhota koko elämäsi.


    • Anonyymi

      Tästä ketjusta on nyt kaikki asiattomat viestit ilmoitettu ylläpidolle. Ei jaksa leikkiä näiden palstaprinssien kanssa.

      • Anonyymi

        Ei se ilmoittelu hyödytä. Ylläpito hyväksyy seksistiset, rasistiset ja vihaan yllyttävät viestit. Ei niitä poisteta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ilmoittelu hyödytä. Ylläpito hyväksyy seksistiset, rasistiset ja vihaan yllyttävät viestit. Ei niitä poisteta.

        Lisäys edelliseen.

        Olin onneksi väärässä. Törkyviestit (2kpl) on nyt poistettu. Tosin se vaati useamman ilmoituksen ylläpidolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ilmoittelu hyödytä. Ylläpito hyväksyy seksistiset, rasistiset ja vihaan yllyttävät viestit. Ei niitä poisteta.

        Varsinkin seksismi on täällä kovassa huudossa ja ylläpidon mielestä oma mielipide pitää voida ilmaista myös kovin sanankääntein. Ei yhtään läpinäkyvää, etteikö olisi tiedossa millainen materiaali pitää massan kiinnostuneena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varsinkin seksismi on täällä kovassa huudossa ja ylläpidon mielestä oma mielipide pitää voida ilmaista myös kovin sanankääntein. Ei yhtään läpinäkyvää, etteikö olisi tiedossa millainen materiaali pitää massan kiinnostuneena

        Kuu, täällä saa puhua toisille sellaiseen sävyyn josta työpaikalla joutuisi palaveriin ja saisi varoituksen.


    • Anonyymi

      Mies tunnusteli selvästi kolmen kimppaa. Vaatimustasosi jos oikein ymmärsin (tref.24fi?) deitin kaksi tasokasta hunksia ja sinä. Et tiedä mitä menetit.

    • Anonyymi

      Kerrohan mies tarkemmin mitä nämä tärkeät aiheet piti sisällään

    • Anonyymi

      Nyt tää mies soitti pari päivää sitten.. Menin vastaamaan, kun olen tottunut vastaamaan puhelimeen sen soidessa.. Mies oli vielä aiempaakin oudompi. Mies puhui jostain vanhoista rikosjutuista ja ihmetteli, kun en tiennyt jotain rikollospomoa... Sanoin kaverille, etten seuraa tuollaisia.. Ja mies vaan jatkoi aiheesta.... Eli kaverilta taitaa oikeasti olla pari ruuvia löysällä.. Toivotin hälle hyvää jatkoa ja sanoin, etten halua pitää yhteyksiä.... Tarviikohan tässä pelätä....

      • Anonyymi

        Soittaa varmasti vaikka erehdyksen kautta. Peitteleekö valheita koska kummastuttaa miten se pari kuukautta on voinut sujua ongelmitta ja yllättäen tipahtanut lapanen käsistä. Uteliaisuudesta vastaa jos soittaa, yritä keskustella normaalisti ja ehkä onkin taas alun oloinen. Epävarma tuttavuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soittaa varmasti vaikka erehdyksen kautta. Peitteleekö valheita koska kummastuttaa miten se pari kuukautta on voinut sujua ongelmitta ja yllättäen tipahtanut lapanen käsistä. Uteliaisuudesta vastaa jos soittaa, yritä keskustella normaalisti ja ehkä onkin taas alun oloinen. Epävarma tuttavuus.

        Olen edellisen kirjoittajan kanssa eri mieltä. ”Uteliaisuudesta vastaa”? Miksi tuollaisen tyypin kanssa pitäisi jutella ollenkaan ja miksi hänen ajatusmaailmaansa pitäisi tutustua? Oikein teit aloittaja kun sanoit ettet halua pitää yhteyksiä. Puhelimessasi on varmasti systeemi joka estää hänen numerostaan tulevat viestit ja puhelut. Ehdottomasti blokkaa tuo mies. Nuo rikollispomojutut kuulostavat ihan sairailta, puhumattakaan törkyjutuista. Onneksi ette ehtineet tavata! Jos hän soittaa jostain prepaidista tms. niin katkaise puhelu saman tien ilman selityksiä. Olet sanonut selvällä suomen kielellä ettet halua pitää yhteyksiä. Pitäisi mennä jo jakeluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soittaa varmasti vaikka erehdyksen kautta. Peitteleekö valheita koska kummastuttaa miten se pari kuukautta on voinut sujua ongelmitta ja yllättäen tipahtanut lapanen käsistä. Uteliaisuudesta vastaa jos soittaa, yritä keskustella normaalisti ja ehkä onkin taas alun oloinen. Epävarma tuttavuus.

        Epävarma tai ei, mutta ehdottomasti henkilö jonka kanssa ei kannata pitää yhteyksiä.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe